Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Tror Tottenham tar denne kampen nå. Da er det håp igjen. Selv om Chelsea bare har lette kamper igjen.

Greit at du er United-suppoerer og derav litt habil, men å påstå at å møte Liverpool på Anfield er en lett kamp er vel litt for tåpelig?

Selvsagt setter jeg det litt på spissen, men dere har vel ikke noe å spille for. Liverpool unner vel ikke united tittelen heller, så om innsatsen ikke blir helt 100% blir jeg ikke overrasket. Men vanligvis ville det vært en vanskelig kamp, absolutt.

Lenke til kommentar

Vi har nå 15% mulighet til liggagull etter mine estimasjoner.

 

Dette synest eg var interressant, siden eg har noen studiepoeng i sannsynlighet.

 

Hvordan regnet du ut dette?

Hehe, har nok bare tatt et tall. Men jeg ser følgende på tingens tilstand.

 

1) Tottenham hjemme neste kamp, kan meget for bli poengtap.

2) Sunderland borte, her spiller vi ofte dårlig og stadium of light er en vanskelig plass å dra til.

3) Stoke hjemme, den vinner vi.

 

Chelsea;

 

1) Har fortsatt en bedre målforskjell (3+)

2) Stoke hjemme blir enkle 3p

3) Liverpool har ikke noe å spille for å kommer ikke til å gi United noe gratis. Så egentlig har CFC to kamper igjen.

4) Wigan hjemme i siste serierunde er nok også plankekjøring, selv om det kan være at Wigan må vinne eller ta poeng for å beholde plassen.

5) Ikke minst, Chelsea har 1p ledese og MÅ avgi poeng for at vi skal vinne.

 

Jeg tror ikke vi slår Tottenham og jeg tror ikke vi slår Sunderland, da er det enkel matte. Mulig vi har det psyokolgiske overtaket etter dagens runde, men ikke glem at også Chelsea har endel gamle sluggere som vet hva det dreier seg om de også.

 

Alt i alt klarer jeg ikke å se hvordan dette skal gå.

 

Buzzkill Game

 

PS: Rooney kommer garantert ikke til å havne i RM, det er bare å glemme først som sist. Alle spillere, spesielt om de er Manchester United spillere, blir omtalt i silly season og spesielt blir det ofte linket mot RM. Spanjolene har nok ikke råd til Roo engang etter fjorårets sløsing.

Lenke til kommentar

"The Sun reports"

Ikke bry dere om ryktene om at Real er ute etter Rooney. Forrige gang var det Calderon som mente Madrid var ute etter han og nå er kilden The Sun. Dere trenger ikke å frykte å miste han til Madrid, i alle fall ikke før dere er på konkursen nær og et salg er nødvendig for å overleve. Er mer sannsynelig at Madrid går for David Silva eller Ribery i sommer som offansive spillere.

Lenke til kommentar

Vi har nå 15% mulighet til liggagull etter mine estimasjoner.

 

Dette synest eg var interressant, siden eg har noen studiepoeng i sannsynlighet.

 

Hvordan regnet du ut dette?

Hehe, har nok bare tatt et tall.

 

I know, siden en sånn utregning krever enorme mengder data og beregninger :)

Men er nok ikke så ueffent anslag.

Lenke til kommentar

"The Sun reports"

Ikke bry dere om ryktene om at Real er ute etter Rooney. Forrige gang var det Calderon som mente Madrid var ute etter han og nå er kilden The Sun. Dere trenger ikke å frykte å miste han til Madrid, i alle fall ikke før dere er på konkursen nær og et salg er nødvendig for å overleve. Er mer sannsynelig at Madrid går for David Silva eller Ribery i sommer som offansive spillere.

Vi kan hente tilbake vår spiller Ronaldo på gatesalg etter at RM går konkurs igjen om et par år.

 

United har aldri vært og kommer ikke til gå konkurs.

