Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er det jeg og tenker. Men jeg er jævlig gira på Forza 3 egentlig, og Xboxen har vel en del andre spill som ikke PS3 har? Halo for eksempel.

 

Så følger jo Lego Batman med og, hadde faktisk bestilt det fra Play, men avbestilte nå nettopp i tilfelle jeg går for Xboxen :p

 

 

Spiller egentlig ikke så voldsomt mye heller, argh, dilemma.

Lenke til kommentar

Har vært syk i den siste tiden, men så vidt jeg så på VG var Messi borte hele 2omgang. Noen som kan bekrefte det?

Vel, om definisjonen på "borte" er at han ikke scoret hattrick i andre også så var han borte.

Men nei, han var ikke det. En herlig scoring, skaper mange sjanser både for seg selv og andre. Konstant et uromoment. Hvor leste du det?

Lenke til kommentar

Har vært syk i den siste tiden, men så vidt jeg så på VG var Messi borte hele 2omgang. Noen som kan bekrefte det?

Vel, om definisjonen på "borte" er at han ikke scoret hattrick i andre også så var han borte.

Men nei, han var ikke det. En herlig scoring, skaper mange sjanser både for seg selv og andre. Konstant et uromoment. Hvor leste du det?

VG Live, så Paradise Hotel og samtidig funket ikke LiveSports i dag så fikk ikke sett kampen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...