Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ser ingen bedre. Han har skjerpa seg godt defensivt, og offensivt er det veldig lite å utsette på.

PL's beste.

9407056[/snapback]

Du ser tydligvis det du vil se. Som nevnt har Ashley Cole vært bedre hittil år.

9407316[/snapback]

 

Evra er topp 3 i United sålangt denne sesongen. Cashley har ikke vært bedre.

9407445[/snapback]

Nå skal det vel ikke så mye til å være blant topp 3 i et Unitd som ikke har liknet på noe før i dag. I Chelsea derimot, har alle spillerne prestert meget bra og dermed blir det vanskligere å komme blant "en topp 3 plassering" innad i laget. Sjekket også ut Actim Stats. Nå sier ikke jeg at dette er en fasit, men hvor vi ser noen lunde hvor gode spillere har vært i forhold til hverandre.

http://www.pa-sport.com/en/actim/actim-index-premier.html

 

Du kan jo selv se hvor Cole ligger på lista i forhold til Evra.

 

Edit: Så nå at Evra for øyeblikket ikke er blant topp 100 engang.

Endret av AndersC
Lenke til kommentar
Stussa litt på det sjæl. Lydnivåmessig hørtes det ut som det kom fra Sunderlandfansen.

9405802[/snapback]

 

Kanskje ikke så rart siden Sunderland-fansen også synger "You'll never walk alone" på hver kamp. (Som mange andre lag også gjør) Sinnsykt mange som har denne sangen.

 

United imponerte meg ikke idag heller, men vi vant kampen og det er det viktigste. Vi spilte bedre idag enn hva vi gjorde mot Sunderland sist helg, men dette er allikevel ikke godt nok. Det blir nok bedre neste kamp når Ronaldo er tilbake, det er jeg ganske så sikker på. Sykt herlig å se Saha score mål igjen! :cool: Sunderland forsvaret fikk med en gang problemer da Saha entret banen.

 

Patrice Evra spilte som vanlig en solid kamp, men Uniteds beste var vel kanskje Louis Saha? Litt synd at Anderson ikke fikk mer til i debuten, men vi må være forsiktige med å forvente noe fra han.. han er fortsatt ung.

 

Saha var forskjellen denne kampen! :yes: En Hargreaves som løper og løper, Saha tilbake fra skade og Ronaldo tilbake fra karantene.. Har Everton noe å stille opp med?

 

Carrick så lite glad ut da han ble vraket til fordel for John O'Shea i sluttminuttene. Men men.. det blir nok spilletid på han neste kamp. Ser fram til den! Jeg lukter mål fra Ronaldo i den matchen allerede nå..

Lenke til kommentar
Det er ikke kamp før om 2 uker, ser fram til den med at Ronaldo, kanskje Rooney er tilbake. Da blir det nok fart på sakenen igjen.

9408597[/snapback]

Ja det gjør det. Synd at Rooney blei skada fordi han så ut til å finne toppformen igjen!

 

Gleder meg til neste kamp for da kan Ronaldo være med :thumbup:

Lenke til kommentar

Skal ikke se bort i fra at Rooney er tilbake heller, de skulle vel ta en ny skann av foten han denne uka for å sjekke hvordan han lå ann. Å siden det er to uker til neste runde så er det vel en liten mulighet for at han er tilbake...

 

Får håpe det, for da er jo Ronaldo tilbake også og sikkert ikke noe spillesugen :)

Lenke til kommentar
Nå skal det vel ikke så mye til å være blant topp 3 i et Unitd som ikke har liknet på noe før i dag. I Chelsea derimot, har alle spillerne prestert meget bra og dermed blir det vanskligere å komme blant "en topp 3 plassering" innad i laget. Sjekket også ut Actim Stats. Nå sier ikke jeg at dette er en fasit, men hvor vi ser noen lunde hvor gode spillere har vært i forhold til hverandre.

http://www.pa-sport.com/en/actim/actim-index-premier.html

 

Du kan jo selv se hvor Cole ligger på lista i forhold til Evra.

 

Edit: Så nå at Evra for øyeblikket ikke er blant topp 100 engang.

9407641[/snapback]

United har knust motstander laget på alt untatt mål i alle kamper med unntak av Tottenham. Så å si at de har vært dårlig er vel et skudd i blinde. Men jeg er enig i at Evra ikke er best i PL, men han er herlig gjennombruddshissig. Å han kommer bare til og bli bedre.

Lenke til kommentar
Heh? Det har jo ikke vært pga ferguson, vi har jo ikke HATT spisser. Tevez er hengende spiss. Nani kant. Anderson back/kant. Giggs kant. Eagles kant. Scholes midt. Hargreaves midt. Carrick midt.

 

Våre spisser har vært skadet eller utestengt, Saha, Rooney, Solskjær..

9409353[/snapback]

 

Og hvorfor har vi ikke hatt spisser? Jeg har alltid sagt at det var tabbe å selge både Rossi og Smith. Men jeg forstår jo ham forsåvidt, slike spisser vil ikke slite benken.

 

Og, hvis jeg ikke husker feil så var det kun mot slutten av sesongen vi kjørte med enslig spiss? Hadde vi ikke en dalende formkurve der?

Endret av String-Emil
Lenke til kommentar
Forøvrig funket det fjell med en spiss ifjor, å ingen åpnet kjeften.

9409384[/snapback]

 

Jo, men da hadde vi en SPISS. Ikke en hengende spiss/servitør. En spiss som vil løpe igjennom. Tevez er ikke en slik spiss, han er for treg, og for glad i å gå dypt for å hente ballen.

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
Forøvrig funket det fjell med en spiss ifjor, å ingen åpnet kjeften.

9409384[/snapback]

 

Jo, men da hadde vi en SPISS. Ikke en hengende spiss/servitør. En spiss som vil løpe igjennom. Tevez er ikke en slik spiss, han er for treg, og for glad i å gå dypt for å hente ballen.

9409394[/snapback]

Hæ... for treg? Kan noen fortelle meg når Tevez mista hurtigheten sin?

Lenke til kommentar
Forøvrig funket det fjell med en spiss ifjor, å ingen åpnet kjeften.

9409384[/snapback]

 

Jo, men da hadde vi en SPISS. Ikke en hengende spiss/servitør. En spiss som vil løpe igjennom. Tevez er ikke en slik spiss, han er for treg, og for glad i å gå dypt for å hente ballen.

9409394[/snapback]

Hæ... for treg? Kan noen fortelle meg når Tevez mista hurtigheten sin?

9409889[/snapback]

 

Tevez har ikke mistet hurtigheten sin, men han har ikke klart og overbevist oss med farten sin. Mot City tapte han en løpsduell mot Ball (tror jeg det var) og da begynte noen United-supportere å tro at han var treg. Jeg velger å tro at han var dødssliten. Men igår virket han også litt treg.. Da Anderson slo den gjennombruddspasningen, da måtte han løpe ut for å hente den.. Men jeg vet at Tevez ikke er noen treg spiss, men han har fortsatt til gode å vise det for oss. Han har ikke den samme eksplosiviteten som Rooney har, det er i alle fall sikkert.

Endret av RyanReynolds
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...