Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Du må kødde? Altså, seriøst, hvis Bolton skulle hatt straffe så er det ikke 1% sjanse i hodet mitt at FA ikke prøver sitt beste å gi Chelsea ligaen/få den vekk fra Utd. Blackburn straffegreiene, Chelsea kampene osv osv. Har egentlig gitt opp pga det. dret rett opp i det når Chelsea scorte i kveld. Har blitt ganske care.

Lenke til kommentar

Du må kødde? Altså, seriøst, hvis Bolton skulle hatt straffe så er det ikke 1% sjanse i hodet mitt at FA ikke prøver sitt beste å gi Chelsea ligaen/få den vekk fra Utd. Blackburn straffegreiene, Chelsea kampene osv osv. Har egentlig gitt opp pga det. dret rett opp i det når Chelsea scorte i kveld. Har blitt ganske care.

Nå må du gi deg gitt,begynner å bli latterlig.

Du vet like godt som meg at dommere i England ikke har til vane å dømme på hands, ikke sett sitvasjonen(har du?) men slik jeg tolker det som står på Vglive var det ikke viljehands.

 

TvilerFA har gått rundt til alle dommerne i England å forklart at alle dommerne skal dømme i disfravør av United,uannsett hvem som spiller kampen.

 

Greit å være paranoid,men da er det lurt å søke hjelp.

Lenke til kommentar

Den ene latterligere enn den andre. Bra kvaliteten er på topp i Red Café, det begynner jo å nærme seg ymse supporterklubbfora. Ja, det kunne vært dømt straffe, men den var på ingen måte soleklar, i mye mindre grad enn Macheda sin var "soleklar". Henry sin var soleklar. Hvem det nå enn var som stoppa Ballack sitt skudd i semien i fjor sin var soleklar. Terry sin i dag var vanskelig, og på grensa.

Lenke til kommentar

Macheda sin var soleklar hands, men dog vanskelig å se siden det var mange elementer(spillere) som stod i veien. Mens det var ikke noe som stod mellom Terry og linjedommeren.

 

Fordet vil jeg ikke påstå at Chelsea blir støttet av FA som noen prøver å antyde.

Lenke til kommentar

Chelsea greier noe vi ikke greide på søndag. Greit at vi spilte borte, men likevel. Eneste jeg har sett fra den kampen er vel da Valencia blir spilt inn alle med keeper, så velger han å skyte enn å sentre videre til Macheda (som kan trille den i mål). Jaja. Kan ikke vinne hvert år heller da. Ble i hvert fall ikke et troféløst sesong. :wee:

Lenke til kommentar

Man kan i hvert fall ikke trekke slike konklusjoner uten å en gang sett på kampen. Å trekke sånne konklusjoner ut fra VG-live blir på grensa til latterlig.

 

Edit: Denne posten var ment som svar til at FA har en innvirkning på at Bolton ikke får straffe idag.

Endret av -Lasse
Lenke til kommentar

Macheda sin var soleklar hands, men dog vanskelig å se siden det var mange elementer(spillere) som stod i veien. Mens det var ikke noe som stod mellom Terry og linjedommeren.

 

Fordet vil jeg ikke påstå at Chelsea blir støttet av FA som noen prøver å antyde.

Det er INGEN som har sagt dette din [modererte her meg selv]

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Haha, Jotun. Fint med humor i United-kategorien. Det har vi ikke hatt siden vi slo Liverpool og Bolton. Begynner å bli en del tid siden den gang, har nesten glemt hvordan det føles å vinne kamper. Ja jeg vet, vi vant mot Bayern, men det hjelper ikke når vi ryker ut. Gruer meg til å møte City og Spurs, er redd det kan bli flere nederlag.

 

Apropos seier mot Liverpool, reservene slo dem i dag. Obertan med målet.

Lenke til kommentar

Macheda sin var soleklar hands, men dog vanskelig å se siden det var mange elementer(spillere) som stod i veien. Mens det var ikke noe som stod mellom Terry og linjedommeren.

 

Fordet vil jeg ikke påstå at Chelsea blir støttet av FA som noen prøver å antyde.

Det er INGEN som har sagt dette din [modererte her meg selv]

Er du blind eller bare kan du ikke lese?

tc47 går jo relativt langt i å antyde det...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...