Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Nettopp sett høydepunktene fra Tottenham - Chelsea. Endelig fikk John Terry som fortjent. Seriøst, jeg kan ikke tenke meg en annen spiller som kommer unna med mer grisespill enn han.

 

Når jeg tenker over det, hvilke Chelseaspillere går det egentlig ann å like? Jeg har sansen for Lampard, han virker som en fair og grei type, men bortsett fra ham? Ballack, Cole, Terry, Drogba +++. For en forferdelig gjeng.

Selv Drogba er bedre enn Terry. Kanskje sleip på banen, men ellers virker han som en grei kar. Terry derimot er spy allover.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettopp sett høydepunktene fra Tottenham - Chelsea. Endelig fikk John Terry som fortjent. Seriøst, jeg kan ikke tenke meg en annen spiller som kommer unna med mer grisespill enn han.

 

Når jeg tenker over det, hvilke Chelseaspillere går det egentlig ann å like? Jeg har sansen for Lampard, han virker som en fair og grei type, men bortsett fra ham? Ballack, Cole, Terry, Drogba +++. For en forferdelig gjeng.

Selv Drogba er bedre enn Terry. Kanskje sleip på banen, men ellers virker han som en grei kar. Terry derimot er spy allover.

 

Før utroskapssaken ville jeg kanskje vært uenig, men nå...

 

Hvorfor er det ofte slik at enkelte lag tiltrekker seg slike typer? Arsenal også har jo hatt sin dose rasshøl oppgjennom. Kan ikke komme på noen slike spilletyper hos oss. Keane kanskje.

Lenke til kommentar

Wigan har hatt en tendens til å redde oss gang på gang de siste sesongene. Vi knuser dem så det holder vær eneste gang, mens de alltid skaper problemer for Liverpool, Arsenal og Chelsea. Husker f.eks. veldig godt da Heskey utlignet på overtid mot Chelsea, og satte oss i førersetet (to sesonger siden). Chelsea har kanskje fordelen av hjemmebane i sesongens siste kamp, men de må likevel passe seg for dette skadefri Wigan-laget.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Så oppsummering av Spurs - Chelsea selv nå og det er latterlig hvor mange sjanser de bommet på. :!:

>Toppen av kransekaka var Pav som sender ballen i "feil" hjørne og utforbi i en 4v1 situasjon.

Lenke til kommentar

Denne sesongavslutningen er helt sinnssyk. Hadde nesten vært artig om United hadde tapt neste mens Chelsea vant sin slik at de igjen ledet med fire poeng og virkelig ble kjepphøye, hadde tatt seieren på forskudd osv. For så at de taper de to siste mens United vinner. Det hadde vært SYKT!

Lenke til kommentar

hvis vi vinner over Spurs så er det stor sjangse at vi vinner ligan

 

Chelsea møter Stoke,Liverpool og Wigan

 

jeg tror Chelsea spiller uavgjort eller taper mot liverpool og mot Wigan kan alt skje bare se på arsenal kampen.

 

stoke er vell en lett match, men de har jo Terry utvist så man kan jo håpe :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...