Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 stoke er vell en lett match, men de har jo Terry utvist så man kan jo håpe FA endrer på det i morgen. Thomas Cook it. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 This just in...! In connection with the cloud of dust that has closed airports all over europe, the police have arrested the Man City trophy cabinet cleaner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) jeg tror Chelsea spiller uavgjort eller taper mot liverpool og mot Wigan kan alt skje bare se på arsenal kampen. Alt kan skje ja. Men mot Arsenal hadde Wigan noe å kjempe for, nå har de sikret plassen sin, og ingen av motstanderne til Chelsea har noe reelt å spille for. Eneste er vel Liverpool som må kjempe for å karre til seg en sjetteplass, kan fort risikere en åttendeplass om de ikke gjør jobben mot russerne. Edit: Men et Liverpool i oppløsning og uten Torres blir plankekjøring for Chelsea. Endret 18. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Edit: Men et Liverpool i oppløsning og uten Torres blir plankekjøring for Chelsea. Veddemål? Plankekjøring til Chelsea betyr vel Chelsea seier? Jeg får H/U, name your stakes. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Takker og bukker Points. Satt å tulla mye med den, men fikk den ikke brææ. Jeg liker ikke helt at guttungen fra spania er ute resten av sessongen. En mindre spiller for Liverpool som kan avgjøre mot Chelsea. Dog har han ikke vært mye å skryte av i år. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) . Dog har han ikke vært mye å skryte av i år. Hehe,dere gutter altså. Brings a smile to my face. Men ja 18 mål på 20(pluss to innhopp fra benk) kamper er rett og slett ikke noe å skryte av. Endret 18. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Torres har en god målstatistikk med en scoringsratio på 0.78 noe som aldeles ikke er dårlig mtp. hvor mye han har vært skadet. 18 mål på 23 kamper syns jeg er bra, men han har ikke vært den han var i hans første sesong. Dette skyldes jo skader selvfølgelig og ikke minst Liverpool sin tragiske sesong. Og om to uker skal jeg heie på Pool som faen, og om de hjelper oss skal jeg faen ikke snakke dritt om Pool på et år*. *Dette er da om de hjelper oss til ligagull. Endret 18. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Jeg liker ikke helt at guttungen fra spania er ute resten av sessongen. Dog har han ikke vært mye å skryte av i år. Torres siste 7 kampene: 9 mål, 3 assist. http://www.youtube.com/watch?v=rX7wtNOkuHo&feature=related Ikke vært mye å skryte av? Don`t make me laugh! Har du sett hva Torres har gjort i år? Banket inn mål hele veien. Siste 7 kampene har han 9 mål + 3 assist. Ikke mye å skryte av? Hvis dette ikke er noe å "skryte av", kan du hoste opp noen eksempler på hva som er bra nok? Endret 18. april 2010 av YNWA32 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Matchtråd til lørdagens kamp. Vet det er tidlig, men la oss fyre opp stemningen. Var labbert før City-kampen. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 http://www.bbc.co.uk/blogs/philmcnulty/2010/04/scholes_masterclass_revives_ma.html GINGER LEGEEEEEEND Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Har du sett hva Torres har gjort i år? Stort sett gått rundt på banen og sutret som den store jentebabyen han er ja. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vet det er tidlig, Helt i orden. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Vent, Game, skjønte det jeg rett at vi skulle holde med Pool i kveld? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 jepp,fordi da vil de prøve å vinne mot chelsea Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Altså, jeg kommer ikke til å være deppa om Hammers vinner på Anfield. Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 jepp,fordi da vil de prøve å vinne mot chelsea Hehe, når vi er inne på saken http://liverpool.no/forum/t/10028.aspx herregud for en stakkarslig gjeng Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 vis de taper i dag,vil de ikke gi alt mot chelsea Lenke til kommentar
Latias Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gir faen i Pool nå. Håper de driter seg ut så det holder i kveld. Vi har egentlig bare oss selv å takke dersom (når) vi taper gullet. Vi har hatt flere matchballer, vi skulle ha avgjort selv. Er ikke skuffet over 2. plass, tvert i mot, hadde forventet verre før sesongen. Men Liverpool heier jeg ikke på. Vet de sikkert ikke vil ha noe å spille for mot Chelsea hvis det blir tap i kveld, men de hadde ikke vunnet uansett med det laget de har nå. Så jeg er WH-supporter i kveld. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 Gir faen i Pool nå. Håper de driter seg ut så det holder i kveld. Vi har egentlig bare oss selv å takke dersom (når) vi taper gullet. Vi har hatt flere matchballer, vi skulle ha avgjort selv. Er ikke skuffet over 2. plass, tvert i mot, hadde forventet verre før sesongen. Men Liverpool heier jeg ikke på. Vet de sikkert ikke vil ha noe å spille for mot Chelsea hvis det blir tap i kveld, men de hadde ikke vunnet uansett med det laget de har nå. Så jeg er WH-supporter i kveld. Kan ikke si at jeg er uenig. Har sagt mye av det samme før jeg og. Blackburn borte drepte oss, og hjemmekampen mot Chelsea var ikke akkurat imponerende heller. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 19. april 2010 Del Skrevet 19. april 2010 men vil du ikke at de skal vinne mot chelsea selv om vi har drit oss ut? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå