Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ganske enig i det du sier, kanskje ikke dårligste for det er litt overdrevet. Det er noen Berba-fanboys som kanskje ikke ser det, men han gjør ikke så mye for laget som folk tror.

Game, kjeftet han også ikke på Valencia når Valencia sendte en løpeball på han som var litt lang?

jeg kom for sent til hoveddiskusjonen, å dere har stort sett vært innom alle emner rundt Berba. Så jeg gidder ikke trekke den opp igjen. Men ufint å ta en slik diskusjon game når jeg og Nighy ikke er her. Under beltestedet.

 

Uansett, det jeg ville kommentere her var.

 

"Det er noen Berba-fanboys som kanskje ikke ser det, men han gjør ikke så mye for laget som folk tror."

 

Se på involveringer og offensive pasninger, se på andelen som treffer kontra f.eks Rooney. Eller generelt se på hvor mange involveringer han har iløpet av en kamp. Hvem som vinner ballen mest av spissene o.l. Du klarer sikkert gjette utifra dette hvem jeg snakker om.

 

Berba kjeftet på Valencia mot Chelsea ja, han slo i et rom det åpenbart skulle vært løp i. Den kanskje største svakheten til Valencia er jo at han ikke er innspilt med Berbatov og Rooney, og hans egen intuisjon når det gjelder slikt er noe manglende.

Lenke til kommentar

HW har vært fail i dag.

 

 

Men Cole på Skavland ja. JÆVLA bra at jeg ikke er hjemme da.

 

Legges ikke episodene ut på nrk.no? Er bare å se dem der da.

 

 

Cheryl Cole er det deiligste dama jeg har sett. Har ikke så mye å gjøre som soloartist desverre.

Lenke til kommentar
Rooney klager minst like mye på medspillere. Problemet er at det er Berba som gjør det og da forsterkes "irritasjonsmomentet" betydelig, det er bare å innse det med en gan

Det finnes forskjell på klaging også. Der Berbatov blir sutrete på et nærmest nihilistisk vis blir Rooney tent, sint og jobber som en gud for å vinne kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...