Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

men vil du ikke at de skal vinne mot chelsea selv om vi har drit oss ut?

Jo, jeg vil det. Men jeg vet de ikke gjør det. Det er tre sikre poeng til Chelsea i den kampen. Jeg er villig til å bytte kamper i den nest siste runden, slik at vi kan møte Liverpool, og Chelsea kan møte Sunderland. For jeg er 100 % sikker på at Sunderland er farligere å møte enn Liverpool to runder før slutt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er faktisk noen i TiA-tråden som ønsker det samme.

 

Det er bedre å holde kjeft og bli mistenkt for å være idiot, enn å åpne kjeften og fjerne enhver tvil. Nå vet alle hva slags "supportere" dette er.

 

Tja, det er vel ikke annet enn ventet. Da United spilte uavgjort mot West-ham borte i 95, spilte Blackburn mot Liverpool. Med seier hadde Blackburn garantert vunnet serien. Liverpoolfansen heiet den gang på Blackburn, fordi de ikke ville at United skulle vinne. Liverpool vant, og som vi alle husker spilte vi 1-1, og tapte PL-tittelen til Blackburn.

 

Liverpool har ingenting annet enn historien sin å spille for. Ved seier mot Chelsea kan United gå forbi dem på antall seire. Ved tap er de etter all sannsynlighet fortsatt størst i antall seriemesterskap. Et tap mot Chelsea er glemt neste sesong. En tittel til United går rett i historiebøkene. Jeg skjønner godt at Liverpoolsupporterne ikke ønsker at Liverpool vinner den kampen, sett at den kan bli avgjørende.

Lenke til kommentar

..... Da er jo hatet til rivalen større en kjærligheten til egen klubb.

 

Nei, da tolker du det feil. Poenget er vel at de forsatt ønsker at sin klubb skal være størst i engelsk historie. Jeg sier det igjen: et tap er glemt i morgen, og i verste fall neste sesong, mens et seriemesterskap skrives i historiebøkene. Jeg ønsker på ingen måte at Barcelona skal vinne CL. Da håper jeg heller på Lyon. Jeg ønsker at United skal være den største klubben i dag og i historien. Om det betyr at vi må tape en ubetydelig kamp på slutten av en sesong - so be it. Håper vi stiller med noen talenter som virkelig viser seg frem.

Heldigvis for oss sitter Benitez jobber for oppsigelse. Han ønsker seg bort, og gjør mye rart. Mot Chelsea vil han nok sikkert vise at han fortsatt "har det i seg" som manager, mens han går hen og taper resten... :)

Lenke til kommentar

de taper sikkert mot Atlético

Må de ikke ta buss til Madrid da? Det kan ikke være veldig heldig.

 

Har ikke noe tru på at Liverpool kommer til å gi full innsats. Føler at skal vi få hjelp av noen så må det skje i en av de andre kampene. La oss håpe Wigan gjør det samme mot Chelsea som de gjorde mot Arsenal i går.

Endret av DeeCoo
Lenke til kommentar

..... Da er jo hatet til rivalen større en kjærligheten til egen klubb.

 

Nei, da tolker du det feil. Poenget er vel at de forsatt ønsker at sin klubb skal være størst i engelsk historie. Jeg sier det igjen: et tap er glemt i morgen, og i verste fall neste sesong, mens et seriemesterskap skrives i historiebøkene. Jeg ønsker på ingen måte at Barcelona skal vinne CL. Da håper jeg heller på Lyon. Jeg ønsker at United skal være den største klubben i dag og i historien. Om det betyr at vi må tape en ubetydelig kamp på slutten av en sesong - so be it. Håper vi stiller med noen talenter som virkelig viser seg frem.

Heldigvis for oss sitter Benitez jobber for oppsigelse. Han ønsker seg bort, og gjør mye rart. Mot Chelsea vil han nok sikkert vise at han fortsatt "har det i seg" som manager, mens han går hen og taper resten... :)

Ser hvor du vil hen, selv om jeg aldri ville håpet på et United-tap.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...