Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes så gode spillere fortjener spalteplass. Han er uten tvil den beste spilleren for tiden. Og fortsetter han slik han har gjort til nå i karrieren er det ingen tvil om at han kommer til å bli den absolutt største gjennom historien. Jeg tviler dog på at han klarer å opprettholde denne formen over flere sesonger, det ville vært ekstremt.

 

Det er bare å innse at vi er veldig priviligerte som får oppleve en slik spiller utfolde seg og utvikle seg.

Lenke til kommentar

Synes så gode spillere fortjener spalteplass. Han er uten tvil den beste spilleren for tiden. Og fortsetter han slik han har gjort til nå i karrieren er det ingen tvil om at han kommer til å bli den absolutt største gjennom historien. Jeg tviler dog på at han klarer å opprettholde denne formen over flere sesonger, det ville vært ekstremt.

 

Det er bare å innse at vi er veldig priviligerte som får oppleve en slik spiller utfolde seg og utvikle seg.

 

OG han er en ordentlig person..ikke noe dilldall eller hoven blære som MANGE andre gode spillere er.

Lenke til kommentar

Vet det er feil tid og helt unødvendig å hovere, men hva sa jeg? Velkommen etter :)

 

Nesten så jeg ser frem til å ha dere på min side når det gjelder berba også, for det kommer til å skje. De to må bort, så får vi heller kjøpe noen etablerte kvalitetspillere til sommeren.

 

Gleder meg til VM og starten på neste sesong (huffameg)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...