Latias Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Henning Berg Hvorfor ikke Tom Nordlie hvis vi først skal slå på stortromma? Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Må jo være en tidligere spiller Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Når skal Tom Nordlie "spøken" gå av moten egentlig? Leit Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Antagelig på samme tid som ''neste år-vitsen'' forsvinner fra forumet. Så vi må nok vente en god stund enda, vi to Game. Endret 20. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
kandinsky Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hahaha, Game. Herlig tegning. Kunne fint fått ned flere på kne foran Hyrlen, dog. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Hahahaha. Herlig tegning! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Må si meg enig med Game og tc, Mourinho kommer til å brenne ned alt det Busby og Ferguson har bygd opp og ivaretatt. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Haha, tegningen var epic. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Har du mindreverdighetskomplekser Game? Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Har uhyre liten penis, ja og junior slår din mangel på humor anyday. Tror nok ikke Latias tok tegningen for seriøst, noe den heller ikke var ment som. Feel free to retaliate. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg lo. :!: Lo greit av Smågal på den og. :!: Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Ja eg og lo Game. Du må ikke gå sånn i forsvar. Det vitner om akkurat det eg spurte om. Bare la merke til at du tegnet deg selv så veldig liten.... Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Jeg sliter med underliggende psykiske problemer. Jeg tegner meg selv i liten karikatur fordi jeg skjemmes over penisstørrelsen min. Vi snakker 10cm i full strekk og da regner jeg fra dypt nede i stolperota og helt ut til tuppen av hetta. Enten det, eller fordi det var dårlig plass på arket. Du kan få bestemme hva du tror er rett Fotnote:Om det er kona til Jotun som leser; Jeg bare kødder, egentlig snakker vi 23cm og pærestørrelse i omkrets. Endret 20. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Jeg sliter med underliggende psykiske problemer. Jeg tegner med selv i liten karikatur fordi jeg skjemmes over penisstørrelsen min. Vi snakker 10cm i full strekk og da regner jeg fra dypt nede i stolperota og helt ut til tuppen av hetta. Enten det, eller fordi det var dårlig plass på arket. Du kan få bestemme hva du tror er rett Fotnote:Om det er kona til Jotun som leser; Jeg bare kødder, egentlig snakker vi 23cm og pærestørrelse i omkrets. Nei fy faen ,haru hørt Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 (endret) Fy faen. Ligger her på senga med hånda nedi buksa. Ikke fordi jeg utførte noen form for onani, men det er så godt og varmt for hånda. Ser ut av vinduet og der står det 3 horeunger på rundt 7-8 år og glaner. Håper ikke de sier noe til mor og far. EDIT: Nå står dem utafor og skriker at "det ligger en mann inni det vinduet". HOREUNGER!! Endret 20. april 2010 av Points Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 Slapp av, det var bare sikkert bare Smågal, Bolans og Latias. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 HAHAHAHHAHAHAHAHA :lol: Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 20. april 2010 Forfatter Del Skrevet 20. april 2010 DJ-Pus: Jeg lurer, ler du oppriktig av de tørre replikkene der eller bare trykker du kjapt for skåne meg for den pinlige stillheten? Isåfall er du helten min, uansett. Vedder på at du er en populær mann på vors/nach Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. april 2010 Del Skrevet 20. april 2010 Fotnote:Om det er kona til Jotun som leser; Jeg bare kødder, egentlig snakker vi 23cm og pærestørrelse i omkrets. Artig at når du skal overdrive penislengden så ble den ikke lengre Points: Passe deg for russegutta. De vokser til! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå