Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Posetivitet går opp og ned her i livet

 

Jeg har mange ganger prøvd å roe ned forventningene deres, men et offside mål og nå dette.

jeg er positiv med tanke på ligaen. Jeg håper også klovnekompaniet kan snu dette, men kontringstyrken til Bayern er livsfarlig.

Lenke til kommentar

Om vi stiller med Berbatov som enslig spiss, Valencia på høyre, Scholes-Carrick-Fletch sentralt og Park på venstre, ja da skal sette en meget stor sum på Bayern.

 

Berbatov alene på topp er omtrent like giftig som overblikket til Lucas Sleiva og venstrefoten til Valenica.

Lenke til kommentar

Ja det å bidra med kritikk av medsupportere og skinnhellighet er nok en 100% stilling.

 

Mens drittkasting på eget lag er.... vel

Konstatering av fakta, samt med et snev av galgenhumor.

 

:sick: btw

 

@Raste, jeg så det, men jeg har glemt å kommentere det. Han traff ballen å fikk høyde på den. At han traff så godt med det vel... men det kommer seg.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Nesten enig. Berbatov er god, men i sist kamp fikk han ikke særlig mye hjelp fra resten av laget heller. Carrick må ihvertfall bedre seg. Nani får nok spille da han knapt nok spilte mot Chelsea, så det er forsåvidt et godt tegn (håper jeg).

 

Det ble visst litt usikkerhet rundt Rooney i går, men han er neppe på benken engang.

Lenke til kommentar

Om vi stiller med Berbatov som enslig spiss, Valencia på høyre, Scholes-Carrick-Fletch sentralt og Park på venstre, ja da skal sette en meget stor sum på Bayern.

 

Berbatov alene på topp er omtrent like giftig som overblikket til Lucas Sleiva og venstrefoten til Valenica.

 

***

Edit

***

 

Svarer deg i kamptråden jeg med noen av mine tanker. ok?

Lenke til kommentar

Ja det å bidra med kritikk av medsupportere og skinnhellighet er nok en 100% stilling.

 

Mens drittkasting på eget lag er.... vel

Konstatering av fakta, samt med et snev av galgenhumor.

 

:sick: btw

 

@Raste, jeg så det, men jeg har glemt å kommentere det. Han traff ballen å fikk høyde på den. At han traff så godt med det vel... men det kommer seg.

 

Satser hardt på galgenhumor jeg og gir deg en klem og en pakke røkelse :)

 

Blære er jeg sikkert, men de unge skal høre på det gamle konversative vet du :) Det er jo nettopp derfor man aldri skifter lyspærer :)

Lenke til kommentar

Rart at ingen så det innlegget Valencia slo med venstre på lørdag fra høyresiden. Det værste er at han traff brukbart også :)

Et solid sleivspark som traff Nani på andre siden av jordkloden. Et av få lyspunkter på en eller så nitrist dag. :D

 

Jeg er cirka ti ganger så glad i venstrefoten til Valencia som jeg er i Berbatov. Jeg må innrømme at hans loffestil og primadonna holdning går meg så hinsides på nervene. Når han kjeftet opp Giggsy mot Bolton, da vrengte det seg skikkelig i magen. Hvem tror fyren at han er? Måten han konstant klager på medspillere, sjeldent tar helhjertede løp, gjemmer seg bort og aldri tar ansvar er mine største ankepunkter mot bulgareren. 12mål er heller ikke allverden... Klassisk Berba: Mottar ballen, tar noen elegante piruetter og forventer at de andre på laget skal lese tankene hans. Hvis så ikke er tilfellet resignerer han fullstendig, tasser oppgitt rundt og sparker i gresset. Når sjansen først byr seg kan du banne på at han bommer også.

 

Huff. I mine øyne er Berbatov Sir Alex sitt klart dårligste kjøp noensinne, pris tatt i betraktning. Jeg syntes oppriktig at Veron var bedre for klubben enn Dimitar nå er for oss.

Endret av Game
Lenke til kommentar

Er ganske enig i det du sier, kanskje ikke dårligste for det er litt overdrevet. Det er noen Berba-fanboys som kanskje ikke ser det, men han gjør ikke så mye for laget som folk tror.

Game, kjeftet han også ikke på Valencia når Valencia sendte en løpeball på han som var litt lang?

Lenke til kommentar

Greit, Massimo Taibi var svakere, men han kostet ikke en formue. Pengene vi sløste på Berba kunne vi heller ha brukt på Tevez (etterpåklokkskapen råder) og for restene kunne vi sendt hele afrikas befolkning på buffet hos dolly dimpels.

 

Lurer på hva vi ville fått for Bulgareren nå? £15m?

Lenke til kommentar

Vi får lite får Berbatov i dag, vi har tapt enormt på han og samtidig tror jeg ikke det er mange toppklubber som vil ha han, merk ordet toppklubber altså. Da er det snakk om Barca, Arsenal, Inter, Milan osv.

 

Vi har i allefall tapt over 100-150 millioner, om ikke 200 millioner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...