Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

DJ-Pus: Jeg lurer, ler du oppriktig av de tørre replikkene der eller bare trykker du kjapt for skåne meg for den pinlige stillheten? Isåfall er du helten min, uansett.

 

Vedder på at du er en populær mann på vors/nach :wee:

Jeg har utrolig dårlig humor så jeg lo temmelig greit av den der. :wee:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Humoren min idag > Russebilen din som du sikkert har prostituert deg for.

 

Hvem i alle land og rike bruker flerfoldigtusen på en svett varebil med overdimensjonale høyttalere? Jeg brukte kun penger på alkohol i russetida og fikk meg nok av mus. Er ikke det hele poenget med å være russ, egentlig?

Lenke til kommentar

Nei, for alle som er russ kjører russebil... Vi hadde nada problem med å komme oss rundt med vanlig bil. Nå var jeg ikke på kongevann eller hva det het, men ellers var jeg på det meste lokalt. Jeg tenkte forøvrig mer på de som betaler i hundretusen og mill klassen, enn de som spleiser på en fjorårsbil og splæser på litt maling. Mulig det er vel litt anderledes i Oslo enn ellers i Norge, men herpå er det ikke vanlig å bruke slike mengder med gryn for en drøy mnd glede.

 

Smågal: Det tror du på selv eller?

Lenke til kommentar

Åja, så de samme lovene gjelder ikke for russebil? Drink'n drive prinsippet gjelder der også vet du. Enten a) rullere på å kjøre pr tur. b) kamerater som vil tjene penger kjører. Å komme seg fra a til å har aldri vært et problem.

 

Melder meg ut av russepraten.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Hvem i alle land og rike bruker flerfoldigtusen på en svett varebil med overdimensjonale høyttalere? Jeg brukte kun penger på alkohol i russetida og fikk meg nok av mus. Er ikke det hele poenget med å være russ, egentlig?

Mus er midlet, kjønnsykdommer var målet.

Lenke til kommentar

Har dere fått med dere at det er gratis Scholes printing på draktbestilling fra manutd.com akkurat nå pga. målet på lørdag? Også er det bare 20 pund for long sleeves, og 25 pund for vanlig hjemmedrakt osv. Mye bra. :) Her blir det en long sleeves hjemmedrakt med Scholes bakpå, siste drakt jeg har med Scholes er fra Vodafone-tidene så. :)

Lenke til kommentar

Altså, den long sleeves Scholes-drakten jeg nettopp har bestilt er:

 

Description Availability QTY Total

Manchester United Home Shirt 2009/10 with Scholes 18 printing - Long Sleeved In Stock Today 1 17.01 GBP

Total VAT: 0.00 GBP

Shipping: 6.95 GBP

Order Total: 23.96 GBP

 

Blir ingen toll på det eller whatever, siden verdien på produktet er under 200kr. Ganske komfortabelt under 200kr også. :)

 

Og Points, hahaha. Fy faen.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...