Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Bra tilbud eller? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=593512 Xbox 360 Elite Bundle Bundle med spillene Forza 3, Halo ODST, Pure og Lego Batman kr 1.899,- Lenke til kommentar
PSV Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Det er ikke så ille. Hadde jeg hatt behov for en Xbox360 hadde jeg muligens slått til, men når jeg allerede eier en PS3 ser jeg ærlig talt ikke vitsen. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Det er det jeg og tenker. Men jeg er jævlig gira på Forza 3 egentlig, og Xboxen har vel en del andre spill som ikke PS3 har? Halo for eksempel. Så følger jo Lego Batman med og, hadde faktisk bestilt det fra Play, men avbestilte nå nettopp i tilfelle jeg går for Xboxen Spiller egentlig ikke så voldsomt mye heller, argh, dilemma. Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Kjøpte Xbox i høst kun får å spille FIFA. Har blitt en del andre spill med tiden for å si det sånn. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=G41TuU7DUD8&feature=player_embedded LOL Og denne for litt mer Kamara for de interesserte http://www.youtube.com/watch?v=K5T-ItZc8TA Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Bra tilbud eller? http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=593512 Xbox 360 Elite Bundle Bundle med spillene Forza 3, Halo ODST, Pure og Lego Batman kr 1.899,- Knallbra tilbud vil jeg si. Forza 3 er knallbra. Halo er Halo. Jeg finnes faktisk ikke noe billigere om du vil ha med spillene Endret 6. april 2010 av Limbeck Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Faen så genialt det er med Kamara. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Fy faen så god Messi er, helt rått. Ingen over, ingen ved siden. Uten tvil den beste spilleren for tiden, helt rått! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Har vært syk i den siste tiden, men så vidt jeg så på VG var Messi borte hele 2omgang. Noen som kan bekrefte det? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Ja, han scorte bare ett mål og var på et par gode løp i andre omgang. Ellers var han ganske usynlig... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Har vært syk i den siste tiden, men så vidt jeg så på VG var Messi borte hele 2omgang. Noen som kan bekrefte det? Vel, om definisjonen på "borte" er at han ikke scoret hattrick i andre også så var han borte. Men nei, han var ikke det. En herlig scoring, skaper mange sjanser både for seg selv og andre. Konstant et uromoment. Hvor leste du det? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Har vært syk i den siste tiden, men så vidt jeg så på VG var Messi borte hele 2omgang. Noen som kan bekrefte det? Vel, om definisjonen på "borte" er at han ikke scoret hattrick i andre også så var han borte. Men nei, han var ikke det. En herlig scoring, skaper mange sjanser både for seg selv og andre. Konstant et uromoment. Hvor leste du det? VG Live, så Paradise Hotel og samtidig funket ikke LiveSports i dag så fikk ikke sett kampen. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Vel, VGlive tok feil. Han var definitivt ikke "borte". Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Nesten så det er care om vi avanserer i morgen. Først må vi slå ut Lyon og så må vi vinne over Barcelona. Hehe, ser for meg Gary Neville vs Leo Messi. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Messi spiller vel mer på høyrekanten enn venstre, ikke det at en Evra i rævva form er noe særlig bedre. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Nesten så det er care om vi avanserer i morgen. Først må vi slå ut Lyon og så må vi vinne over Barcelona. Hehe, ser for meg Gary Neville vs Leo Messi. Tankene om lange sko og enhjulsykkel slår meg. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Messi spiller vel mer på høyrekanten enn venstre, ikke det at en Evra i rævva form er noe særlig bedre. Han var mye og rota på venstresiden i dag, men det er nok Evra som får gjennomgå mest, ja. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Ja, han vandrer mye. Har vel fri rolle med utgangspunkt i høyrekanten? Lenke til kommentar
Raste Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 (endret) Hyrlen, han du mener? Endret 6. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 6. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Ble undertegnede nettopp stemplet som en klovn av Hyrlen? Shot through the heart as I lay there alone In the dark through the heart It's all part of this game that we call love Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå