Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I en pressemelding i ettermiddag gir styret i Bayern München klart uttrykk for at Owen Hargreaves sin framtid er i Tyskland.

Tja... sånne pressemeldinger kommer vel alltid i forbindelse med en overgang, men må innrømme at jeg er litt skeptisk. HÅPER HÅPER det går bra :D:dribble:

Lenke til kommentar
Vi får se.. Har fortsatt et lite håp om at han kommer ;)

6702296[/snapback]

Jepp! Når spelaren har lyst å dra til United, så er det alltid håp, sjølv om Bayern

ikkje vil selge. Hadde Ruud dratt til tyskerene hadde kanskje Owen komt

som ein del av avtalen, men det skjedde jo ikkje..

Lenke til kommentar

Han har vært i klubben i 9 år eller no? Han speler på landslaget, naturlig at han på eit stadium vil returnere til England og Premier League. Bayern kan ikkje holde på han ut kontrakten (2010?) viss han vil til ein anna klubb. Klart, han kan jo ta ein heilomvending, men eg trur han virkelig vil til United no i sin beste alder.

Lenke til kommentar

Håper virkelig at United på alvor kommer tilbake denne sesongen. Selv mener jeg at United trenger en toppspiss til, men vis Smith, Saha og Solskjær kommer seg i form så trengs det kanskje ikke. Men med Hargreaves med på laget så kan United utfordre Chelsea..

Lenke til kommentar
Ser at TvNorge sender både arsenal - villa og liverpool - sheffield.

Men sender de United i morra?  :no:

6706062[/snapback]

Synd for Man Utd-fansen at kampen ble lagt til søndag. Hadde den vært spilt idag hadde den garantert blitt sendt på TVN. Det er dog sjanser for at TVN sender en lørdag med PL-fotball igjen senere i sesongen, så dere uten C+ kan jo iallfall ha et håp ... eller skaffe dere C+, det er verdt det. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...