Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg vil påstå at en 3. plass gir mer utslag foran neste sesong. Jeg vet at det i alle fall ville funket mer effektivt på meg psykisk og virke som en "vekker" det å gjøre det dårligere i forhold til sin egne kvaliteter.

 

Jeg vil også påstå at United har sovet nå i 2 sesonger, med mye drittfotball. På tide å våkne opp.

 

EDIT: Sånn btw, hvordan kan jenter synes at han i Twilight er kjekk? For å si det sånn; jeg har ingen med problemer med å si at gutter er kjekke, men han i Twilight? W T F.. I går sovnet jeg av filmen, håper på samme effekt i dag.

Endret av Points
Lenke til kommentar

Er han med i Harry Potter? Forøvrig er de filmene også en lang snorkfest. Blir flau av å se de filmene, når jeg vet hvilket fantastisk materiale de er bygget på.

Ja, i den fjerde filmen.

 

 

Haha, Latias. Jeg skrev det et minutt før den reklamen med "Remember Me" kom på TV3 :p

Lenke til kommentar

06/07 var rett og slett perfekt. Fy faen så gode vi var offensivt. Men 07/08 var herlig for vi viste hvor sterke vi var i forsvar også, noe vi ikke kunne være mot Milan i 06/07 osv. Ikke noe mer Heinze i midten med Evra, ikke noe rotete. Rio Vida, BIG BAD BROWN på høyre og Evra på venstre. Også var vi herlige offensive, pluss at Ronaldo var helt vill.

 

Great times.

Lenke til kommentar

Limbeck, fotballen vi spilte i 06/07 er noe av det beste jeg har sett av oss gjennom tidene i min levetid, underholdningen på angrepspillet var noe helt annerledes enn det er i dag. Savner det året :(

 

Vi tok et poeng mere i fjor enn 06/07. Jeg antar du føler det slik fordi det er lengre siden og du har glemt alt det negative

 

Sesongen i fjor var like god som Arsenal sin sesong da de gikk ubeseiret

 

Fjorårets sesong er vår tredje beste sesong og vår beste siden 99/00 sesongen

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Samme faen om vi tok et poeng mere Limbeck, poenget er hvordan fotball vi spilte. Om du mener at vi spiller penere fotball i år enn på mange år så har du virkelig rart syn på fotball må jeg si. Ikke frekt ment altså...

 

Vi har spilt dritt i to og en halv sesong nå, 07/08 var ikke perfekt, men da hadde vi en syk Ronaldo som reddet oss mange ganger.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

06/07 og 07/08 var laangt over det jeg har sett av United de 2 siste sesongene.

Enig. Skjønner ikke hvordan Limbeck foretrekker 1-0 seiere i hytt og pine over underholdende fotball der vi faktisk scorte mål. I fjor var kjedelig, selv om forsvaret var solid.

 

Jeg prioriterer poeng. Det er det som betyr noe i en liga

Lenke til kommentar

Forrige sesong var vår beste sesong på veldig lenge

På veldig lenge? 06/07 er en av de absolutt beste sesongene jeg som supporter har opplevd. 07/08 overgikk den rent resultatmessig, men ikke spillemessig og underholdningsmessig.

På hvilken måte er 08/09 sesongen den beste på veldig lenge?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...