Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere fått med dere at det er gratis Scholes printing på draktbestilling fra manutd.com akkurat nå pga. målet på lørdag? Også er det bare 20 pund for long sleeves, og 25 pund for vanlig hjemmedrakt osv. Mye bra. :) Her blir det en long sleeves hjemmedrakt med Scholes bakpå, siste drakt jeg har med Scholes er fra Vodafone-tidene så. :)

 

Prøver å bestille nå selv, men det er svært mye trafikk på siden :|

 

Håper jeg kommer i gjennom, ikke dumt med et slikt tilbud :)

Lenke til kommentar

Helt utrolig, Milito var alene gjennom med keeperen på 0-0 AKKURAT som Bendtner var helt alene gjennom på 1-1 på Camp Nou og begge var klart onside men begge ble gitt offside. Heldige heldige Barca altså, faen. Ellers burde Inter har puttet 3 ganger, ineffektive Milito, tragisk. Uansett, herlig at favoritten på banen etter Xavi scorer for Inter, for en spiller Sneijder er. Bra forsvar av "verdens beste høyreback" Dani Alves må jeg si. Han er faktisk UTROLIG svak defensivt til tider. Offensivt har han hatt noen utrolige dårlige innlegg også. Maicon var ikke akkurat fantastisk heller men jeg tror heller at Maicon er en del bedre som en høyreback overalt.

 

Håper Inter tar sjasene sine, må nesten gjøre det nå som Barca har bortemål.

 

Har dere fått med dere at det er gratis Scholes printing på draktbestilling fra manutd.com akkurat nå pga. målet på lørdag? Også er det bare 20 pund for long sleeves, og 25 pund for vanlig hjemmedrakt osv. Mye bra. :) Her blir det en long sleeves hjemmedrakt med Scholes bakpå, siste drakt jeg har med Scholes er fra Vodafone-tidene så. :)

 

Prøver å bestille nå selv, men det er svært mye trafikk på siden :|

 

Håper jeg kommer i gjennom, ikke dumt med et slikt tilbud :)

 

Hehe flott, lykke til. Ja, er et herlig tilbud! Var ikke noe særlig trafikk når jeg var der, alt funket ganske bra. Du klarer det nok til slutt.

Lenke til kommentar

Dani Alves har en del blundere bakover ja. Den idag var hvertfall stygg.

 

Barcelona voldtok jo Arsenal uansett og hadde sikkert gått videre om Bendtner hadde blitt blåst av eller ikke. Bendtner + åpent mål er ikke alltid mål heller skal du huske.

 

Barca knuste Arsenal lett over to kamper selv med diskutabel straffe imot i første oppgjør, mens de viste i gruppespillet at de er et bedre lag enn Inter.

Lenke til kommentar

Maefteda, husk at Walcott var med han onside bak ballen i stor fart. Det hadde blitt mål, og 1-2 kunne faktisk betydd en del siden da måtta Barca hatt 3 og det er litt press når man trenger 2 mål å gå videre (2-2 hadde vært ekstra omganger men fortsatt). Barca har vært heldige med offside to CL-kamper på rad nå, ingen tvil.

 

Har ingenting å si hva de viste i gruppespillet, Inter har vært gode i CL i det siste og virker klar for et møte mot Barca nå. Pluss at det ble 0-0 på San Siro forrige gang uansett.

Lenke til kommentar

EEEEEEEEEEEEEH MAIIIIIICOOOOOOOOON! Akkurat da jeg snakker høyt om fyren. Beste høyrebacken i verden for min del. Maicooooon! Suck it Dani! Kom igjen Inter! :)

 

Måten han tar opp den posisjonen, også måten han tar ballen med seg også selve avslutningen. Alt som en høyreback. Sterk defensivt og en drøm offensivt. Lovely.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Jo værsågod Enojo, my pleasure. Ble det Scholes da? :)

 

Ah, herlig forsvar av Maicon der også som dekket Ibra.

 

Og den corneren, haha Busquets, så jævlig overvurdert av Pep, helt utrolig at Yaya må være benkesliter. Han burde komet seg vekk fra der, altfor god til å være på benken for faen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...