Lenke til kommentar

"The Sun reports"

Vi kan hente tilbake vår spiller Ronaldo på gatesalg etter at RM går konkurs igjen om et par år.

 

United har aldri vært og kommer ikke til gå konkurs.

 

Det er ikke mulig for Real Madrid å gå konkurs. Hvis man kjenner til litt av historien til den klubben så burde man vite det.

 

Tipper det kommer noen saftige bud på Rooney i sommer. Akkurat som det gjorde med Torres ifjor sommer.

Lenke til kommentar

Intet som i banken, ja. Jukselaget der...

 

Rooney kommer aldri i verden til å forlate United i sommer, det er det bare å glemme. Jeg er 99% sikker på at RM ikke gidder å prøve engang. Torres derimot, hans fremtid kan vi spekulere i, for det er langt ifra bankers at spanjolen blir værende. Men, jeg tror nok tilfellet blir at han ender opp med å bli, rett å slett fordi han ikke har noen klubber å dra til. Det er vel bare Barca og kanskje Chelsea om han er cunt nok, som er aktuelle.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Fantastisk dag. De som ikke tror på ligagull, vel dem om det. Jeg tror og håper til det siste. At Chelsea skulle fucke det til var utenkelig, nå taper de mot Tottenham. Likevel har de en ledelse United i en normal sesong ville ridd inn. Men spillemessig har Chelsea vært ræv, det er dette som gir meg håp.

 

På en annen side har vi også vært spillemessig drit offensivt.

 

Nei jeg tror, håper og ber for at dette skal gå.

Lenke til kommentar
Torres derimot, hans fremtid kan vi spekulere i, for det er langt ifra bankers at spanjolen blir værende. Men, jeg tror nok tilfellet blir at han ender opp med å bli, rett å slett fordi han ikke har noen klubber å dra til. Det er vel bare Barca og kanskje Chelsea om han er cunt nok, som er aktuelle.

Vis man skal tro ryktene om Benitez til Juve så er vel Juve mer sannsynlig enn Chelsea. Vi har mer enn nok penger forsåvidt, spørs bare om Torres vil følge sjefen sin isåfall.

 

Personlig så håper jeg Benitez holder seg langt vekke, og at vi holder oss langt vekke ifra de svina på Pool.

Lenke til kommentar

Torres kommer aldri til å gå til Arsenal. Itillegg til å være en konkurrent av Liverpool, har ikke Arsenal har ikke spesielt mye å tilby økonomisk og et evt klubbskifte være for å gå til en klubb som vinner trofeer, ikke samler på fjerdeplasser. Da kan han liksegodt bli. Ouch...

Endret av Game
Lenke til kommentar

"The Sun reports"

Ikke bry dere om ryktene om at Real er ute etter Rooney. Forrige gang var det Calderon som mente Madrid var ute etter han og nå er kilden The Sun. Dere trenger ikke å frykte å miste han til Madrid, i alle fall ikke før dere er på konkursen nær og et salg er nødvendig for å overleve. Er mer sannsynelig at Madrid går for David Silva eller Ribery i sommer som offansive spillere.

Vi kan hente tilbake vår spiller Ronaldo på gatesalg etter at RM går konkurs igjen om et par år.

 

United har aldri vært og kommer ikke til gå konkurs.

 

Sa ikke at United går konk, sier bare at det ikke kommer bud på Rooney fra Madrid sin side før United er i krise. Noe som er lite trolig, selv med den mega gjelden dere har. Madrid kommer heller aldri til å gå konk. Så enorme inntekter som klubben tjener inn så er ikke det mulig. Ronaldo kjøpet er også allerede inntjent så man har råd til å kjøpe spillere, man er bare ikke interesert i Rooney, uansett hva media sier.

 

Hovedpoenget mitt er at de fleste United fans legger seg et hat for Madrid fordi man tror at de er ute etter alt som sparker en ball. Men 90% er rykter som det ikke er noe som helst hold i. Så det er ikke vits å bruke energi på det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...