Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Forrige sesong var vår beste sesong på veldig lenge

På veldig lenge? 06/07 er en av de absolutt beste sesongene jeg som supporter har opplevd. 07/08 overgikk den rent resultatmessig, men ikke spillemessig og underholdningsmessig.

På hvilken måte er 08/09 sesongen den beste på veldig lenge?

 

90 Poeng. Det er det viktigste, men vi viste også veldig mye godt forsvarsspill

 

Vi må tilbake til 99/00 for å finne en sesong med mere poeng

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

I 06/07 og 07/08 sesongene spilte vi mye fantastisk fotball. Det er ikke bare at man blir litt nostalgisk når tiden går. Jeg husker til og med at mange Liverpoolfans kommenterte hvor fint vi spilte da i perioder. At selv om United var dritt så var det bare å bøye seg i støvet for den fotballen de spiller osv. Slik har det ikke vært de siste åra. Uansett er slike ting sekundært i forhold til å vinne pokaler, men kan man gjøre begge deler er det aller best.

 

Chelsea sitt første ligagull etter Roman: 95 poeng.

 

Invincibles: 90 poeng.

 

Invincibles > Chelsea anno 04/05.

Enig.

Endret av Geir M
Lenke til kommentar

Koste meg fælt for to-tre sesonger tilbake, hadde lite å klage på da spillemessig. Savner også spilleren Saha som han var i første halvdel av 06/07 sesongen, enn sånn spiss skadefri og i form var en helt fantastisk spiller. Synd at han heller tilbrakte lenger tid utenfor banen enn på banen.

Lenke til kommentar

For meg finnes det ikke noe mere underholdende enn å se Manchester United vinne. Poengene er viktigere enn noe annet.

Ja? Og vi vant da i 06/07 og? Bare på en mye mer underholdende måte, både for oss og for nøytrale.

 

 

 

Edit: Når det gjelder sytinga så får det stå på de som søyt. Jeg klagde ikke mye under 06/07 sesongen, mitt inntrykk er at de aller fleste er enige i at den sesongen var fantastisk.

 

Vi spilte flott fotball, vi vant ligaen og det på tross av at vi solgte Nistelrooy uten å kjøpe en erstatter, samt at vi "bare" kjøpte Carrick som "erstatter" for Keane". Dette gjorde at de fleste så for seg et nytt ligagull til russerne. En av de absolutt beste ligatitlene for min del.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Elsker når spillere kommer ut og snakker slik som dette om Scholes:

 

Pluss i boka Mikey Mike. :) Herlig sagt.

 

Spesielt dette:

 

“He’s just a normal lad who loves playing his football. He’s so talented, it’s hard to explain just how gifted he is until you see him at close quarters.”

 

Dette er så sant, man må virkelig se på han i 90 min for å skjønne hvor syk han er. Sammen med Giggs den beste spilleren som har spilt i PL. Jeg snakket om Scholes med diverse folk i England (Et par Barca supportere, Chelsea supportere) og de sa at han var OVERvurdert og at han ikke var like god som noen sa osv, og at f.eks Xabi Alonso er bedre på pasninger enn han. Etter jeg begynte å gå helt psyko og kjeftet på de og var litt overheated i diskusjonen så ga jeg rett og slett opp.

 

Og det er nettopp dette med Scholes. Undervurdert så til de GRADER. Fy faen. Skader meg internt, men jeg er bare glad jeg har fått muligheten til å se han spille i alle år. Favorittspilleren min noensinne, ingen kommer til å være over Scholes for meg. Rooney er faen meg vill, men Scholes er Gud. For en mann.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Hadde dette vore noko offisielt så hadde det vel vore interessant å diskutere, men så lenge dette er noko som Daily Star har gått ut med, så vil eg ta det med ei stor klype salt. Det er nokre av dei skikkelige tabloidane i England som har vore ute og prøvd seg med denne saka, men det er framleis ingen av mediene med litt tyngde og truverdigheit som har tatt opp saken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...