Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fylte Tevez ut rooney da Mx? Kan hende å "utfylle" blir feil ord å bruke. Poenget mitt var at eg ikkje ser for meg eit godt samarbeid dei to i mellom, men ein veit jo aldri. Om eg skjønner kvifor han valgte RM eller ikkje er irrelevant då han ikkje ville til United, det var poenget. Trur også at Dzeko er et vesentlig bedre alternativ. Var nok litt hard i utsagna mine rett ovenfor, legger meg flat på den :p

Lenke til kommentar

Jeg spilte kamp i femte divisjon igår mot Bryne 3. Alf Inge Håland var på andre siden av banen.

Seriøst, du levde drømmen min. Synd den ikke hadde happy ending. jeg hadde seriøst klippet ned Håland, men truffet begge knærne slik at han ikke hadde trengt å lyge på seg noe.

 

Dette er jo i Keane sin ånd da. Med sin oppførsel og holding var Roy Keane en skam for United og fotballen som sport. Glad man er kvitt han fra Premier Leauge med det første.

 

http://www.youtube.com/watch?v=k8O6poP9gF4

Endret av YNWA32
Lenke til kommentar

Det der er rett og slett grusomt å se på. Det har ingenting på en fotballbane å gjøre. Slike taklinger er helt respektløst ovenfor sporten. De Manchester supporterene som forsvarer denne taklingen og argumenterer for at den er helt grei er en skam. (Har opplevd det opptil flere ganger). Roy Keane var er idiot fra ende til annen.

Lenke til kommentar

Forsvarer ikke taklingen i seg selv, men jeg kan til en viss grad se hvorfor Keane ville ha hevn. Bortsett fra (eller muligens på grunn av) det forferdelige temperamentet var han en fighter som ga absolutt alt i kampene han spilte og ledet laget sitt til slagmarken med hodet hevet og kunne avgjøre kamper på egenhånd, som mot Juventus i CL-semien i '99. En Keane-type er noe jeg ønsker å ha tilbake i klubben. Rooney har samme viljen og spiriten, men han er ikke i samme divisjon som Keane.

 

Helt klart en av de beste spillerne som noensinne har spilt for klubben, grisetaklingene til side.

Lenke til kommentar

Roy Keane var er idiot fra ende til annen.

Men også en stor (og god)fotballspiller, lett å glemme det.

Vel, det er Drogba og JT også. Det hindrer ikke pre-pubertale drittunger å spre om seg med tøffe, britiske ord som "cunt" iblandet diverse piss som "skam for fotballen" og "kvalmt" hver gang de er nevnt i media.

Lenke til kommentar

Roy Keane var er idiot fra ende til annen.

Men også en stor (og god)fotballspiller, lett å glemme det.

Vel, det er Drogba og JT også. Det hindrer ikke pre-pubertale drittunger å spre om seg med tøffe, britiske ord som "cunt" iblandet diverse piss som "skam for fotballen" og "kvalmt" hver gang de er nevnt i media.

Det sa noen united-kidz om N'Gog etter Birmingham-kampen også, slikt tar man ikke spesielt seriøst.

 

Å være cunt har ingenting om kvalitetene som fotballspiller og gjøre. Går mer på holdning osv.

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Roy Keane var er idiot fra ende til annen.

Men også en stor (og god)fotballspiller, lett å glemme det.

Vel, det er Drogba og JT også. Det hindrer ikke pre-pubertale drittunger å spre om seg med tøffe, britiske ord som "cunt" iblandet diverse piss som "skam for fotballen" og "kvalmt" hver gang de er nevnt i media.

Å være cunt har ingenting om kvalitetene som fotballspiller og gjøre. Går mer på holdning osv.

Det er jeg klar over. Poenget er at selv de største fotballspillerne får høre at de er hestkuker, om de er det.

 

Apropos JT, hvis dette ikke er rødt vet jeg ikke hva rødt betyr.

 

Terry-Milner.gif

Det er ikke særlig mange chelsea-fans som faktisk mener noe annet heller. Men slikt hender. Vidic skulle hatt rødt i mikke mus-finalen også. Det er to ulike situasjoner, hvor Terry sin er mye verre (hvilket da også gjenspeiles i 1 kontra minimum 3 kampers utestengelse), men de er like lette å se for dommeren. Men dommerne er altså mennesker. Og reglene er altså slik at om dommeren ser hendelsen, så kan ikke FA overprøve dette.

Lenke til kommentar

I følge Arne Scheie er dette en situasjon hvor Terry er først på ball, og da er det helt greit.

Terry sikter seg jo inn på beinet spilleren står på, at ballen er imellom han og målet er jo bare bonus. Scheie har tapt seg med årene, altså. Utdatert og kjedelig.

I motsetning til Keane så prøver hvert fall JT å treffe ballen..Taklingen er uansett grisestygg og jeg sliter med å se på det beinet som vrir seg..

Lenke til kommentar

Apropos JT, hvis dette ikke er rødt vet jeg ikke hva rødt betyr.

 

Terry-Milner.gif

 

I følge Arne Scheie er dette en situasjon hvor Terry er først på ball, og da er det helt greit.

Arne Scheie har tapt seg for flere år siden. Han er flink til å lese opp fakta fra ark, og huske diverse resultater fra 10-20-30-40-50 år siden. Han burde kanskje oppdatere seg om diverse regler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...