Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg tror Chelsea spiller uavgjort eller taper mot liverpool og mot Wigan kan alt skje bare se på arsenal kampen.

Alt kan skje ja. Men mot Arsenal hadde Wigan noe å kjempe for, nå har de sikret plassen sin, og ingen av motstanderne til Chelsea har noe reelt å spille for. Eneste er vel Liverpool som må kjempe for å karre til seg en sjetteplass, kan fort risikere en åttendeplass om de ikke gjør jobben mot russerne.

 

Edit: Men et Liverpool i oppløsning og uten Torres blir plankekjøring for Chelsea.

Endret av Alt-Ctrl
Lenke til kommentar

Torres har en god målstatistikk med en scoringsratio på 0.78 noe som aldeles ikke er dårlig mtp. hvor mye han har vært skadet. 18 mål på 23 kamper syns jeg er bra, men han har ikke vært den han var i hans første sesong. Dette skyldes jo skader selvfølgelig og ikke minst Liverpool sin tragiske sesong.

Og om to uker skal jeg heie på Pool som faen, og om de hjelper oss skal jeg faen ikke snakke dritt om Pool på et år*.

 

 

*Dette er da om de hjelper oss til ligagull.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Jeg liker ikke helt at guttungen fra spania er ute resten av sessongen.

Dog har han ikke vært mye å skryte av i år.

 

Torres siste 7 kampene: 9 mål, 3 assist.

 

 

 

Ikke vært mye å skryte av? Don`t make me laugh!

 

Har du sett hva Torres har gjort i år? Banket inn mål hele veien. Siste 7 kampene har han 9 mål + 3 assist. Ikke mye å skryte av?

 

Hvis dette ikke er noe å "skryte av", kan du hoste opp noen eksempler på hva som er bra nok?

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Gir faen i Pool nå. Håper de driter seg ut så det holder i kveld. Vi har egentlig bare oss selv å takke dersom (når) vi taper gullet. Vi har hatt flere matchballer, vi skulle ha avgjort selv. Er ikke skuffet over 2. plass, tvert i mot, hadde forventet verre før sesongen. Men Liverpool heier jeg ikke på. Vet de sikkert ikke vil ha noe å spille for mot Chelsea hvis det blir tap i kveld, men de hadde ikke vunnet uansett med det laget de har nå. Så jeg er WH-supporter i kveld.

Lenke til kommentar

Gir faen i Pool nå. Håper de driter seg ut så det holder i kveld. Vi har egentlig bare oss selv å takke dersom (når) vi taper gullet. Vi har hatt flere matchballer, vi skulle ha avgjort selv. Er ikke skuffet over 2. plass, tvert i mot, hadde forventet verre før sesongen. Men Liverpool heier jeg ikke på. Vet de sikkert ikke vil ha noe å spille for mot Chelsea hvis det blir tap i kveld, men de hadde ikke vunnet uansett med det laget de har nå. Så jeg er WH-supporter i kveld.

 

Kan ikke si at jeg er uenig. Har sagt mye av det samme før jeg og. Blackburn borte drepte oss, og hjemmekampen mot Chelsea var ikke akkurat imponerende heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...