Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Herrejesus så jævli vanskelig dere skulle være, Jeg var på kampen på "TELENOR ARENA" å blei skuffa, om gutten har blitt bedre er dette bare fantastisk, men jeg vil fortsatt ikke ha han på banen enda, selv om sannsynligheten for noe liga gull denne sesongen er gravlagt, vil jeg at vi slår Shitty anyway, anyday, no matter what.

å da SKAL å BURDE vi stille med det beste laget vi kan grave fram. men om Rooney ikke spiller, "noe jeg er ganske sikker på at han gjør uansett", blir vi for tamme.

Hvor har det forresten blitt av Diouf? tatt tidlig ferie? skadet? jeg har ihvertfall ikke fått med meg noe nytt om han

Lenke til kommentar

Ireland til United sier siste ryktet. Håpte vi siktet litt mer eksotisk, men Ireland er ikke et dumt kjøp om vi får han "rimelig"..

 

Han har da en tatoering av City emblemet......

Haha, det er på grensa altså. Håper for deres skyld at han holder seg til City.

 

Er vel mest for hans skyld vel? :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Hvis jeg ikke tar feil så sender viasat en av favorittkampene mine i kveld. Argentina mot Brasil fra vm 90. Brasil presset og presset og presset og Argentina scoret på sjangsen sin og vant :) Å som jeg kosa meg den gangen.

 

Urk, jeg skulle hatt en sekretær som rettet alt jeg skrev :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Gidd å spoile hva som skjer da, Limbeck. Nå blir det ikke særlig gøy å se kampen...

 

Hvor mye får jeg i timen for å rette leifene dine?

 

Du skal få et klapp på skuldra. Og en øl. :)

 

Skulle kanskje ikke ha sagt resultatet. Tenkte ikke på det

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...