Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Off... er så drittlei masinga om Tevez... Det er mer snakk om EN City spiller i denne tråden enn om alle United spillerne tilsammen. Han er en dritt. Ferdig kake!

 

I dag tippet det over for meg angående Berbatov. Selg dritten. Vil ikke ha en sånn demoraliserende idiot på United sitt lag. Han spiller som en bøtte med dritt og kjefter på alt og alle rundt seg når han gjør feil etter feil.

 

Andre omgangen i dag var en eneste stor katastrofe. Første omgang var grei fra hans side. Nå kan de selge han på loppemarkedet på Sletten Skole i Bergen. Så slipper vi trynet hans mer.

 

Vanligvis støtter eg spillerne våre, men nå... :nei:

Lenke til kommentar

Tevez hadde ingenting i klubben å gjøre, passet ikke inn og taklet ikke konkurranse, dessuten en fæl person.

Rooney, blablabla, blablabla var ikke verdensstjerner når de kom de var klassespillere med stort potensiale.

 

Zlatan, oppskrytt? Haha, 15 på 20 i sin første sesong i La Liga som andrefiolin i et lag med en helt annen spillestil, matchvinner av rang og elskbar.

 

Wisbatov, out.

 

 

Lenke til kommentar

Hadde han vært fornøyd med tilværelsen hadde han heller ikke dratt til City og ville aldri fått "Judas" stempelet. Kan vedde på at det finnes flere i Man Utd nå som kunne dratt til City om det hadde vært gunstig. Se bare på Denis Law og Peter Schmeichel. Det er ikke noen automatikk i at man ikke kan spille i City etter å ha vært i United eller omvendt.

Kaptein innsikt. I en verden der fotball er en grå masse uten rivalisering og farge kan man selvfølgelig signere for hvordan klubb man vil. Har man derimot en annen verden der lojalitet har noe å si så går man ikke til en så hatet rival. Å man stikker det hvertfall ikke i trynet på den gamle klubben. At Law gikk dit i attenhundreogbrødmangel bryr jeg meg fint lite om, at Peter gikk dit på slutten av sin karriere er en større kamel å svelge. Likevel så skjønner jeg han, United hadde uansett ikke tilbydt han ny kontrakt. Tevez derimot kunne velge og vrake i klubber. Han fikk i tillegg det tilbudet han var forespeilet fra United.

Lenke til kommentar

Tevez hadde ingenting i klubben å gjøre, passet ikke inn og taklet ikke konkurranse, dessuten en fæl person.

Rooney, blablabla, blablabla var ikke verdensstjerner når de kom de var klassespillere med stort potensiale.

 

Zlatan, oppskrytt? Haha, 15 på 20 i sin første sesong i La Liga som andrefiolin i et lag med en helt annen spillestil, matchvinner av rang og elskbar.

 

Wisbatov, out.

This. Takk for at du skrev det.

 

Og når det gjelder Berbatov hadde han aldri en sjanse til å bli likt blant United-fansen på dette forumet. Enkelt og greit. Da måtte han ha vært en spillertype ala Rooney eller Tevez.

Lenke til kommentar

Liker Berba jeg, men spørsmålet mange stiller er vel om han er verdt £30m. Fikk heldigvis ikke sett dagens kamp, så vet ikke hva han gjorde galt egentlig.

 

Han var ikke så veldig god nei, men hadde en vanskelig jobb. Syntes det blir tåpelig å henge ut Berba som syndebukk når resten av laget ikke fungerer. På grensen til kvalmt faktisk.

Lenke til kommentar

Der tar du litt feil, husker rundt 40% av brukerne på forumet i united-campen skiftet nick til ære for Berbatov når han først kom til klubben.

 

Det var en veldig jubel den kvelden han kom ja. At vi alle skifta nick ble vel mest en spøk, men det var stor jubel

 

Da var det vel planen å beholde både Tevez og Berbatov på den tiden.

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Der tar du litt feil, husker rundt 40% av brukerne på forumet i united-campen skiftet nick til ære for Berbatov når han først kom til klubben.

Ja, det kan godt hende. Men det er så latterlig mye mindre som skal til før en sånn spillertype blir hatet av fansen kontra en som Rooney og Tevez.

Latskap og sutring er sjeldent en hit blant fans.

Lenke til kommentar

Det sto vel mye mellom Berbatov og Benzema på den tiden. Jeg må vel si at jeg vil heller ha Berbatov enn Benzema

 

Der tar du litt feil, husker rundt 40% av brukerne på forumet i united-campen skiftet nick til ære for Berbatov når han først kom til klubben.

Ja, det kan godt hende. Men det er så latterlig mye mindre som skal til før en sånn spillertype blir hatet av fansen kontra en som Rooney og Tevez.

Latskap og sutring er sjeldent en hit blant fans.

 

Sant

 

Dessuten så hadde vi vel alle håp om at Berbatov skulle komme nå når Rooney ble skadet. Det slo ikke til noe serlig

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Der tar du litt feil, husker rundt 40% av brukerne på forumet i united-campen skiftet nick til ære for Berbatov når han først kom til klubben.

Ja, det kan godt hende. Men det er så latterlig mye mindre som skal til før en sånn spillertype blir hatet av fansen kontra en som Rooney og Tevez.

Latskap og sutring er sjeldent en hit blant fans.

To kvaliteter han også viste under hans tid i Tottenham, dere viste hva dere fikk.

Lenke til kommentar

Der tar du litt feil, husker rundt 40% av brukerne på forumet i united-campen skiftet nick til ære for Berbatov når han først kom til klubben.

Ja, det kan godt hende. Men det er så latterlig mye mindre som skal til før en sånn spillertype blir hatet av fansen kontra en som Rooney og Tevez.

Latskap og sutring er sjeldent en hit blant fans.

To kvaliteter han også viste under hans tid i Tottenham, dere viste hva dere fikk.

Jeg likte ikke signeringen da vi kjøpte han. Jeg var glad for at SAF kjøpte en spiss, men han var ikke mannen jeg hadde håpet på.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...