Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha Giallo, jeg vet, han er det. Ingen tvil.

 

Og det med Sergio og Yaya, vel jeg de er forskjellige men Yaya kunne spilt istedenfor han, ingen tvil for min del. Det er latterlig at Yaya Toure sitter på benken uansett hvordan man vrir og vender på det.

 

Og må si en ting til: Samuel Eto'o gjør faen meg en helt SYK jobb i høyreposisjonen han spiller i nå. Han spilte der på Stamford Bridge også og var helt grei (målet var sykt herlig men ellers var det ganske greit) men i dag herjer han der. Alt det positive Inter gjør offensivt kommer fra han/den siden. He's still got it. Hadde digget han ved siden av Rooney men det skjer nok aldri.

 

OOO Super Mario på vei inn, er det så nødvendig da? Vi får nok se. Første italienske på banen for Inter i kveld. :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Og det med Sergio og Yaya, vel jeg de er forskjellige men Yaya kunne spilt istedenfor han, ingen tvil for min del. Det er latterlig at Yaya Toure sitter på benken uansett hvordan man vrir og vender på det.

Må si jeg heller støtter Pep G sin modell her, han ønsker defensiv trygghet på midten. Hele laget er jo nesten offensive brikker.

 

Yaya er selvsagt for god til å sitte på benken.

Lenke til kommentar

Herregud, det er så synd at Maicon må ut, helvete. :( Det suger. Faen Messi. (Som btw har vært shite i kveld, er bare å være god i forsvar, derfor La Liga er så svak).

 

Men nei, Giallo, Yaya er god nok til å være defensive brikken for Barca der. Busquets er unødvendig å bruke når de har Yaya, det er bare det jeg mener.

 

Herlig kamp av Milito, selv om han var litt ineffektiv på begynnelsen. :) Han jobber veldig hardt.

Lenke til kommentar

Men nei, Giallo, Yaya er god nok til å være defensive brikken for Barca der. Busquets er unødvendig å bruke når de har Yaya, det er bare det jeg mener.

Uenig, Yaya blir ofte for offensiv, han tar for mye offensivt ansvar når han er utpå der, Busquets er en betryggende spiller som sjeldent gjør feil.

 

Balo inn? Tviler på at det byttet var det beste, heller en defensiv inn...

Lenke til kommentar

Men nei, Giallo, Yaya er god nok til å være defensive brikken for Barca der. Busquets er unødvendig å bruke når de har Yaya, det er bare det jeg mener.

Uenig, Yaya blir ofte for offensiv, han tar for mye offensivt ansvar når han er utpå der, Busquets er en betryggende spiller som sjeldent gjør feil.

 

Balo inn? Tviler på at det byttet var det beste, heller en defensiv inn...

 

Han er betryggende man han er faktisk ikke god nok spør du meg, og det er bare å snakke med Yaya og få han til å være mer defensiv om det er det de trenger da. Om han skal spille i posisjonen til Busquets uten en Busquets-type på banen sammen med han så kan han jo adaptere til rollen og spille som Pep forteller han. Han er god nok til det. Synes bare han må være på banen, og hvis det er den eneste posisjonen han kan ta opp så får det være sånn.

 

Vel, jeg var jo enig i at Balo-bytte var merkelig, men Miltio slet med krampe sant, så det var nesten nødvendig...

 

Helvete, ingen Dejan på Camp Nou. :(

Lenke til kommentar

Haha, vet ikke helt nei aunmar, ikke vær lat og bare gjør det da. :p

 

HAHAHAHA sykt av dommeren, men jeg vet ikke helt. Altså, Sneijder SLUTTER jo halvveis i taklingen og det er kanskje LITT kontakt men Dani prøver å falle og få straffe der. Vet ikke, vanskelig å si. Hva synes du Giallo?

 

Har lyst å se et par repriser till, Dani falt jo veldig litt med tanke på at Sneijder trekker seg der da...

 

SNEIJDER, fy faen så dårlig touch!! Balotelli var ledig i feltet også, faenfaenfaen!

Endret av tc47
Lenke til kommentar

LUCIO! Fantastisk blokkert der, trodde Pique skulle fikse 3-2 der. Fy faen, skjerpings i forsvar Inter.

 

Det var i hvert fall ikke dive. Han får tydelig et spark bak på leggen og når du løper slik så er det ikke mye som skal til for å falle. Gult for dive var helt feil, om det var straffe derimot er en annen sak. Jeg synes det så ut som en straffe.

 

Altså, det så ut som straffe live, men på reprisen ser man at Sneijder trekker seg ganske klart. Var kanskje litt kontakt men Dani prøver å fikse straffe heller enn å løpe inn videre i feltet. Så jeg vet ikke helt. Gult er ganske harsh ja, men jeg synes ikke det var straffe.

Lenke til kommentar

Han er betryggende man han er faktisk ikke god nok spør du meg, og det er bare å snakke med Yaya og få han til å være mer defensiv om det er det de trenger da.

Hehe, ting er ikke alltid så enkelt. Yaya gjør den samme feilen som Lassana, tar på seg for mye ansvar.

 

Dette kan ikke gå mye lenger, Inter legger seg altfor lavt i banen, lar Barca få spille dem altfor langt ned.

Lenke til kommentar

Hehe, sant det Giallo, det er en annen ting. :)

 

Jeg tror Inter kan grinde ut 3-1 her. Håper det ihvertfall. Elsker hvordan de har tatt Messi ut av denne kampen her. Jose er faen meg genial.

 

Så dere Lucio etter han blokkerte det skuddet til Pique? Hahaha, som om han hadde vunnet VM. Han er faen meg pumped up, elsker å se han spille.

Lenke til kommentar

Altså, Sneijder SLUTTER jo halvveis i taklingen og det er kanskje LITT kontakt men Dani prøver å falle og få straffe der. Vet ikke, vanskelig å si. Hva synes du Giallo?

Vi lar situasjonen gå videre på Italiensk vis, with silence/nothing happend :p

 

Tror Inter kan si seg heldig med den situasjonen, det ser ut som han får seg et kakk (Som CTRL var inne på) på hælen. Men Dani Alves har divet så mye igjennom sin langvarige karriere at han fortjener såpass.

 

Shitt! 90 mniutter already?

 

Haha, er det noen der utpå som kunne fått inn den ballen der så er det Balo.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

Hehe enig, Dani filmer mye og jeg ville rett og slett ikke at han skulle få en straffe der. Spesielt når han faller ganske lett, selv om den var litt close.

 

DER! Tror det er ferdig nå, 3-1. Fy faen så herlig. Hvor var Messi i kveld. :D

 

Hahaha, Balo altså, kjefter på fansen. Han driter i resultatet. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...