Jørgen Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg sier det hvert eneste år: "Det er som et eventyr!" Snu 0 - 1 til 2 - 1 i finalen i 99'. Giggs i semi-finalen i FA-Cupen i 99'. I nyere tid har vi jo kanskje det jeg husker aller best, Terry som kan avgjøre finalen og sklir for at vi så vinner etter VDS redder Anelka-straffen og Giggs scorer. Det er som et gigantisk eventyr der det gode alltid vinner til slutt! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Wigan og Stoke er på brua. Har troa på at vi tar alle 6 poengene der. Men vi tar aldri mer enn 1p på Anfield, så dere vinner 85-84. Det er ikke så sikkert. Vi får nå se. De kampene skal spilles. Vi skal ut i noen harde kamper også. Tottenham er ikke å spøke med for tiden Arsenal er med her også Endret 18. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
wûst Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Haha, Arsenal-løpet er kjørt for lengst. Blir nok United som raker med seg gullet i år også, som Hyrlen skrev, faen er oddsen for at Scholes skaller inn vinnermålet i 93min. borte mot City? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Edit: målforskjellen ødelegger Arsenals sjanse ja.... Endret 18. april 2010 av Jotun Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det har ingenting å si, ligaen er fortsatt der for Chelsea å tape. Vi var ikke gode nok i år. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Haha, Arsenal-løpet er kjørt for lengst. Blir nok United som raker med seg gullet i år også, som Hyrlen skrev, faen er oddsen for at Scholes skaller inn vinnermålet i 93min. borte mot City? Veeeeeeel. Det har ingenting å si, ligaen er fortsatt der for Chelsea å tape. Vi var ikke gode nok i år. Ikke gode nok? Vist faen er vi gode nok. Vi er et poeng bak og 3 serieruder å gjøre det på. Arsenal og Chelsea er også gode nok. Endret 18. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hvordan kan man resignere når man får den gavepakken vi fikk igår? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 For da slipper de som svartmaler å "ta feil" samtidig som de kan si "hva var det jeg sa" hvis det går skeis Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Neville er rett og slett bare elsk! En rødere djevel skal du lete lenge etter. Vi er heldig så har en slik type på lage. Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Jeg tror vi skal være glad for trioen Neville, Scholes og Giggs. Tror de kan ta litt av æren for at vi har holdt et så høyt nivå så lenge. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Neville imponerte meg i går. Var vel kun EN gang han var skikkelig på bærtur mot han dritten på venstre. Og da kluret Bellamy det til helt på egen hånd! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Han hadde god kontroll på Bellamy under hele kampen. Dog ser du at han mangler farten. Det var en kontringmulighet der Bellamy stak ifra og Neville kom langt i etterkant. Heldigvis sleivsparka Bellamy den langt opp på tribunen. Insatsvilje og vinnerlyst mangla det værtfall ikke noe på Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Det var en kontringmulighet der Bellamy stak ifra og Neville kom langt i etterkant. Heldigvis sleivsparka Bellamy den langt opp på tribunen Det kan være det var den situasjonen eg nevnte Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Neville var jo en av banens beste igår etter mitt synspunkt! Han hadde Bellamy i lomma under store deler av kampen, den samme Bellamy som har nesten på egenhånd voldtat hele backfireren vår di siste 3 møtene oss imellom. Håper han forsetter i samme steam framover. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 @DeeCoo: Kvaliteten på avataren din irriterer meg. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 (endret) Go Wigan! Get in! Edit: Haha, det var sikkert 100 i odds på at Wigan skulle snu dette etter 79 minutt.. Endret 18. april 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Hahahaha. Instant fail av Arsenal. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 AAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaahahahahaha! For en vannvittig snuoperasjonshelg! Der var Arsenal definitivt ute av gullkampen vil eg si. Nå må det et mirakel til for at de skal klare det. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 18. april 2010 Del Skrevet 18. april 2010 Nettopp sett høydepunktene fra Tottenham - Chelsea. Endelig fikk John Terry som fortjent. Seriøst, jeg kan ikke tenke meg en annen spiller som kommer unna med mer grisespill enn han. Når jeg tenker over det, hvilke Chelseaspillere går det egentlig ann å like? Jeg har sansen for Lampard, han virker som en fair og grei type, men bortsett fra ham? Ballack, Cole, Terry, Drogba +++. For en forferdelig gjeng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå