Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Niks. Jeg sier bare at en 17.plass (3.plass i CL-gruppespill og vinner av Europa League) er bedre enn 25-32.plass (4.plass). En 2.plass i gruppespillet vil fortsatt bety at man er Top16 som er bedre enn 17.plass.

Endret av PSV
Lenke til kommentar

Herregud, Cheryl Cole må være en av de diggeste her på jord. Er jo umulig å ikke bli betatt av henne :D

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/627545

 

Tror jeg så henne for første gang i September eller noe. Har vært stunned helt siden da. :p Tviler på at det gir seg heller. Er flere og flere som misliker henne i Storbritannia nå, så langt i fra alle som er betatt. Mest pga av alt dette med Ashley Cole. Er jo langt fra sikkert at de to kommer til å skilles.

 

Musikken går nok mest innpå 12 år gamle jenter utenfor England. De er fryktelig mainstream der borte musikkmessig.

 

Latias: Ja det er det, men så lite mennesker som det bor i Norge så får vi ganske mange kjente personer på besøk. Et av verdens største band kommer jo nå til uken.

Lenke til kommentar

Herregud, Cheryl Cole må være en av de diggeste her på jord. Er jo umulig å ikke bli betatt av henne :D

 

http://www1.nrk.no/nett-tv/klipp/627545

 

Tror jeg så henne for første gang i September eller noe. Har vært stunned helt siden da. :p Tviler på at det gir seg heller. Er flere og flere som misliker henne i Storbritannia nå, så langt i fra alle som er betatt. Mest pga av alt dette med Ashley Cole. Er jo langt fra sikkert at de to kommer til å skilles.

 

Musikken går nok mest innpå 12 år gamle jenter utenfor England. De er fryktelig mainstream der borte musikkmessig.

 

Latias: Ja det er det, men så lite mennesker som det bor i Norge så får vi ganske mange kjente personer på besøk. Et av verdens største band kommer jo nå til uken.

Musikken har i allefall gått innpå meg.

 

Fått helt dilla på "We gotta fight, fight, fight, fight, fight for this love

If it's worth having it's worth fighting for " :p

 

Sikkert fordi hun er helt sykt digg i musikkvideon :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...