Ol'H Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nettopp sett høydepunktene fra Tottenham - Chelsea. Endelig fikk John Terry som fortjent. Seriøst, jeg kan ikke tenke meg en annen spiller som kommer unna med mer grisespill enn han. Når jeg tenker over det, hvilke Chelseaspillere går det egentlig ann å like? Jeg har sansen for Lampard, han virker som en fair og grei type, men bortsett fra ham? Ballack, Cole, Terry, Drogba +++. For en forferdelig gjeng. Selv Drogba er bedre enn Terry. Kanskje sleip på banen, men ellers virker han som en grei kar. Terry derimot er spy allover. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hm, Wigan gjorde meg akkurat litt rikere. Kanskje jeg burde bruke hjertet istedenfor hjernen litt oftere. Hadde gitt opp når det sto 0-2, men det er ting som kan tyde på at Wigan har klart å snu det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nettopp sett høydepunktene fra Tottenham - Chelsea. Endelig fikk John Terry som fortjent. Seriøst, jeg kan ikke tenke meg en annen spiller som kommer unna med mer grisespill enn han. Når jeg tenker over det, hvilke Chelseaspillere går det egentlig ann å like? Jeg har sansen for Lampard, han virker som en fair og grei type, men bortsett fra ham? Ballack, Cole, Terry, Drogba +++. For en forferdelig gjeng. Selv Drogba er bedre enn Terry. Kanskje sleip på banen, men ellers virker han som en grei kar. Terry derimot er spy allover. Før utroskapssaken ville jeg kanskje vært uenig, men nå... Hvorfor er det ofte slik at enkelte lag tiltrekker seg slike typer? Arsenal også har jo hatt sin dose rasshøl oppgjennom. Kan ikke komme på noen slike spilletyper hos oss. Keane kanskje. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Wigan har hatt en tendens til å redde oss gang på gang de siste sesongene. Vi knuser dem så det holder vær eneste gang, mens de alltid skaper problemer for Liverpool, Arsenal og Chelsea. Husker f.eks. veldig godt da Heskey utlignet på overtid mot Chelsea, og satte oss i førersetet (to sesonger siden). Chelsea har kanskje fordelen av hjemmebane i sesongens siste kamp, men de må likevel passe seg for dette skadefri Wigan-laget. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Så oppsummering av Spurs - Chelsea selv nå og det er latterlig hvor mange sjanser de bommet på. :!: Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Chelsea - Wigan 1-1 (Lampard - Scharner <3) Regner med Chelsea feier over dem, men det hadde vært konge om Wigan tok 6 poeng fra Chelsea i år.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Så oppsummering av Spurs - Chelsea selv nå og det er latterlig hvor mange sjanser de bommet på. :!: >Toppen av kransekaka var Pav som sender ballen i "feil" hjørne og utforbi i en 4v1 situasjon. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg var så forbanna i går. Spurs var patetiske foran mål og når reduseringen kom hadde jeg rett og slett bare lyst til å legge meg i fosterstilling og gråte et par tårer. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Satser på at de er like udugelige foran mål mot oss. Eventuelt at vi ikke lar de komme til de samme sjansene. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Eventuelt at vi ikke lar de komme til de samme sjansene. Gets my vote Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Arsenal ser ut til å ikke ville være med i år. Alle snakket jo om at de hadde det enkleste kampprogrammet. Vel det er en advarsel til både oss og Chelsea. Det er slett ikke alltid at de antatt letteste kampene blir noe lettere. Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Og det er nettopp derfor det fortsatt er lov å håpe på gull. Det er fortsatt seks kamper igjen å spille for de to topplagene. Tre snublemuligheter for hvert lag. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Denne sesongavslutningen er helt sinnssyk. Hadde nesten vært artig om United hadde tapt neste mens Chelsea vant sin slik at de igjen ledet med fire poeng og virkelig ble kjepphøye, hadde tatt seieren på forskudd osv. For så at de taper de to siste mens United vinner. Det hadde vært SYKT! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nei takk, Alt-Ctrl. La oss gjøre det på den enklere måten, ta 9 poeng på de tre neste kampene. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Vi tar ikke 9 poeng de neste tre kampene, book it, Thomas Cook it, or whatever you want. Er så sikker på at Chelsea vinner ligaen at det er ekkelt. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg er så sikker på at vi vinner ligaen, Tomas Cook it. Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 For første gang i år hadde jeg gitt opp liga-gullet. Dette øyeblikket hendte når det var spilt 92.20 og City hadde ballen. 20 sek senere dukker en liten gigantisk Rød Legende opp og gjenoppretter min tro, og nå er den sterkere enn noengang. Takk Paul Scholes! Tusen Takk! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Thomas Cook er dyrt, det har vi ikke råd til. Så dvs. at Chelsea vinner ligaen? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 hvis vi vinner over Spurs så er det stor sjangse at vi vinner ligan Chelsea møter Stoke,Liverpool og Wigan jeg tror Chelsea spiller uavgjort eller taper mot liverpool og mot Wigan kan alt skje bare se på arsenal kampen. stoke er vell en lett match, men de har jo Terry utvist så man kan jo håpe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå