DJ_Dark Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Spørs om folk ville kjøpt dem og Glazer bestemte at man skulle ha det da. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg ler om dere får Green and Gold drakt. Green and Gold er jo en pengegruve for Glazers. Jeg har tenkt den tanken for å si det sånn, så får vi se om de amerikanske jævlene er såpass utspekulerte. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nei. (var den til meg?) Ohh yes. Den norske filmen: Snarveien http://www.youtube.com/watch?v=xPvEK_dBz38 Go for it! Ahh jeg elsker dårlige skrekkfilmer Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Jeg ler om dere får Green and Gold drakt. Green and Gold er jo en pengegruve for Glazers. Jo, jeg har store problemer med den problemstillingen der. Vår suksess er en gullgruve for Glazer. Alikevel sitter vi her og "jubler" På en annen side greide jeg ikke så håpe at vi gjør det dårlig. Hykleri Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Litt redigering og de ble kule : Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Rooney er usikker til i morgen, sammen med Giggsy og Rio, men tror de skal være med. Men guess what, Hargo er med i troppen i morgen! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Fifa-drakter eller? Og green & gold? Må være en elendig spøk, for tviler på at Glazer lar det skje (selv om de folka kunne tjent fett på det). Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tror nok det hadde vært en annen mer positiv effekt av å velge gull/grønn drakt. Da ville "protesten" fungert dårlig. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Totalrenovert brukernavn, avatar og profilbilde. Alle husker meg som mx1000. Bare så det er sagt. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 (endret) Legende, fortjener det. :love: http://www.manutd.com/default.sps?pagegid={F9E570E6-407E-44BC-800F-4A3110258114}&newsid=6648210 "There was talk about him wanting to retire, but when you see his enjoyment in training and playing you can see how much he wants to carry on." Endret 16. april 2010 av tc47 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Skal bli moro å se Scholes komme akkurat tidsnok inn i taklinger (også litt for sendt ) og strø passninger i et år til Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Nei nå får det være nok altså. Få inn noe ungt, noe kvalitet. Vi kan jo like godt åpne et gamlehjem om vi fortsetter sånn. Jeg ler om dere får Green and Gold drakt. Green and Gold er jo en pengegruve for Glazers. Jeg har tenkt den tanken for å si det sånn, så får vi se om de amerikanske jævlene er såpass utspekulerte. De begynte jo å selge gule/grønne skjerf i megastore'n. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Manchester City vant sist et trofé i 1976, og må vente minst ett år til før man kan fylle på med sølvtøy i pokalskapet. Men både Alsaker og Solheim er skjønt enige om at det er lite eller ingenting som skiller lagene kvalitetsmessig. Ja ok. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er nok en forskjell enda, men de kan nå opp neste sesong. La oss håpe på en smell Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Tenk at Alsaker og Solheim kan si at troppene er like gode kvalitetsmessig. Lescott, Richards, Toure og resten av det møkkaforsvaret når ikke Vidic&co til anklene. Det er kun på spissplass de har bedre dekning, men hva kan man forvente når vi kjøper Owen og de kjøper 7 spisser. Solheim og Alsaker driter seg ut. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ikke Manchester United supportere som har sagt det Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ikke Manchester United supportere som har sagt det Hva er poenget ditt ? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ikke Manchester United supportere som har sagt det Hva er poenget ditt ? Neh. bare litt dårlig drittkasting på supportere fra rivaliserende lag Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 16. april 2010 Del Skrevet 16. april 2010 Det er ikke Manchester United supportere som har sagt det Hva er poenget ditt ? Neh. bare litt dårlig drittkasting på supportere fra rivaliserende lag Da tolket jeg det feil, godt jeg spurte Lenke til kommentar
agasøster Skrevet 17. april 2010 Del Skrevet 17. april 2010 Bare lurer ang ny drakt. Blir det noen boikott på draktsalg neste år? Noe anti glazer shit... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå