Manx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Når Ball kom inn så hadde Tevez jobbet som en idiot i 75 minutter og han var tam det siste kvarteret, ferdig var vel også et fint ord. Lenke til kommentar
The Hoff Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg fikk ikke sett så veldig nøye på kampen i går, men spilte ikke Eagles temmelig bra? Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nei vil ikke si det, fikk ikke til så veldig mye ute på kanten. Men det var det jo stort sett heller ingen andre som gjorde heller... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Nei, jeg synes ikke Eagles spillte noe bra. Legg merke til hvor lite vi har kommet rundt på kantene i år i forhold til i fjor. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ronaldo i orgie-skandale :!: Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Hvis dette er sant så vil nok Ronaldo få så hatter passer av Alex Ferguson. Endret 2. september 2007 av Mr.SS Lenke til kommentar
Ed Hunter Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Haha genialt! Fin velkomst for Nani og Anderson dette. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ronaldo i orgie-skandale :!: 9410335[/snapback] Faenmeg det morsomste jeg har lest på en god stund, god fantasi på kjerringene. Lenke til kommentar
RyanReynolds Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hvis dette er sant så vil nok Ronaldo få så hatter passer av Alex Ferguson. EDIT: Ser ut som dette er ganske så sant... Flaut for de involverte! 9410348[/snapback] Ganske så sant..? Hvorfor? Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) :!: Ikke pokker om jeg tror på det der... fra News of the World i tillegg Endret 2. september 2007 av Multekrem Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ja la oss tro på News of the world som har kjøpt noen horer for bare litt større sum en det de normalt bruker å ta... Men det skal sies at hvis dette er sant så tror jeg Nani, Anderson kommer til å fp sitt første møte med hårføneren til Ferguson... Lenke til kommentar
MetroN Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ikke at jeg tror noe spesielt på den artikkeleng, i og med at det er et kjent faktum at unge attraktive jenter går til de godt betalende mediene med store scoops, som handler om fotballstjerner. Lurer på hvor mye de fikk betalt.... Og på slutten av artikkelen, "de brydde seg ikke om følesene våre." De er prostituerte, ikke for å være frekk, men skal man ikke være vant til slikt da? Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Håper isåfall vi får en bekreftelse på at det ikke er sant så fort som mulig, da. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Hahah, dette var jo dritmorsomt på en søndags formiddag! Vet ikke om det er sant eller ei da, men det trekker troverdigheten litt opp at de filmet litt fra "orgien". Videoen er heller uklar da, men er vel Anderson vi ser liggende på gulvet der ..? Men joda, koselig sak. Blir spennende å følge en utvikling i denne saken, og se om det kommer noe som tilsier om det er sant eller ei. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Syns det er koselig jeg, at Ronaldo tar vare på nykomlingene Lenke til kommentar
Swome Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Syns det er koselig jeg, at Ronaldo tar vare på nykomlingene 9410760[/snapback] Jaja.. Ingenting som en god orgie for å bli litt bedre kjent. Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Syns det ærlig talt, hvis sant, er litt dårlig for ryktet til klubben og spillerne. Lenke til kommentar
Suburbian Hero Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jeg visste Ronaldo var sånn... Festlig Lenke til kommentar
Prebo Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Søte jenter, Ronaldo har smak Lenke til kommentar
ugh! Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Merkelig at han gidder å betale. De hadde helt sikkert gjort hva som helst med han gratis bare for PRens skyld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå