Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jeg blir trist når jeg leser hva som skrives om Roy Keane og mangelen på respons fra våre egne. Lar dere lavpanna fjols som YNWA og -Lasse få skrive hva de måtte ønske om en av våre helter, uten å argumentere i mot? Vi snakker om en som gav alt for klubben og er tidenes mestvinnende kaptein i britisk fotballhistorie. Han blir puttet i samme bås som en inbread retard på et innkjøpt stjernelag uten sjel som ingen kommer til å huske, samt en Drogba som strengt talt ikke er noen stor fotballspiller i historisk perspektiv, og ingen retaljerer. Strålende! Roy Keane var en skam for fotballen ja, herlig argument. Idiot. Jeg ble utestengt for å skrive følgende; "Gerrard er en diver" før i tiden, jeg syntes ikke det som skrives her nå er mindre provoserende, uten at jeg på noen måte insinuerer at sanksjoner må iverksettes. Såpass må vi tåle, men forskjellsbehandlingen som forekommer her inne er på grensen til absurd.

 

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg blir trist når jeg leser hva som skrives om Roy Keane og mangelen på respons fra våre egne. Lar dere lavpanna fjols som YNWA og -Lasse få skrive hva de måtte ønske om en av våre helter, uten å argumentere i mot? Vi snakker om en som gav alt for klubben og er tidenes mestvinnende kaptein i britisk fotballhistorie. Han blir puttet i samme bås som en inbread retard på et innkjøpt stjernelag uten sjel som ingen kommer til å huske, samt en Drogba som strengt talt ikke er noen stor fotballspiller i historisk perspektiv, og ingen retaljerer. Strålende! Roy Keane var en skam for fotballen ja, herlig argument. Idiot. Jeg ble utestengt for å skrive følgende; "Gerrard er en diver" før i tiden, jeg syntes ikke det som skrives her nå er mindre provoserende, uten at jeg på noen måte insinuerer at sanksjoner må iverksettes. Såpass må vi tåle, men forskjellsbehandlingen som forekommer her inne er på grensen til absurd.

 

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Det er forskjellsbehandling på forumet. Har du "historie" så skal det ikke mye til å bli bannet. Opplevd det selv flere ganger, sett flere komme seg unna med grove ting, mens jeg blir sparket ut pågrunn av småtteri, smålig av forumet egentlig.

Lenke til kommentar

Jeg blir trist når jeg leser hva som skrives om Roy Keane og mangelen på respons fra våre egne. Lar dere lavpanna fjols som YNWA og -Lasse få skrive hva de måtte ønske om en av våre helter, uten å argumentere i mot? Vi snakker om en som gav alt for klubben og er tidenes mestvinnende kaptein i britisk fotballhistorie. Han blir puttet i samme bås som en inbread retard på et innkjøpt stjernelag uten sjel som ingen kommer til å huske, samt en Drogba som strengt talt ikke er noen stor fotballspiller i historisk perspektiv, og ingen retaljerer. Strålende! Roy Keane var en skam for fotballen ja, herlig argument. Idiot. Jeg ble utestengt for å skrive følgende; "Gerrard er en diver" før i tiden, jeg syntes ikke det som skrives her nå er mindre provoserende, uten at jeg på noen måte insinuerer at sanksjoner må iverksettes. Såpass må vi tåle, men forskjellsbehandlingen som forekommer her inne er på grensen til absurd.

 

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Det er forskjellsbehandling på forumet. Har du "historie" så skal det ikke mye til å bli bannet. Opplevd det selv flere ganger, sett flere komme seg unna med grove ting, mens jeg blir sparket ut pågrunn av småtteri, smålig av forumet egentlig.

Er jo logisk det da. Får man 100% blir man bannet for så og så lang tid.

Uannsett om det er etter en huge enkelting eller 7 småting.

Har ikke noe med forskjellsbehandling å gjøre.

Lenke til kommentar

Det er ikke så enkelt som danielzu sier, men ja, det er forskjellsbehandling, og det er helt riktig. Jo mere du forbryter deg mot retningslinjene, jo kortere blir lenka di. Enkelt og greit.

 

Keane var en fantastisk fotballspiller, det sier jeg ingenting på. Men han var en hestkuk. At han ikke skal kunne sammenlignes med Terry blir for dumt, men jeg forventet ikke noe bedre fra den kanten.

Lenke til kommentar

I motsetning til Keane så prøver hvert fall JT å treffe ballen..Taklingen er uansett grisestygg og jeg sliter med å se på det beinet som vrir seg..

For meg ser det ut som han sikter på beinet. Ballen kommer tilfeldigvis bare i veien. Knottene hans har fart og retning mot beinet Villa-spilleren står på helt fra begynnelsen av, og det er like før det gir etter og brekker når det blir kontakt. Ser jo at det bøyer seg og greier. Grisetakling av verste sort.

 

Materazzi tar forøvrig prisen for tidenes drittspiller i toppfotballen. At mannen fortsatt er proff er for meg en gåte.

Lenke til kommentar

Jeg ble utestengt for å skrive følgende; "Gerrard er en diver" før i tiden, jeg syntes ikke det som skrives her nå er mindre provoserende, uten at jeg på noen måte insinuerer at sanksjoner må iverksettes. Såpass må vi tåle, men forskjellsbehandlingen som forekommer her inne er på grensen til absurd.

Har vi ikke blitt enige om å få større takhøyde her på forumet siden den gang?

 

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Kunne ikke vært mer enig, hvorfor i alle dager var alle så jævla positive til det i starten?

Lenke til kommentar

Keane var en fantastisk fotballspiller, det sier jeg ingenting på. Men han var en hestkuk.

 

Helt enig. Folk må skjønne at det var Keane som vist i Youtube klippet som var en skam for fotballen, ikke spilleren som ledet laget sitt til X-antall titler. Altså ikke spilleren men hans oppførsel og holdninger. Fotballspilleren var jo en av verdens beste DMs i verden.

 

Slike ting som ble vist i YouTube videoen har ingenting på en fotballkamp å gjøre og det han viser mot Håland ER en skam for fotballen.

 

Hvis folk ikke ser at Keane er en fantastisk stor spiller men samtidig en skam mtp ting som han gjør eks mot Håland så beklager jeg, men man kan ikke skrive sine meninger i milevis med innlegg heller hver gang bare for å unngå å tråkke på noen tær.

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Kunne ikke vært mer enig, hvorfor i alle dager var alle så jævla positive til det i starten?

Problemet er at lagene er blitt splittet, mens den beste løsningen hadde vært et felles PL forum med underkategori for kamptråder. I mine øyne i hvert fall.

Ikke rent sjeldent man ser folk skriver "Hva faen gjør du her inne?", "har noen invitert deg?" "Pell deg ut" o.l.

Lenke til kommentar

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Kunne ikke vært mer enig, hvorfor i alle dager var alle så jævla positive til det i starten?

Problemet er at lagene er blitt splittet, mens den beste løsningen hadde vært et felles PL forum med underkategori for kamptråder. I mine øyne i hvert fall.

Ikke rent sjeldent man ser folk skriver "Hva faen gjør du her inne?", "har noen invitert deg?" "Pell deg ut" o.l.

Det så man da vitterlig før det ble egne fora også.

Endret av Herr Brun
Lenke til kommentar

Det er meg, men jeg ville ikke "tov" lenger der, det hadde gått lenge nok og det var ikke aktuelt å gå tilbake til mitt originale visningsnavn.

 

Seriøst, Limbeck... Du har aldri hørt at R9 blir kalt El Fenomeno?

 

Flode? Joda jeg har sikkert hørt det engang, men jeg er ikke så inne på spansk fotball

Lenke til kommentar

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Kunne ikke vært mer enig, hvorfor i alle dager var alle så jævla positive til det i starten?

Problemet er at lagene er blitt splittet, mens den beste løsningen hadde vært et felles PL forum med underkategori for kamptråder. I mine øyne i hvert fall.

Ikke rent sjeldent man ser folk skriver "Hva faen gjør du her inne?", "har noen invitert deg?" "Pell deg ut" o.l.

Det så man da vitterlig før det ble egne fora også.

Mulig det, var ikke spesielt aktiv før forumene ble slått sammen. Jeg skjønner ikke tankegangen bak slike innlegg.

Lenke til kommentar

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Kunne ikke vært mer enig, hvorfor i alle dager var alle så jævla positive til det i starten?

Problemet er at lagene er blitt splittet, mens den beste løsningen hadde vært et felles PL forum med underkategori for kamptråder. I mine øyne i hvert fall.

Ikke rent sjeldent man ser folk skriver "Hva faen gjør du her inne?", "har noen invitert deg?" "Pell deg ut" o.l.

 

Man får skilt supporterene da. Det blir en hyggeligere stemning og mindre trolling

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Kategori-splitten ødela sjarmen og gode debattanter er erstattet med søppel. Er jaggu glad innkjøringsperioden på united.no er over og at konverteringen er fullført.

Kunne ikke vært mer enig, hvorfor i alle dager var alle så jævla positive til det i starten?

Problemet er at lagene er blitt splittet, mens den beste løsningen hadde vært et felles PL forum med underkategori for kamptråder. I mine øyne i hvert fall.

Ikke rent sjeldent man ser folk skriver "Hva faen gjør du her inne?", "har noen invitert deg?" "Pell deg ut" o.l.

Det så man da vitterlig før det ble egne fora også.

Mulig det, var ikke spesielt aktiv før forumene ble slått sammen. Jeg skjønner ikke tankegangen bak slike innlegg.

Ikke jeg heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...