Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Ikke inkluder meg, jeg er litt ute av det nå. For en eller annen grunn så er jeg bare sikker på saken selv, etter Chelsea kampene i år. Og spesielt de to gratispoengene Chelsea fikk mot Bham borte også rett etter det igjen mot WH borte. Får straffe som aldri er straffe for å fikse ett poeng mot Hammers, hvor Hammers skulle hatt en straffe de også; og rett før det var det Bham kampen som endte 0-0 hvor Bham scorte et perfekt mål som ble annulert for offside eller noe sånt, når abslutt ingen sto i offside. Også at vi ikke får straffe mot Chelsea noen av gangene, og nå nylig mot Blackburn der vi kunne faktisk hatt 2, en klarere enn eden andre. Men jeg vil ikke tenke for mye på det, vi vant den 3 år på rad og jeg forventet ingenting i år. Så det får bare gå.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Greia er at uansett kor jævlig vi skal whine på alt og alle andre, så har vi hatt en god sjanse til å dra i land tittelen i år, og den muligheten har Manchester United eine og aleine som et lag klart og rote vekk. Men det er jo klart, kan jo ikkje vinne kvert forbanna år heller.

Lenke til kommentar

Forventet ikke en dritt etter at verdens beste spiller (på det tidspunktet) forlot oss. Var redd vi skulle bli knust i Europa, mens Chelsea skulle spise oss til frokost i PL. Synes vi har levert en god sesong, poengmessig i hvert fall. Spillermessig har det vært litt svakt, men det burde man forvente når man selger til 10 ganger prisen av det man kjøper. Likevel er jeg litt skuffet, for vi har hatt flere "matchballer" der vi kunne skaffe oss en grei luke. Gjelder å være våkne hele sesongen, det har ikke vi vært.

Lenke til kommentar

 

TvilerFA har gått rundt til alle dommerne i England å forklart at alle dommerne skal dømme i disfravør av United,uannsett hvem som spiller kampen.

 

Greit å være paranoid,men da er det lurt å søke hjelp.

 

er du like hard mot alle scouserene som sier at vi har vunnet 11 ligagull pga dommeren?

Lenke til kommentar

In a time, when everyone's given up. One man (except for Limbeck), still believe they can take it home.

 

Points

 

KOM IGJEN DA FOR HELVETE! GIDD Å PRØVE MOT CITY, VINN RESTEN AV KAMPENE OG MULIGHETEN ER JÆVELIG STOR ER DER FOR Å TA GULLET!

 

YAY. Det er ikke over før det er over

Lenke til kommentar

Ikke denne sesongen, 4 er ikke lov for da er vi for syke og klarer noe nytt. Også savner Terry gullet for mye, og trenger det i år pga. alt det drittet som har skjedd med ham i år. Så FA og de har snakket litt nå i år og fått en liten request hvor hovedansvarlig fyren svarer "Alright alright vi fikser det" og får en liten "Cheers Mate" tilbake fra Ray Wilkins og John Terry osv. Kom igjen, det er jo 100% klart, er det noe å diskutere. :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

 

TvilerFA har gått rundt til alle dommerne i England å forklart at alle dommerne skal dømme i disfravør av United,uannsett hvem som spiller kampen.

 

Greit å være paranoid,men da er det lurt å søke hjelp.

 

er du like hard mot alle scouserene som sier at vi har vunnet 11 ligagull pga dommeren?

Selfølgelig.

 

Håper du ikke synes jeg er for hard da.

 

PS: United-supportere, ting kunne vært verre, se på Liverpool's sesong. :p

Endret av Slettet-D7I5Gr2
Lenke til kommentar

Ikke denne sesongen, 4 er ikke lov for da er vi for syke og klarer noe nytt. Også savner Terry gullet for mye, og trenger det i år pga. alt det drittet som har skjedd med ham i år. Så FA og de har snakket litt nå i år og fått en liten request hvor hovedansvarlig fyren svarer "Alright alright vi fikser det" og får en liten "Cheers Mate" tilbake fra Ray Wilkins og John Terry osv. Kom igjen, det er jo 100% klart, er det noe å diskutere. :)

Du er søt :love:

Lenke til kommentar

Men uansett, i fjor når vi klarte 0-0 mot Arsenal og vant ligane så var følelsen ikke halvparten av den en gang når vi puttet 0-2 målet sent borte mot Wigan i regnværet og vant ligaen etter Chelsea var opp i rævene våre i mange mange uker med helt sykt mye flaks osv (:p). Så ja, vi må tape den en gang sånn at den følelsen kan komme tilbake neste gang vi vinner den tilbake, som jeg håper så jævlig vi kan gjøre til neste år. Derfor må vi ha en god sommer nå, kanskje like greit vi er ute av CL sånn at klubben reagerer litt kraftigere for å få orden på laget og stallen, og kanskje se at Berba er faen ikke spissen vi trenger og kan ha når Rooney er ute. Han kan jo nesten ikke spille uten en superspiss ved siden av seg så ja. Men ja, neste år gjelder det faen meg å gi alt og prøve å få DEN følelsen tilbake igjen. :)

 

Også vant vi jo LC i år som en bonus som Latias nevner, yay!

