Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Jeg suger på ironi ja. Men hvis noen faller for det, suger de mer enn meg. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ironi er ikke så lett på papiret. Bør helst sies, dog jeg tror nok latias overlever Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Silvestre vil ikke at Arsenal skal komme fordi oss på tabellen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Bale av alle scorer. Haha, fyren hadde ikke vunnet en eneste PL-kamp før denne sesongen. :!: Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Bale av alle scorer. Haha, fyren hadde ikke vunnet en eneste PL-kamp før denne sesongen. :!: Denne sesongen har han jo virkelig vært strålende for Tottenham. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Det var dumt at Tottenham vant i dag.... Arsenal tapte terreng og Liverpool har enda lengre vei til 4 plass. Me like! Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Altså, Det er fortsatt en relativt god sjangs å vinne ligaen i år også. City, Tottenham og Liverpool er ikke i nærheten av noe lette kamper, og kan tippe begge veier for både United og Chelsea. I know, stating the obvious Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Har ikkje mistet håpet enda, men er jaggu meg ikkje langt i fra heller. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Storkoser meg over at Tottenham spiller en god kamp rett før de skal møte Chelsea. Jeg har fortsatt ikke gitt opp håpet på Premier League gull Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gir ikke opp før noen andre hever ligatrofeet! Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Kall meg pessimist, men jeg er realist. Det er 4 kamper igjen, vi ligger 4 poeng bak, vi har dårligere målforskjell. Med andre ord: Vi må vinne alle, Chelsea tape 2, eller 1 tap og 1 uavgjort og ende med dårligere målforskjell. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Det er muligens ikke veldig sannsynlig, men vi kan fint tape både på Anfield og WHL. Endret 15. april 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 (endret) Vi vinner mot City, og Tottenham slår Chelsea. Tottenham ligger da på 4. plass, mens vi er 1 poeng bak Chelsea. Så slår vi Tottenham mens Chelsea slår Stoke. City slår Arsenal og ligger igjen på 4. plass. Tottenham slår City, og tar 4. plassen tilbake, vi slår Sunderland og Liverpool tar Chelsea. Hjemme mot Stoke skal være walk in the park for oss. Taper vi mot City er alt gått til helvette, men det er fortsatt mulig. Jeg tror derimot at Chelsea blir for sterk for Liverpool. (Tror Tottenham tar dem, for så å dumme seg ut på OT). Endret 15. april 2010 av Sovehest Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Ja, men her snakker vi betinget sannsynlighet - som igjen gjør sannsynligheten enda mindre. Hjelper fint lite om vi også taper en kamp. Å ta igjen Liverpool + 4 år på rad ville betydd enormt mye! Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Å ta igjen Liverpool + 4 år på rad ville betydd enormt mye! Vi har da like mange som dem? Det er snakk om å få en mer enn dem.. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Mente sikkert å gå forbi dem ja Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Er det jeg prøvde å påpeke, mulig jeg formulerte meg feil? Er klar over 18-18 pdd. Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 Jeg var skeptisk til at vi skulle ta serien i år før seriestart. Når vi hentet Owen og Valencia som eneste forsterkninger ble jeg ikke akkurat overbevist om at vi nå kom til å forsvare tittelen. Hadde fryktet Liverpool, men jeg forventet Chelsea i toppen. Heldigvis falt Liverpool gjennom i år (mye på grunn av Torres sine skadeproblemer, men også på grunn av Benitez sin geniale manøver på overgangsmarkedet med Alonso ut, Aquilani inn.) Vi tapte nok gullet i siste kamp mot Chelsea, men vi gjør det lite spennende ved å spille uavgjort mot Blackburn. There's hope in a hanging snore, but it isn't only only to win it now. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 15. april 2010 Del Skrevet 15. april 2010 det er vel ikke 10-0 i utvisninger denne sesongen heller Klart vi kan vinne ligaen. 4 kamper igjen. Mye kan skje. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå