Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Jo, Rooney, Vidic, Ferdinand har sagt det om Berbatov. Slå av deg de brillene, det blir for dumt. Ferdinand sa vel det for et par uker siden.

 

Det handler ikke om fanboy. Det handler om at jeg synes han var utrolig viktig for oss mens han var der. Det tilsier resultater mens han var her og absolutt alt. Til og med Rooney sa at han var UTROLIG viktig for oss, husker dere det? Har Rooney noen gang sagt det om Berba f.eks? Nei.

 

Hyrlen, Tevez ble ikke akkurat vist kjærlighet av klubben da. Ikke at jeg synes han ble dolket i ryggen eller noe.

Bullshitt, fansen støttet han hele tiden og Tevez var kun ute etter en ting. Forlate klubben.

Han var en idiot og en judas. Deal with it!

Endret av Raste
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tevez var og er 100x spilleren enn Berbatov viste seg å være. Fisken var nokså svak i sin siste sesong, men det skal sies at Berbatov kom inn å "ødela" for argentineren også.

 

Jeg var en hater i sommer og er det fortsatt, men jeg savner han så det gjør vondt når jeg ser bøtta Berbatov.

 

Måtte han aldri spille for oss igjen. Vil heller ha Jason Scotland.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS

Tevez hadde store problemer med tilværelsen i United, og det hadde ingenting med været å gjøre. Støtter "salget" av Tevez 100%. På tide å innse at han er long gone, og gå videre. Han hadde aldri vært et alternativ uansett.

Lenke til kommentar

Ja, Hyrlen. Det er ren etterpåklokskap, men alle har visst at Tevez var en bedre matchvinner enn Berbatov og samtidig så ble jo Tevez dolket ut av klubben, men jeg mistet min respekt for han i sommer selv om han har vært knallgod i år.

 

Det ble han faen ikke. Mannen leker martyr og folk tror på det.

What? Husker ikke at jeg skrev det, der skulle det egentlig stå noe helt annet. Han ble ikke dolket ut av klubben som jeg skrev. Haha, faen. Kan ikke huske å ha skrevet det innlegget. Men det som egentlig var meningen å skrive var at konkurransen blant spissene gjorde at Tevez ikke taklet det :)

 

Sett i ettertid ville jeg verken hatt Tevez eller Berbatov i år. Kjøp Zlatan.

+1

 

Etterpåklokskap? Tevez gjorde en mer ræva andre sesong for oss enn denne sesongen til Berba, selv ikke første sesongen hans var mye bedre. Tevez er en judas uansett. Spørsmålet er jo hvorfor i faen vi kjøpte Owen og Obertan i sommer.

 

Ikke etterpåsklokskap for min del, det er ihvertfall sikkert.

 

Og til og med i den ræva sesongen hans hadde han MAGISKE øybelikk som faktisk vant seriegullet for oss til slutt som f.eks mot Wigan RETT etter han kom inn på hvor vi spilte dritt i 60 min, og han kommer med en syk backheel finish som så umulig ut som hjalp å snu kampen. Ikke minst innsatsen hans mot SPurs når vi lå under 2-0 på hjemmebane til pause som Fergie til og med har sagt var mye pga. Tevez.

 

Så ja, Tevez var en ekte Utd spiller som fortjente å spille her. Berba får ikke starte en CL finale for oss, han er rett og slett ikke en Utd spiller.

 

 

Fucking sell him.

Slå deg av de brillene som nevnt, blir for dumt. Tevez fortjente ikke å spille for United, heller ikke Berbatov. Han var ikke ekte United spiller, og om han hadde vært det så hvorfor gikk han til City? Fortell meg det TC?

Lenke til kommentar

Jeg snakker om Tevez på banen i den røde drakten og bare det. Han var en ekte Utd spiller i stil og viste i 07/08 at han kunne starte hver eneste kamp for oss og prestere, samt CL finalen som Berba ikke fikk starte. Og det viktigste, viste at han fungerte sammen på topp med Rooney. 08/09 ødela, startet med kjøpet av Berba som Game nevner og etter det ble det hele så rotete. Men selv om det skjedde så var han livsviktig mtp. ligagullet i 08/09 også, for vi hadde han som reddet oss og snudde kamper og forandret kamper for oss.

 

Hva har vi nå når Rooney er ute og vi trenger noen å snu en kamp? Nei ikke Owen en en gang, men Macheda og bare han. Også er Berba hovedspissen også, jeg ler.

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Sett i ettertid ville jeg verken hatt Tevez eller Berbatov i år. Kjøp Zlatan.

Zlatan er jo bare en stor Berbatov. God teknikk, humørsyk, svinger veldig i prestasjonene.

 

Han er en del bedre dog :p Men også veldig dyr. Tviler på at Barca selger.

 

Tevez hadde passet bra i Man Utd, og det var en tabbe å satse på Berbatov framfor han. Han er en klassespiss, noe han har vist til gangs i Shitty og i første sesongen samt slutten av forrige for dere.

Endret av Maefteda
Lenke til kommentar

Sett i ettertid ville jeg verken hatt Tevez eller Berbatov i år. Kjøp Zlatan.

Zlatan er jo bare en stor Berbatov. God teknikk, humørsyk, svinger veldig i prestasjonene.

 

Han er en del bedre dog :p Men også veldig dyr. Tviler på at Barca selger.

 

Tevez hadde passet bra i Man Utd, og det var en tabbe å satse på Berbatov framfor han. Han er en klassespiss, noe han har vist til gangs i Shitty og i første sesongen samt slutten av forrige for dere.

Zlatan var en noenlunde urealistisk spøk. Til det med at Barca ikke selger, vel jeg tviler på at Zlatan blir stort lenger om han blir benket.

 

Tevez passet ikke bra, det så man i andre sesongen. Slutten av forrgie? en god kamp mot Spurs er ikke slutten. Uansett så er diskusjon om Tevez bortkastet, judas.

Lenke til kommentar

Vel, da har man forskjellige synspunkt på hva som er en stjerne. Dwight Yorke, Andy Cole, Keane, Ferdinand, Rooney med flere var stjerner når de kom. Hva med Bryan Robson, han var jo kjempestor når han ble signert. Hvis du mener kun spillere som kommer utenfra england er stjerner så får du stå for det. Men jeg mener det er liten tvil om at United har kjøpt veldig mange stjerner siden Ferguson tok over.

Overhode ikke, verken Cole, Keane eller Rooney for den saks skyld eller noen av de du nevner hadde virkelig bevist at de var klassespillere, de var potensielle stjerner av ypperste slag, ja. Men på langtnær noen stjerne®.

Endret av Giallorossi
Lenke til kommentar

raste, Tevez ville ikke spille for oss. Det er ikke som om vi hadde noe valg

 

Jeg er enig med scouseren. Vi har kjøpt haugevis av stjerner.

 

Jeg er heller litt redd for hva dere mener med stjerner. At det er spillere som fungerer i laget direkte og hever oss på et gjerne umulig nivå.

 

Men jeg skal prøve å være mindre kritisk....

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

At du sammenligner Zlatan og Berbatov er for meg et stort spørsmål. Zlatan er også en matchvinner og en som scorer ofte mål. Selv om han har vært opp og ned etter nyttår i Barca.

 

Går mer på holdningen og typen spiller. Det skal sies at Zlatan er en bedre versjon da. Tror uansett ikke Zlatan hadde passet inn i Man Utd og han ville også stått i veien for Rooney og sendt han tilbake til sin gamle jobb som han hadde under Ronaldo.

 

Dere kunne valgt Tevez framfor Berbatov. Hadde dere ikke kjøpt Berba og satset på Tevez istedenfor fra og med forrige sesong, ville han så klart ønsket å være i Man Utd. Men med jojo-tilværelse i Man Utd ble han ikke fornøyd og valgte å dra til City hvor han har fått en mer sentral rolle som passer han.

 

Og nei, han var ikke bare bra mot Tottenham mot slutten ifjor. Han hjalp til med viktige scoringer mot Wigan og Manchester City og gjorde generelt en god figur når han ble byttet innpå mot slutten ifjor.

 

Det han gjør i år bare underbygger teorien om at Tevez er en verdensklassespiller, noe som gjør det mer sannsynlig at han spilte bra mot slutten ifjor også, for han er tydeligvis i form.

 

Hadde han vært fornøyd med tilværelsen hadde han heller ikke dratt til City og ville aldri fått "Judas" stempelet. Kan vedde på at det finnes flere i Man Utd nå som kunne dratt til City om det hadde vært gunstig. Se bare på Denis Law og Peter Schmeichel. Det er ikke noen automatikk i at man ikke kan spille i City etter å ha vært i United eller omvendt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...