AnewZ Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Om Chelsea scorer nå, så går jeg amok! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Målforskjellen kan bli tellende Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Word JAAAAA!!!!!!!!!!!!!! :new_woot: Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Der fikk vi Chelsea tapet. Det er synd de reduserer og ikke Spurs scorer flere Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 bare 1 poeng opp, nå blir Chelsea og få nerver og taper/uavgjort mot Liverpool. bare at vi vinner over Spurs.... Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Da har Chelsea 3 mål i fordel. Det kunne vert mindre..... Men det viktigste nå er vår kamp mot Spurs. Nå er vi med. Endret 17. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Spurs er så jævlig ueffektive at det ikke burde være mulig. 15 cornere eller noe, 6-7 klare, klare sjanser som normalt burde settes. Men de gjør jobben, og nå er vi kun poenget bak Chelsea. Helt sykt scenario! Lenke til kommentar
Stonemeister Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 (endret) Vi skulle hatt bedre målforskjell etter denne. Chelsea ble skampult av et ineffektivt Spurs, men jeg skal ikke klage. Takker for hjelpa og vel så det. Forresten, kampene mot Burnley og Blackburn begynner å bli enda svartere enn de var når de først var ferdig. Hadde bare Valencia scoret på sjansen sin mot Rovers. Hadde bare Carrick satt straffen mot Burnley... Endret 17. april 2010 av Stonemeister Lenke til kommentar
PSV Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Greit nok at vi er med, men sist jeg sjekka gjenværende kampprogram for Chelsea så jeg bare middelmådigheter. Lenke til kommentar
Jonas2k Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 At Tottenham ikke vant med mer enn 2-1 er helt utrolig, var flere så og si 100% sjangser. Men United vant og Chelsea tapte idag så skal ikke klage så mye mer Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Spurs er så jævlig ueffektive at det ikke burde være mulig. 15 cornere Vel.... Ka de sa om United og cornere da. Var det 130 cornere pr. mål de snakket om under city kampen? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det er PASSE sykt og egentlig et veldig enkelt satsningsområde. For det gjelder ikke bare cornere, men dødballer også. United er ikke farlige på noen av disse. Direkte frispark i mål ser vi ikke, og cornere er pinadø bedre med corte enn med direkte inn i feltet. Og det sier ikke lite, for korte cornere suger balle. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Spurs er så jævlig ueffektive at det ikke burde være mulig. 15 cornere Vel.... Ka de sa om United og cornere da. Var det 130 cornere pr. mål de snakket om under city kampen? Vet ikke, men du ignorerte selve poenget da. De hadde 6-7 100%-sjanser som SKAL settes. Selv jeg hadde gjort det. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 17. april 2010 Forfatter Del Skrevet 17. april 2010 Latterlig av Spurs å det hele tatt invitere Chelsea inn i kampen. De blå hadde to sjanser i kampen, Tottenham hadde et titals 100% muligheter. Ikke en helt ueffen dag dette, selv om det betyr nokså lite i det store og hele. Skoy at PL runden også neste helg blir noe å glede seg til mht spenning i alle fall. Du vet jo aldri, kanskje Delap kan pælme inn et par innkast (ja, jeg vet de da må annulleres) ? Vi har nå 15% mulighet til liggagull etter mine estimasjoner. Jeg tror ikke vi vinner våre resterende kamper, Chelsea har to enkle hjemmekamper og et resignert Liverpool på eget gress. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Vi har nå 15% mulighet til liggagull etter mine estimasjoner. Dette synest eg var interressant, siden eg har noen studiepoeng i sannsynlighet. Hvordan regnet du ut dette? Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Det her kan bli en episk sesongavslutning. Noen som har link til høydepunktene i Tottenham-kampen? Lenke til kommentar
Haawy Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Real Madrid vil ha Rooney. Tror dere det er noe hold i dette? Ganske syk sum med penger de tilbyr, og lønninga Rooney evt. ville fått ville nok ikke vært så liten heller. Men Rooney har vel sagt at han vil bli i United, så da stoler jeg på han! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå