Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, hvor så du det ryktet? The Sunday Gossip? Ireland er vel Citygutt tvers igjennom. Riktignok er han jo født sør i Irland, men han har vært i klubben siden 2005. I de fleste intervjuer omtaler han jo seg selv som City-supporter også, så nei takk.

 

Den eneste spilleren jeg drømmer om hver eneste natt nå er Edin Dzeko. Rooney + Dzeko og de kantene vi har per dags dato vil resultere i flere mål. Det hadde uansett ikke skadet med en midtbanespiller eller kant til.

 

 

Lenke til kommentar

Hargreaves vil aldri komme tilbake for fullt, han vil nok alltid få noen småskader der han har hatt trøbbel fra før. En sånn skade som har holdt han ute i snart to år (?) gjør at det vil bli vanskelig å komme tilbake, han kan muligens bli en god back-up og en habil OK spiller. Han vil nok dessverre aldri komme i den formen han var før skaden f.eks i VM 06.

Om han skulle greie seg og komme tilbake for fullt skal jeg bøye meg i støvet for han.

Lenke til kommentar

Nei, gress faktisk. Vi trenger sultne spillere mot City. Dagens ellever er tamme for tiden. Val på benken, Nani og Obertan fra start takk.

Valencia fikk hvile endel kamper for et par måneder siden, og Obertan får du neppe se med tanke på at han har så vidt spilt på A-laget. Valencia har også stor betydning fremover i angrep når Rooney spiller og mtp. Nani sin form også så er det vanskelig å benke noen av de.

Lenke til kommentar

Kampen var i Bærum, og hvis du hadde fulgt reservene så hadde du visst at han har tatt store steg siden den kampen som alt i alt bare var en uheldig kamp for hans egen del. Når det er sagt så er jeg hverken for eller imot at Obertan starter kampen.

Kampen var i Bærum? Spilte ikke de i Vallhall?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...