Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og gjerne en liten periode med "læretid" slik at vi kan videreføre de positive tingene med SAF.

 

Læretiden har vel Solskjær for tiden. Se på Pep. Det ligger sannsynligvis litt frem i tid, men artig hadde det uansett vært. Har sett svært få reservelagskamper, men inntrykket er at han gjør sine saker svært bra der.

Lenke til kommentar

har jeg linket til Daily Star?

 

Indirekte, ja. Det står tross alt kilde på linken.

Du er unnskyldt hvis du ikke er klar over at Manutd.com har sin egen rykteside hvor di poster høyt og lavt om klubben.

Husker jeg lo godt når det sto "Ronaldo return next summer".

Lenke til kommentar

the sun-united.no :lol:

 

"The Sun hevder at Sir Alex slutter etter neste sesong, og at jakten på erstatter er i gang.

The Sun, som aldri har vært kjent som den mest troverdige avisen, påstår at Ferguson sier takk for seg etter 2010/2011-sesongen, et halvår før han fyller 70 år.

 

Dermed har Old Traffrd-styret også begynt å se etter en erstatter for mannen som ble ansatt som United-manager i november 1986.

Kandiater som The Sun lanserer:

José Mourinho (Inter), Pep Guardiola (Barcelona), Fabio Capello (England), Arsene Wenger (Arsenal), Martin O'Neill (Aston Villa), Guus Hiddink (Tyrkia)."

Endret av Speedfrog
Lenke til kommentar

Null hold i ryktene som selvsagt bare er ren spekulasjon/kvalifisert gjetning

 

Om det er en trener i verden jeg ikke vil ha, så er det Mourinho. Fyren står for en kjipere fotball enn Benitez og det sier ikke rent lite. Rungende nei, nei og atter nei. For å ikke snakke om hvor illojal fyren er. Har sett intervjuer der han snakker om at han vil trene i både England og Spania - ergo, uaktuell for United. Vi vil ha en som blir om han lykkes og ikke en som stikker så fort det blåser kaldt.

 

Håper erstatteren til SAF er en ungfåla, gjerne også en tidligere spiller. En som kan gro gammel med klubben og ha mulighet til å sitte 10-20+ år. Min kandidat har skuffet noe, men har bevist at han kan ved snuoperasjon og opprykk med Sunderland. Det ser også ut som Ipswich har fått orden i rekkene om dagen, noe som fryder undertegnede.

 

Fyfaen så vill tanke med Keano bak rattet. Med en dyktig assistentmanager og en litt mer konstruktiv hånd over overgangvinduet og jeg har trua.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...