Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg sliter med underliggende psykiske problemer. Jeg tegner meg selv i liten karikatur fordi jeg skjemmes over penisstørrelsen min. Vi snakker 10cm i full strekk og da regner jeg fra dypt nede i stolperota og helt ut til tuppen av hetta. Enten det, eller fordi det var dårlig plass på arket. Du kan få bestemme hva du tror er rett ;)

 

Fotnote:Om det er kona til Jotun som leser; Jeg bare kødder, egentlig snakker vi 23cm og pærestørrelse i omkrets. :dribble:

Endret av Game
Lenke til kommentar

Jeg sliter med underliggende psykiske problemer. Jeg tegner med selv i liten karikatur fordi jeg skjemmes over penisstørrelsen min. Vi snakker 10cm i full strekk og da regner jeg fra dypt nede i stolperota og helt ut til tuppen av hetta. Enten det, eller fordi det var dårlig plass på arket. Du kan få bestemme hva du tror er rett ;)

Fotnote:Om det er kona til Jotun som leser; Jeg bare kødder, egentlig snakker vi 23cm og pærestørrelse i omkrets. :dribble:

:rofl: Nei fy faen ,haru hørt

Lenke til kommentar

Fy faen. Ligger her på senga med hånda nedi buksa. Ikke fordi jeg utførte noen form for onani, men det er så godt og varmt for hånda. Ser ut av vinduet og der står det 3 horeunger på rundt 7-8 år og glaner. Håper ikke de sier noe til mor og far.

 

EDIT: Nå står dem utafor og skriker at "det ligger en mann inni det vinduet". HOREUNGER!!

Endret av Points
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...