DJ_Dark Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Min signatur og også sett sine bedre dager merker jeg. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 fikset signaturen min,men det er ikke farger i den Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Chelsea Tottenham (b) PL Stoke (h) PL Liverpool (b) PL Wigan (h) PL Man utd Man. City (b) PL TOTTENHAM (h) PL Sunderland (b) PL STOKE (h) PL Arsenal Wigan Athletic (b) PL Manchester City (h) PL Blackburn Rovers (b) PL Fulham (h) PL Chelsea 77,55+ mål Man Utd 73,50+ mål Arsenal 71,40+ mål har vi forsatt en sjangse? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Chelsea har to vanskelige kamper i Liverpool og Tottenham. Vi har tottenham, dog hjemme, og city som er de to vanskelige. Det viktigste er at vi ikke snubler i noen av kampene. Deretter må vi håpe at Chelsea taper poeng i minst to kamper. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ancelotti har mye erfaring, spillerne hans har nok rutine, de har en bred og sterk stall. Ligger foran med 4 poeng og bedre målforskjell. Skulle vi greie å ta igjen i målforskjell (og vinne alle) og de taper 1 + 1 uavgjort - da blir jeg LYKKELIG! Lenke til kommentar
Chicharito Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Taper Chelsea mot Tottenham kan det jo fort hende at de føler litt presset, og det kan jo gå utover resultatene. Chelsea var heller ikke kjempe overbevisende mot Bolten, men jeg tror dette skal holde jævelig hardt om vi skal vinne. Chelsea må tross alt tape to for at vi skal kunne gå forbi på poeng. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Taper de mot Tottenham holder det med uavgjort mot Liverpool. Vi vil da uansett ikke ligge mer enn 2 mål bak (sett at de taper med et mål, og vi vinner våre 2 med 1 mål). I England er det kun målforskjell så vidt jeg vet. I Spania teller innbyrdes oppgjør. Om vi banker inn flust med mål de siste kampene, samtidig som Chelsea spiller som de stort sett har gjort denne sesongen (*feilaktig generalisering følger* - elendig, men Drogba putter 1 mål), har vi en sjanse. Jeg ville ikke satt mange penger på at vi vinner nå.. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Premier League 2009/2010 Hvilket lag vinner? Chelsea 1,12 Manchester United 7,00 Arsenal 25,00 unibet.com Endret 15. april 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Let's face it, vi fucka det opp ganske greit mot Blackburn. Skal et mirakel til om vi vinner ligaen nå, mer enn det også. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Skal vel et mirakel til for at united blir knust 3-0 av fulham også. Er det en sesong som alt kan skje så er det denne. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Når man spiller med Carrick og Fletcher i midtforsvar og Gibson på midten, da skal det egentlig ingen mirakel til for å slå laget. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Var vel Fletcher - Carrick - De Laet - Evra. Ja det var svekket forsvar, men resten av laget var sterkt nok til å skape minst en sjanse, noe de ikke greide. var vel ikke først og fremst forsvaret som feilet i den kampen. Var vel Scholes som gjorde så fulham tok ledelsen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja, De Laet ja. Han spilte faktisk i angrep hele tiden (slik som becker gjør), så det er faktisk ikke så stort å score tre mål på et tremannsforsvar bestående av Fletcher, Carrick og Evra. Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Anyway; Denne sesongen har vært den merkeligste i premier league på noen år, og om chelsea skulle finne på noe rart så er dette sesongen. Det gjelder selvsagt for united også. Endret 15. april 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Uansett hvor dårlig Chelsea blir til å gjøre det fucker vi det garantert opp i helga. Tviler meget sterkt på 3 poeng mot City. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Ben Amos burde begynne med boksing. Fin KO han hadde på lagkamerat Forren. :!: Synd fyren har så elendige spillere foran seg. For han er faktisk en brukbar keeper. Endret 15. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 For han er faktisk en brukbar keeper. Skulle kanskje ikke ha sagt det. For en elendig tabbe av fyren. Håper han legger fra seg disse tabbene da han returnerer til OT! Lenke til kommentar
spøkelset Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Hvor blir det av Diouf? Er han skadet? Har ikke hørt eller lest noe om han på lenge.. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Mame står oppført på skadelista på united.no, så han er vel skadet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå