Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Veldig lett å få på hjernen ja, men for min del kjennetegner ikke det gode låter. :p Har faktisk musikkvideoen og da jeg så den for første gang i november så satt den godt i minnet. Tenker da på hvor deilig hun er i videoen og ikke så mye på selve sangen. :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er helt enig i at vi skal satse på talentutvikling. Tror det er mere lønnsomt. Real kjøpte kvalitet og gjør det ikke noe bedre enn oss

Real kjøper altfor mye kvalitet, vi kjøper ingen kvalitet. Er en viss forskjell. Kjøper vi en kvalitetsspiller av dimensjoner, har vi forsterket oss ganske mye.

Lenke til kommentar

Er helt enig i at vi skal satse på talentutvikling. Tror det er mere lønnsomt. Real kjøpte kvalitet og gjør det ikke noe bedre enn oss

Real kjøper altfor mye kvalitet, vi kjøper ingen kvalitet. Er en viss forskjell. Kjøper vi en kvalitetsspiller av dimensjoner, har vi forsterket oss ganske mye.

 

Den dyreste spilleren vår er Berbatov. Han var en etablert spiller når han kom til oss. Det var å kjøpe kvalitet og nå får han stort sett kjeft.

Lenke til kommentar

Det er vel ikke så rart de lå nede, Limbeck. De ble regelrett sparket ned i store deler av kampen. For øvrig kan man se klasseforskjellen på alle andre lag i verden og Barcelona rent ballmessig. Det er ikke noe lag i verden som har så gode ballspillere. De kan holde ballen i laget hele dagen om de vil.

 

Vi har ingen midtbanespillere i klassen til Xavi og Iniesta. De har også verdens beste høyreback i mine øyne kombinert med det beste spillende midtstopperparet i verden og en god og habil venstreback. Busquets er bare 21 år og er nå fast i ankerrollen i Barcelona, utrolig sterkt. Bojan har vel 15 + kamper i år. Pedro er 21 år og har hatt en strålende gjennombruddsesong der han har spilt seg fast. Henry, Yaya Toure, Keita, Marquez og Milito er også flotte fotballspillere. For et lag, for en stall og sist men ikke minst. Lionel Messi, det finnes ingen angrepspiller i verden i den klassen. Jeg vil nesten si ingen fotballspiller i verden, men når man ser Xavi kamp etter kamp er det vanskelig for min del, de får nesten dele 1.

 

Jeg blir misunnelig.

 

EDIT:

Hva er engang vitsen i å drømme om Xavi? Han vil aldri forlate Barcelona for oss, det finnes ingen midtbanespiller i nærheten av han. Drømmen hadde vært om vi kunne dyrket fram en slik spillertype, men jeg stiller meg sterkt tvilende til om det noen, noen gang vil skje.

Endret av Wisbatov
Lenke til kommentar

Rart de ikke log nede før de ledet da. Og etter andre målet lå en nede hele tiden

 

Barca er et godt lag ja, men takk gud for at vi ikke spiller samme type fotball.

 

Sog du Milito når han ble byttet ut? Gikk rundt og tok lagkameratene sine i handa :) Og det bare sekunder etter at han lot som han hadde vondt i ryggen :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...