banansplitt™ Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hvorfor snør det?! Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva har folka imot Barca egentlig? Eller enda bedre, hva i all verden har dere for Inter? Inter er fylt opp med usportslige spillertyper, ikke spiller de særlig attraktivt heller. Kun at Barca ikke skal ta CL to ganger.... KUN det for min del. Inter videre og tape i finalen mot det franske laget som er videre Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva har folka imot Barca egentlig? Eller enda bedre, hva i all verden har dere for Inter? Inter er fylt opp med usportslige spillertyper, ikke spiller de særlig attraktivt heller. Inter videre og tape i finalen mot det franske laget som er videre Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Inter vinner hele dritten. Håper jeg. Og tror, faktisk. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg liker litt underdogs, og i mine øyne er Lyon det laget som er mest underdog av de som er igjen. Derfor håper jeg de vinner CL. Håper de møter Inter i finalen. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva har folka imot Barca egentlig? Eller enda bedre, hva i all verden har dere for Inter? Inter er fylt opp med usportslige spillertyper, ikke spiller de særlig attraktivt heller. Jeg synes de er kjedelige, og det er herlig at de mislykkes litt etter at media har skrytt dem opp i skyene og Viasat sine komentatorer har runka til Barca og Messi Håper Real tar ligaen og Barca ryker ut av CL Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Håper Barcelona tar ligaen uten tvil. Er det en klubb jeg misliker sterkt utenom de engelske lagene (Pool, Chelsea, Arsenal) så er det garantert Real Madrid. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva har folka imot Barca egentlig? Eller enda bedre, hva i all verden har dere for Inter? Inter er fylt opp med usportslige spillertyper, ikke spiller de særlig attraktivt heller. Jeg synes de er kjedelige, og det er herlig at de mislykkes litt etter at media har skrytt dem opp i skyene og Viasat sine komentatorer har runka til Barca og Messi Håper Real tar ligaen og Barca ryker ut av CL Er faktisk enig med deg Limbeck Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg synes de er kjedelige, og det er herlig at de mislykkes litt etter at media har skrytt dem opp i skyene og Viasat sine komentatorer har runka til Barca og Messi Håper Real tar ligaen og Barca ryker ut av CL Må si meg enig her. Aka kjærringlag. Folk som ikke ser 3 kamper i året engang snakker om hvor fin fotball de spiller. For min del, gørrkjedelig og totalt oppskrytt. Media har også en finger med i spillet når det kommer til hatet mitt. Real foran anyday. Utelukkende fordi de er rivaler med Barca. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg synes de er kjedelige, og det er herlig at de mislykkes litt etter at media har skrytt dem opp i skyene og Viasat sine komentatorer har runka til Barca og Messi Håper Real tar ligaen og Barca ryker ut av CL Real foran anyday. Utelukkende fordi de er rivaler med Barca. Mye heller tidenes kjøpelag en et lag som spiller med gratis reklame for Unicef på draktene? For ikke å snakke om talentsatsing. Har man vært i Barcelona og Madrid og sett hva de to lagene står for, så er det klart at Barca er laget med mest sjel (sett med nøytrale øyne). Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Liker Barca fordi jeg spilte dem alltid på Fifa99 men vil ikke at de skal bli historiske+at de spiller ikke akkurat morsom fotball. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Jeg synes de er kjedelige, og det er herlig at de mislykkes litt etter at media har skrytt dem opp i skyene og Viasat sine komentatorer har runka til Barca og Messi Håper Real tar ligaen og Barca ryker ut av CL Real foran anyday. Utelukkende fordi de er rivaler med Barca. Mye heller tidenes kjøpelag en et lag som spiller med gratis reklame for Unicef på draktene? For ikke å snakke om talentsatsing. Har man vært i Barcelona og Madrid og sett hva de to lagene står for, så er det klart at Barca er laget med mest sjel (sett med nøytrale øyne). Barca er bedre enn Madrid på alle måter, i hvert fall på overflaten, men jeg ønsker ikke Barca suksess uansett. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 [quote name=YNWA32' date='21. april 2010 - 17:49' Mye heller tidenes kjøpelag en et lag som spiller med gratis reklame for Unicef på draktene? For ikke å snakke om talentsatsing. Har man vært i Barcelona og Madrid og sett hva de to lagene står for, så er det klart at Barca er laget med mest sjel (sett med nøytrale øyne). Haha, Real Madrid er iallefall ærlig om hva de gjør. De oppfører seg ordentlig når det gjelder overganger(med unntakk av Calderon perioden), og Unicef driten er så jævla hyklersk at det faen ikke går an, Unicef på drakta er bedre reklame for "barmhjertige" Barcelona enn det er for Unicef. http://bleacherreport.com/articles/373944-barcelona-budyonkor-uzbekistan-and-unicef Les denne, jævla mye sjel i Barcelona ja. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 (endret) ... og Unicef driten er så jævla hyklersk at det faen ikke går an, Unicef på drakta er bedre reklame for "barmhjertige" Barcelona enn det er for Unicef. Hva hadde Barcelona på drakta før Unicef? Endret 21. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Da har jeg fått bestilt United-drakta til 20 pund. Uansett, får vi ny drakt neste sesong? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Ja, sannsynligvis mtp. ny hovedsponsor. Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Bytter dem ikke bare navn? *Pirke* Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Hva har folka imot Barca egentlig? Eller enda bedre, hva i all verden har dere for Inter? Inter er fylt opp med usportslige spillertyper, ikke spiller de særlig attraktivt heller. Jeg synes de er kjedelige, og det er herlig at de mislykkes litt etter at media har skrytt dem opp i skyene og Viasat sine komentatorer har runka til Barca og Messi Var dette for min del i går kveld, OG det at jeg ikke vil at Barca skal vinne to CL på rad. Ellers hater jeg Real Madrid selv om jeg ikke helt vil at Barca skal vinne ligaen med utrolig mange poeng osv. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 21. april 2010 Del Skrevet 21. april 2010 Det at Barca har Unicef på draktene er bra, men media og at jeg kjeder meg under kampene demmes gjør at jeg ønsker andre foran Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå