Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vi skulle hatt bedre målforskjell etter denne. Chelsea ble skampult av et ineffektivt Spurs, men jeg skal ikke klage. Takker for hjelpa og vel så det.

 

Forresten, kampene mot Burnley og Blackburn begynner å bli enda svartere enn de var når de først var ferdig.

 

Hadde bare Valencia scoret på sjansen sin mot Rovers. Hadde bare Carrick satt straffen mot Burnley...

Endret av Stonemeister
Lenke til kommentar

Det er PASSE sykt og egentlig et veldig enkelt satsningsområde. For det gjelder ikke bare cornere, men dødballer også. United er ikke farlige på noen av disse. Direkte frispark i mål ser vi ikke, og cornere er pinadø bedre med corte enn med direkte inn i feltet. Og det sier ikke lite, for korte cornere suger balle.

Lenke til kommentar

Spurs er så jævlig ueffektive at det ikke burde være mulig. 15 cornere

 

Vel.... Ka de sa om United og cornere da. Var det 130 cornere pr. mål de snakket om under city kampen?

Vet ikke, men du ignorerte selve poenget da. De hadde 6-7 100%-sjanser som SKAL settes. Selv jeg hadde gjort det.

Lenke til kommentar

Latterlig av Spurs å det hele tatt invitere Chelsea inn i kampen. De blå hadde to sjanser i kampen, Tottenham hadde et titals 100% muligheter.

 

Ikke en helt ueffen dag dette, selv om det betyr nokså lite i det store og hele. Skoy at PL runden også neste helg blir noe å glede seg til mht spenning i alle fall. Du vet jo aldri, kanskje Delap kan pælme inn et par innkast (ja, jeg vet de da må annulleres) ?

 

Vi har nå 15% mulighet til liggagull etter mine estimasjoner. Jeg tror ikke vi vinner våre resterende kamper, Chelsea har to enkle hjemmekamper og et resignert Liverpool på eget gress.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...