Lenke til kommentar

Haha godt poeng Danielzu. Vi tar en "Pool-supporter" og gleder oss heller over problemene til rivalklubben enn å fokusere på oss selv. La oss huske 09/10 sesongen som sesongen vi klarte å le av Liverpool hver eneste uke, og hvor det attpåtil ble kjedelig etterhvert og nesten ikke noe nytt en gang når de taper mot Wigan borte osv.

 

EDIT: Oi sorry dobbel.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Macheda sin var soleklar hands, men dog vanskelig å se siden det var mange elementer(spillere) som stod i veien. Mens det var ikke noe som stod mellom Terry og linjedommeren.

 

Fordet vil jeg ikke påstå at Chelsea blir støttet av FA som noen prøver å antyde.

Det er INGEN som har sagt dette din [modererte her meg selv]

Er du blind eller bare kan du ikke lese?

tc47 går jo relativt langt i å antyde det...

Først vil jeg bare si nei. Så vil jeg si at jeg ikke leste de foregående postene siden jeg gikk sterkt utifra at dette var den samme svadaen som Fox alltid kommer med. Så jeg beklager, TC47 insinuert dette. Jeg beklager også at jeg ikke finleser hver eneste post fra hver og en ubrukelig nisse her inne, (du er btw fra nå arkivert under den kategorien, jeg vet du gråter).

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Macheda sin var soleklar hands, men dog vanskelig å se siden det var mange elementer(spillere) som stod i veien. Mens det var ikke noe som stod mellom Terry og linjedommeren.

 

Fordet vil jeg ikke påstå at Chelsea blir støttet av FA som noen prøver å antyde.

Det er INGEN som har sagt dette din [modererte her meg selv]

Er du blind eller bare kan du ikke lese?

tc47 går jo relativt langt i å antyde det...

Først vil jeg bare si nei. Så vil jeg si at jeg ikke leste de foregående postene siden jeg gikk sterkt utifra at dette var den samme svadaen som Fox alltid kommer med. Så jeg beklager, TC47 insinuert dette. Jeg beklager også at jeg ikke finleser hver eneste post fra hver og en ubrukelig nisse her inne, (du er btw fra nå arkivert under den kategorien, jeg vet du gråter).

tc47 har gjort det i ukesvis. Han er heller på ingen måte alene.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

PS: United-supportere, ting kunne vært verre, se på Liverpool's sesong. :p

Pøh. Liverpools sesong er mer normalen enn det er at United ikke vinner PL.

:roll:

 

Det var søtt med slike meldinger, men det begynner å bli lenge siden igrunn.

Lenke til kommentar

Macheda sin var soleklar hands, men dog vanskelig å se siden det var mange elementer(spillere) som stod i veien. Mens det var ikke noe som stod mellom Terry og linjedommeren.

 

Fordet vil jeg ikke påstå at Chelsea blir støttet av FA som noen prøver å antyde.

Det er INGEN som har sagt dette din [modererte her meg selv]

Er du blind eller bare kan du ikke lese?

tc47 går jo relativt langt i å antyde det...

Først vil jeg bare si nei. Så vil jeg si at jeg ikke leste de foregående postene siden jeg gikk sterkt utifra at dette var den samme svadaen som Fox alltid kommer med. Så jeg beklager, TC47 insinuert dette. Jeg beklager også at jeg ikke finleser hver eneste post fra hver og en ubrukelig nisse her inne, (du er btw fra nå arkivert under den kategorien, jeg vet du gråter).

For øvrig så er det ganske idiotisk av deg å påstå at det er INGEN som har sagt noe sånn, og så begynne å bortforklare (jeg leser ikke alt som skrives blablabla). Hvis du ikke leser alt, så kan du ikke uttale deg om at ingen sier noe. Du må gjerne si at flertallet ikke mener dette, men det er altså flere brukere som åpenbart mener at FA er korrupte og Chelsea har kjøpt gullet. Det er ganske morsmot å lese hva de skriver.

Lenke til kommentar

[quote name='Herr Brun' date='13. april 2010 - 23:06'

For øvrig så er det ganske idiotisk av deg å påstå at det er INGEN som har sagt noe sånn, og så begynne å bortforklare (jeg leser ikke alt som skrives blablabla). Hvis du ikke leser alt, så kan du ikke uttale deg om at ingen sier noe. Du må gjerne si at flertallet ikke mener dette, men det er altså flere brukere som åpenbart mener at FA er korrupte og Chelsea har kjøpt gullet. Det er ganske morsmot å lese hva de skriver.

Ja jeg beklaget jo for det også. Fa er ikke korrupte, de er bare håpløst inkompetente håper jeg. Chelsea, vel om de tar gullet vil det uansett forbigås med et gjesp som alltid. Fokuset vil ligge på at vi ikke tok det. Det sier vel det meste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...