Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Telenor Arena ligger litt unna Vallhall. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, hva vil du fram til? Vallhall er i Oslo, og Telenor Arena ligger på Fornebu i Bærum. Altså to forskjellige steder. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 For oss fra bygda er Oslo og Bærum praktisk talt det samme Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Ja, hva vil du fram til? Vallhall er i Oslo, og Telenor Arena ligger på Fornebu i Bærum. Altså to forskjellige steder. Kampen ble spilt på Telenor Arena, på hjemmebanen til Stabæk. Ikke på Vallhall. Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Herrejesus så jævli vanskelig dere skulle være, Jeg var på kampen på "TELENOR ARENA" å blei skuffa, om gutten har blitt bedre er dette bare fantastisk, men jeg vil fortsatt ikke ha han på banen enda, selv om sannsynligheten for noe liga gull denne sesongen er gravlagt, vil jeg at vi slår Shitty anyway, anyday, no matter what. å da SKAL å BURDE vi stille med det beste laget vi kan grave fram. men om Rooney ikke spiller, "noe jeg er ganske sikker på at han gjør uansett", blir vi for tamme. Hvor har det forresten blitt av Diouf? tatt tidlig ferie? skadet? jeg har ihvertfall ikke fått med meg noe nytt om han Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Diouf? Hvem er det? Nye Manucho? Manucho herjer for Valladolid for tiden. Sjekk denne syke scoringen, er ikke mulig å gjøre det bedre. Savner han. <3 http://www.youtube.com/watch?v=ib9JoNbaDf0 Lenke til kommentar
Sir LuckyNr7 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Diouf? Hvem er det? Nye Manucho? Manucho herjer for Valladolid for tiden. Sjekk denne syke scoringen, er ikke mulig å gjøre det bedre. Savner han. <3 http://www.youtube.com/watch?v=ib9JoNbaDf0 Hva var egentlig imponerende med den? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Alt. Helt sykt å putte ballen i mål fra den distansen. Gjør det på en elegant måte i tillegg. Savner en slik spillertype i den nåværende troppen. Lenke til kommentar
Giallorossi Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hva var egentlig imponerende med den? Ironien...? Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 forstod du virkelig ikke ironien i den Raste? Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Ireland til United sier siste ryktet. Håpte vi siktet litt mer eksotisk, men Ireland er ikke et dumt kjøp om vi får han "rimelig".. Han har da en tatoering av City emblemet...... Haha, det er på grensa altså. Håper for deres skyld at han holder seg til City. Er vel mest for hans skyld vel? Endret 14. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Hvis jeg ikke tar feil så sender viasat en av favorittkampene mine i kveld. Argentina mot Brasil fra vm 90. Brasil presset og presset og presset og Argentina scoret på sjangsen sin og vant Å som jeg kosa meg den gangen. Urk, jeg skulle hatt en sekretær som rettet alt jeg skrev Endret 14. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Gidd å spoile hva som skjer da, Limbeck. Nå blir det ikke særlig gøy å se kampen... Hvor mye får jeg i timen for å rette leifene dine? Endret 14. april 2010 av Latias Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 (endret) Gidd å spoile hva som skjer da, Limbeck. Nå blir det ikke særlig gøy å se kampen... Hvor mye får jeg i timen for å rette leifene dine? Du skal få et klapp på skuldra. Og en øl. Skulle kanskje ikke ha sagt resultatet. Tenkte ikke på det Endret 14. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Både Tippeliga og Premier League blir vel prioritert av 95 % her inne i kveld uansett. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Hva er tippeligaen? One man. One team Lenke til kommentar
Latias Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Trenger ikke ølen eller klappet ditt. Slemt gjort av deg å avsløre resultatet på den måten. Var jo tiårets høydepunkt! Nei, nå får jeg drukne i tårer mens jeg ser TL, PL og PH. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Gidd å spoile hva som skjer da, Limbeck. Nå blir det ikke særlig gøy å se kampen... LOL! Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 OK. Det var ihvertfall ikke den kampen fra vm 90 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 14. april 2010 Del Skrevet 14. april 2010 Enten suger Latias på ironi, eller er folk her jævlig dumme. Andre gang folk stusser på hva Latias sier ironisk. Om det da er ironisk.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå