Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Latias, hvor i fuck er kamptråden?! Det er jo shitty vi møter ffs.

 

Alt håp er heller ikke vandret heden, selv om det unektelig ser svart ut. La oss uansett vise den jævla hagegnomen og resten av City hvilket dritlag de faktisk er.

 

Who's that tw*t from Argentina?

Who's that money grabbing whore?

Carlos Tevez is his name,

And he hasn't got a brain,

And he won't be winning trophies any more..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Enig Points. Om vi skal tape så håper jeg nesten vi taper 3-0. Vil ha reaksjon. 3. plass. Osv osv. Bra at vi røk ut av CL tidlig på en måte, vi ser at vi ikke har en jævla spiss når Rooney blir skadet som vi kan bruke. Osv.

 

Vi taper på lørdag, kanskje uavgjort. Ligaen er ferdig.

Lenke til kommentar

Enig Points. Om vi skal tape så håper jeg nesten vi taper 3-0. Vil ha reaksjon. 3. plass. Osv osv. Bra at vi røk ut av CL tidlig på en måte, vi ser at vi ikke har en jævla spiss når Rooney blir skadet som vi kan bruke. Osv.

 

Vi taper på lørdag, kanskje uavgjort. Ligaen er ferdig.

Berba og Macheda skal være mer enn nok mot lag som blackburn o.l. At de ikke presterer er en annen sak. Evt at hele laget underpresterer i kampen som nok avgjorde ligagullet i mine øyne. At Rooney ikke spiller burde ikke være ensbetydende med at laget faller i staver når vi har spillere som Carrick, Berba, Scholes, Giggs, Valencia m.fl.

 

Spesielt med tanke på at før Chelsea kampen så hadde både Valencia og Berbatov prestert jevnt godt over lengre tid. At de nå svikter totalt er skjebnesvangert. De to må reise seg for at vi skal ha noe som helst offensivt.

Lenke til kommentar

hvorfor er signaturen min så rar?

 

[b][url="http://action.joinmust.org/page/s/AreYouUnited/?source=email1&utm_source=MUST&utm_medium=email&utm_campaign=email1"][color="#00FF00"]Are You United?[/color] [color="#FFA500"]Back the bid for Supporter Ownership[/color][/url][/b]

Lenke til kommentar

hvorfor er signaturen min så rar?

 

Som jeg skrev i Tracker:

 

Alle linkene i signaturen som er i en annen farge enn standard-fargen, blir doblet. Det er nok noe galt med alle fargekodene i signaturen.

 

Se på min signatur f.eks. Første linja fungerer fett, men på den andre linja hadde jeg en annen farge på linken. Derfor blir det doblet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...