Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er oppskriften de neste dagene da? Kjøpe halve Europa? Sparke Ferguson? Bare for at vi er uheldige med et par dommeravgjørelser og tilfeldigheter?

 

Det har vert forbanna trist å være på dette forumet den siste tiden.

 

Stå bak laget? Nei. Støtte sine spillere? Nei. Prøve å ha hukommelse lengre enn 2 omgang i siste kamp? Nei.

 

Det er synd at vi ikke er med i CL lengre. Det er synd at Chelsea slo oss, men dette er grunnen til at Beckham ble utstøtt i alt unntatt Manchester United. Dette er grunnen til at Chelsea og Real har hatt flere hauger med managere. Er det det vi vil?

 

Det er en del her inne som bør spørre seg om de fortjener Manchester United.

 

Ingen som har sagt noe om å sparke SAF. Jeg er uenig i enkelte av hans avgjørelser i gårkveld (blant annet la Bayern hakke løs på Roo sin ankel i 40 minutt etter han tydelig ble skadet).

Engasjerte supportere vil normalt prøve å komme med sin egen løsning på hva som gikk galt, eventuelt hva som gjøres galt i en klubb.

 

Det hadde forøvrig gjort meg lite om vi fikk inn en midtbanespiller som kan holde på ballen (les: ikke Carrick), samt en spiss som er bedre enn en skadet Rooney (det var tydeligvis ikke Berba i går). Kanskje vi skal raide Everton igjen, det var jo suksess sist gang. Kanskje vi klarer å lure dem til å tro at Berba er verdt like mye som Jack..

 

Sett på kontoen over skuffede reaksjoner på resultat......

Lenke til kommentar

Ser ut som den spisstypen dagens stall mangler da, en liten kjapp jævel med øye for mål!

 

EDIT: Ser at han tar nummer 7 fra Owen også.

Så du stoler på Wikipedia? Tipper ikke Ferguson er dum som tar nr til Owen altså!

Nei, ikke nå for å si det sånn.. skjønte at noen hadde skrevet feil der nettop.

Lenke til kommentar

"Ellers var kanskje Sky Sports-kommentator Andy Gray mer uheldig enn Arsenal i Barcelona. Takket være en feil fikk nemlig nederlandske TV-seere plutselig Grays pauseprat direkte inn i stua. Den skulle selvsagt ikke ut på lufta, men nederlenderne kunne da høre at Gray fastslå at «Theo Walcott var shite»... "

 

Haha, om dette stemmer så har Gray dritet på draget :lol:

Lenke til kommentar

Der fikk du litt av min respekt Jefe, Cheryl Cole er jo en man må digge. Hun er verdens diggeste med Sophia Bush. De to er WIN :D

 

Hehe, så den var lik null før det? Uansett takk skal du ha. Tror jeg.

Hehe, neida :p Skulle vel egentlig så "Respekt Jefe", men skrev det på litt annerledes måte. Kan jo ikke ha full respekt for Pool supportere vettu :)

Lenke til kommentar
Obertan scorer sitt første mål for reservene! Possebon stjeler ballen fra en Hull-spiller. Midtbanespilleren finner Obertan som bruker sin enorme hurtighet. Kommer alene med keeper og avslutter fint.

 

Vil ha han med mot Blackburn jeg altså! Ikke det at Hull-reservene er noe målestokk, men han har faktisk fart som vi kan ha bruk for mot slutten av de gjenstående kampene.

 

Står 3-0. Gill og De Laet har også notert seg på scoringslista.

Lenke til kommentar

Hmm, de opplysningene har fått sier 1.80, det samme står også forumet til united.no, uten at det er noen garanti. Skal sjekke opp kildene mine og komme tilbake med info :)

Tosic er 171 ifølge wiki og jeg tror ikke han er høyere enn det.

 

 

Forøvrig, er det bare meg eller har Di Maria sugd i dag? Viser jo ingenting av det jeg har sett.

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...