Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er du helt ute på jordet, at du sammenligner Cole, Solskjær, RVN og Rooney er for meg totalt hårreisende. De var/er goalgettere, mens Berbatov er en som ødelegger gresset på OT. Er jo verre enn Ronaldo var i United.

Jeg fjernet det jeg skrev siden det tross alt ikke gjaldt andre spilleres finter, å poenget mit var at finter ikke gjør en god spiss. Diskusjonen gjaldt uansett fintene til Berbatov.

 

Men jeg kan skrive det på nytt slik at andre ser poenget mitt.

 

Ruud, Cole, Solskjær, Rooney, m.fl var og er ikke kjent for sine store fintereportoar.

Lenke til kommentar

Nå er du helt ute på jordet, at du sammenligner Cole, Solskjær, RVN og Rooney er for meg totalt hårreisende. De var/er goalgettere, mens Berbatov er en som ødelegger gresset på OT. Er jo verre enn Ronaldo var i United.

Jeg fjernet det jeg skrev siden det tross alt ikke gjaldt andre spilleres finter, å poenget mit var at finter ikke gjør en god spiss. Diskusjonen gjaldt uansett fintene til Berbatov.

 

Men jeg kan skrive det på nytt slik at andre ser poenget mitt.

Ruud, Cole, Solskjær, Rooney, m.fl var og er ikke kjent for sine store fintereportoar.

Har noen i det hele tatt sagt noe i mot det?

 

 

Latias, Amos hadde den klassredningen som du sikkert så. Helt syk redning :)

Lenke til kommentar

Nå er du helt ute på jordet, at du sammenligner Cole, Solskjær, RVN og Rooney er for meg totalt hårreisende. De var/er goalgettere, mens Berbatov er en som ødelegger gresset på OT. Er jo verre enn Ronaldo var i United.

Jeg fjernet det jeg skrev siden det tross alt ikke gjaldt andre spilleres finter, å poenget mit var at finter ikke gjør en god spiss. Diskusjonen gjaldt uansett fintene til Berbatov.

 

Men jeg kan skrive det på nytt slik at andre ser poenget mitt.

Ruud, Cole, Solskjær, Rooney, m.fl var og er ikke kjent for sine store fintereportoar.

Har noen i det hele tatt sagt noe i mot det?

 

Selv om jeg faktisk skrev poenget mitt klarte du å overse det. Derfor uthever jeg det slik at du slipper å bruke kvelden på å lese deg frem til det.

 

:fun:

Lenke til kommentar

Kan ikke skjønne annet enn at Berba er ferdig. Gang på gang har SAF vist at han ikke har tro på Berba, og de gangene han har fått sjansen har det gått langt mellom hver gang han har gjort seg fortjent til en ny sjanse.

 

Mot Bayern så vi hvor lite tro SAF har på Berba. Roo var skadet i utgangspunktet og blir foretrukket (greit nok), men når Roo skades etter 20 minutt, lar SAF Roo halte rundt i 40 minutt til før han bytter ut Roo. Berba fikk de siste 10 etter at United mer eller mindre hadde gitt opp.

 

Jeg er nesten helt sikker på at Berba forsvinner til sommeren. Jeg er litt mer skeptisk til at vi henter Benzema. Håper og tror vi henter en midtbanespiller. Vet at en del Unitedsupportere håper på De Rossi, men jeg tar gjerne en yngre og/eller mer offensiv midtbanespiller. En spiller i verdensklasse er han iallefall...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...