Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg regnte med det.

 

Vis du leser den originale posten min så er ikke Juve det. Om Benitez går til Juve(grøss), så er Juve mye mer realistisk enn Arsenal.

 

Juve styret er helt på tryne forresten, ikke nok med at de jagger Benitez istedenfor kvalitetstrenere, så tilsier ryktene at vis han kommer så får han £200 mill og handle for på 2-3 sesonger, + evt spillersalg.

Lenke til kommentar

"The Sun reports"

 

Vi kan hente tilbake vår spiller Ronaldo på gatesalg etter at RM går konkurs igjen om et par år.

 

United har aldri vært og kommer ikke til gå konkurs.

 

... sier bare at det ikke kommer bud på Rooney fra Madrid sin side før United er i krise.

 

Men 90% er rykter som det ikke er noe som helst hold i. Så det er ikke vits å bruke energi på det.

 

Ifjor sommer kom det jo et bud på Torres fra Man Utd så alt er mulig på overgangsmarkedet.

 

Personlig tror jeg at det kommer til å komme ut bud, problemet er vel bare at ingen får vite om det før det faktisk blir forhandlinger. Er jo bare toppen av isfjellet med bud og kontakter mellom klubber som kommer ut i media.

 

Ifjor var jo 90% av ryktene at Ronaldo skulle til Real Madrid da. Så 90% av ryktene stemmer jo? :!:

Lenke til kommentar

Vi har nå 15% mulighet til liggagull etter mine estimasjoner.

 

Dette synest eg var interressant, siden eg har noen studiepoeng i sannsynlighet.

 

Hvordan regnet du ut dette?

Hehe, har nok bare tatt et tall.

 

I know, siden en sånn utregning krever enorme mengder data og beregninger :)

Men er nok ikke så ueffent anslag.

Neppe, bettingselskapene gir rundt 2,4 i odds på United og ca 1,7 på Chelsea, noe som gir ca 60/40 i %. Velger å stole på beregningene til bettingselskapene, og om noen er veldig uenig så er det kanskje penger å tjene? :whistle:

Lenke til kommentar

Forresten, filmer anyone? Edru lørdager suger max balle.

Som forrige gang, helst litt hjernedaue komedier.

Jeg har nettopp "kjøpt" meg Tomme Tønner... Har et problem, det er en haug filer i en mappe som heter VIDEO_TS. Akkurat som filmen er splittet opp i kapitel, om dokke skjønna? Hvordan i helvette får jeg sett dette i VLC player uten å stykke opp hele filmen ved å gå inn og ut av div filer.

 

Arg, å være dataidiot er ikke bare bare.

 

Edit: Det noen IFO filer der også, men de vet jeg ikke hva er til :p

Endret av Game
Lenke til kommentar

Jeg har nettopp "kjøpt" meg Tomme Tønner... Har et problem, det er en haug filer i en mappe som heter VIDEO_TS. Akkurat som filmen er splittet opp i kapitel, om dokke skjønna? Hvordan i helvette får jeg sett dette i VLC player uten å stykke opp hele filmen ved å gå inn og ut av div filer.

 

Arg, å være dataidiot er ikke bare bare.

 

Edit: Det noen IFO filer der også, men de vet jeg ikke hva er til :p

 

Letteste er jo bare å gå i VLC og velge open media, så deretter velge open folder - der du da selvfølgelig velger VIDEO_TS mappa. Da spiller den helt som en vanlig DVD.

Lenke til kommentar

Fuck off terry you fucking cunt!

 

Herlig å lese at en moderator skriver det, haha. Sånt liker jeg! :D

 

Men ja, fy FAEN som han fortjente det der, burde ha gitt straffe mot Bolton også og fått RØDT mot Villa i FA Cupen (3 kamper, ikke 1 som nå....) CUNT CUNT CUNT.

 

Og haha, når Spurs IKKE fikk straffe på 0-0 når Bale løp FORBI Mikel eller whatever, så var jeg SIKKER på at FA var involvert her, seriøst, men heldigvis hadde ikke Terry vanlige flaksen han har og blir straffet big time i dag. På alle måter. Phil Dowd har baller, jeg liker det.

 

Åja og, fy faen, Spurs som bommer på så mange sjanser og inviterer Chelsea tilbake i kampen. GÅR DET AN? Pavlyuidiot, Jermaine Defoe??? Herrregud. Bale til og med (SOM VAR SYK) bommet på en, selv om den var litt vanskelig. Det som er morsomt er at Chelsea hadde marginene med seg i denne kampen mtp sjansene osv, og den første KLARE straffen Spurs skulle hatt men de taper allikevel. Så heldig at de bare får -1 på målforskjellen fra den kampen, fy faeeen! Anyway, det ble jo tap så det er det som er viktigst.

 

Men Chelsea vinner ligaen, to av de siste 3 kampene deres er Stoke hjemme og Wigan hjemme. Mens vi har Spurs hjemme og Sunderland borte. Men jeg synes ikke vi fortjener det etter kampene mot Blackburn og Chelsea egentlig, så det er vel greit at Chelsea tar det nå. Vi hadde ikke marginene med oss mot Chelsea i det hele tatt, og kunne egentlig fått straffe x2 mot Blackburn men vi presterte ikke for å si det sånn. Altfor avhengige av Rooney og da vinner man som regel ikke ligaen når han har vært ute litt osv. Sånn går det.

 

Uansett, denne dagen var herlig, selv om jeg nesten ikke feiret Spurs-målene en gang for jeg hadde feiret for en hel uke etter Scholes gjorde det der i dag.

 

This day's your's, Paul Scholes. :love:

 

My two favourites:

98513042.jpg?v=1&c=NewsMaker&k=2&d=77BFBA49EF878921A343B2C87A49D8F583A7A80AAA3FDDF66BBE938B7060544C15461B4BF7778555

 

:love: :love:

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Tenk om vi skulle stikke av med ligagullet igjen, for en bragd det ville vært selv om jeg ikke har store forhåpninger enda. Om to uker heier jeg på Liverpool og jeg skal heie som aldri før for Liverpool.

 

 

Herlig også å se highlighs av kampen der Scholes header den inn. Blir en trist dag da Scholes legger opp :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...