Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg føler ikke at andre enn meg har sagt noe slikt så Hyrlen har et poeng, HB. Og jeg overdriver selvfølgelig, men det er mye som har vært på Chelsea sin side som jeg har nettopp nevnt med to gratis poeng på to kamper på rad mot Hammers og Bham, begge borte også så ingen "hjemmefordel" der for å si det sånn. Gå bak og se på de kampene selv du hvis du vil. Også er det klart at begge kampene mot Chelsea har vært fucked, spesielt den første men også den andre. Jeg vet det kunne vært en straffe hver osv, men når man ikke ser en SLIK offside hvor det gjelder så jævlig (2 måls ledelse på bortebane i den største kampen av sesongen er faen meg stort, uansett om vi klarer å redusere rett etter med hands eller whatever, så betyr 2 måls ledelse så sent at kampen er ferdig og poengene er tapt) så begynner man å lure, spesielt etter kampen på brua og de andre tingene jeg nevner. FA er kanskje ikke korrupt men faen så mye dritt som skjer nå for at Chelsea vinner ligaen ganske komfortabelt. Og det hjalp ikke at vi ikke fikk noe form for hjelp mot Blackburn da vi kunne fått et par som gikk vår vei der.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fokuset til hvem? United-supporterne? Media? At media fokuserer på det som selger mest (united-supporterne er som kjent i flertall, dere har desidert størst markedsverdi) er ikke akkurat så rart.

Samt at vi er en klubb med sjel og hjerte, ikke bare russisk leketøy.

Lenke til kommentar

2målsledelse så sent=kampen er tapt? Jeg har sett kamper bli slutt oftere enn det. Vi fikk et mål feilaktig godkjent hver.

 

Kan ikke ignorere resten heller HB...

 

Og nei, to måls ledelse i en slik kamp så sent er alt. Og den skal være UTROLIG lett å se for linjedommeren, ALLE rundt meg så det direkte på puben i England og ropte det høyt, og han klarer å ikke se at Drogba står faen meg klart i offside der. Og 1-2 målet var betydningsløs og utrolig vanskelig å se for noen som helst linjedommer/dommer osv. Så det er feilaktig på en SÅ forskjellig måte. 2 måls ledelse betyr alt i en slik kamp der og da, og det at vi fikk 1-2 etter det er bare en lett måte for Chelsea-folk å bortforklare hvor heldige de har vært når de har faen meg fått SEKS ut av SEKS poeng i disse to kampene mot Utd. Helt sykt. Spesielt når man tenker på begge kampene under en og ser direkte på offsidene; hvor Rooney var HELT gjennom alene med Cech på bortebane mens det er 0-0 (hvor 1-0 målet deres var utrolig mye flaks mtp. offside involvering av Drogba og det at han dytter Brown tror jeg det var vekk først også) også det at dere sikrer seieren med et offside-mål, som var utrolig lett for linjedommeren å se også siden han sto RETT foran han. Helt forbanna fucked, menmen.

Lenke til kommentar

Grunnen til at jeg ignorerte resten er veldig enkel: Jeg har ikke tid eller ork til å gå alle årets kamper i sømmene. Det har ikke du heller. Du er ekstremt farget, og husker det du selv vil huske. Inntil noen som ikke har noen agenda går igjennom samtlige kamper spilt av begge to lagene, og ser på samtlige dommeravgjørelser, og kommer med tallene (tvilsavgjørelser for/mot hvert lag. Gjerne delt inn i kategorier etter vanskelighetsgrad (burde dommeren åpenbart ha sett den à la offsiden til Drogba eller nedsparkingen til Bosingwa i fjor, eller var det lett å overse?) og hvor alvorlig det var (førte hendelsen til et mål/en målsjanse?), så gidder jeg ikke tillegge den patetiske idiot-teorien din noe som helst vekt, annet enn at det er hysterisk morsomt å lese.

Lenke til kommentar

 

TvilerFA har gått rundt til alle dommerne i England å forklart at alle dommerne skal dømme i disfravør av United,uannsett hvem som spiller kampen.

 

Greit å være paranoid,men da er det lurt å søke hjelp.

 

er du like hard mot alle scouserene som sier at vi har vunnet 11 ligagull pga dommeren?

Selfølgelig.

 

Håper du ikke synes jeg er for hard da.

 

PS: United-supportere, ting kunne vært verre, se på Liverpool's sesong. :p

 

Neida, bare bitte lite hyklersk :) Jeg tror det er tilfeldig jeg. Noen ting har gått i mot oss denne sesongen. Forrige sesonger så hadde kanskje dommerene anulert målet til Drogba og vi hadde ikke hatt et så stort skadeproblem i forsvaret i to måneder. Pluss kanskje en eller to flere kamper som vi avgjør på slutten. Dette er ting som kan skje. Og forrige sesonger hadde vi Ronaldo

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Blir dere ikke lei av å klage på dommeren etter hver Chelsea og Man Utd kamp? Om Chelsea hadde fått straffe imot ville de 90% sikkert tatt ledelsen igjen senere i kampen uansett. Jeg hadde ønsket at Chelsea skulle tape poeng igår jeg også, men når man møter Bolton hjemme er det en veldig liten sjanse for det.

 

Ingen som snakker om at Vidic skulle blitt utvist for albuebruk på 1-0 til Man Utd i deres kamp mot Bolton da?

Lenke til kommentar

Vi har gjort det jævlig bra til å miste Tevez og verdens beste spiller. Tviler sterkt på at noen annen manager hadde greid denne bragden. Dessuten har vi hatt en del skader. Feks mot Fulham brukte vi jo midtbanespillere som midtstoppere!

 

Det er trist å si det, men Chelsea tar nok dette. Jeg er fornøyd med 2. plassen i år, så får vi komme sterkere tilbake neste år og ta igjen Liverpool. Spørsmålet blir da hvem som skal score mål hvis Rooney er skada - ja, vi trenger en offensiv Klassespiller.

 

United we stand.

Lenke til kommentar

Vi har gjort det jævlig bra til å miste Tevez og verdens beste spiller. Tviler sterkt på at noen annen manager hadde greid denne bragden. Dessuten har vi hatt en del skader. Feks mot Fulham brukte vi jo midtbanespillere som midtstoppere!

 

Det er trist å si det, men Chelsea tar nok dette. Jeg er fornøyd med 2. plassen i år, så får vi komme sterkere tilbake neste år og ta igjen Liverpool. Spørsmålet blir da hvem som skal score mål hvis Rooney er skada - ja, vi trenger en offensiv Klassespiller.

 

United we stand.

 

Vi brukte midtbanespillere som forsvarere i 3-4 uker. Ved to tilfelle hadde vi to midtbanespillere i forsvar. Sånt tar på

 

Maefteda: Vi har klaget på dommeren i 3 kamper mot Chelsea på rad. Og vi har like mye rett til å gjøre det som andre har. Det fungerer ikke å gå foran som et godt eksempel.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Ser ikke helt behoved for Micha Richards. Vi har 2 sterke midtstoppere i Rio og Vidic, med flere squadplayers i backhånd. I tilllegg har vi kjøpt inn Smalling til midtstopperplass. På høyreback ser det ut til at vi satser på Rafael neste sesong, med en aldrene Neville i bakhånd, i tillegg tilt O'Shea og Brown, så trenger vi ikke flere i denne kategorien.

 

Edit:

Glemte visst De Laet i farten.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...