Torstein Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Er kamptråd, Jotun Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Elendig lag Amos har blitt lånt ut til. Ikke rart han slipper inn mål etter mål. Lol, jinxet hele greia. Nå har de snudd til 3-2. :!: Din kødd.... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Elendig lag Amos har blitt lånt ut til. Ikke rart han slipper inn mål etter mål. Lol, jinxet hele greia. Nå har de snudd til 3-2. :!: Mange takk Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Er kamptråd, Jotun Hvilken kamp? Molde Brann?? Ja... Du kommer nok til å se meg i en kamptråd mellom disse to lagene..... Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Noen som vet om en skikkelig god video om forige sesong og kanskje året før der igjen? Trenger noe å se på mens jeg venter på å bli trøtt. Ja jeg vet jeg kan google det, men da kommer det mye dritt opp også. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=d3htTTa5v4k Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Haha, fant akkurat ut at det er Luke Skywalker (Mark Hamill) som har stemmen til The Joker i Batman: Arkham Asylum. Spillet gikk akkurat fra 10/10 til 11/10 Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Noen som vet om en skikkelig god video om forige sesong og kanskje året før der igjen? Trenger noe å se på mens jeg venter på å bli trøtt. Ja jeg vet jeg kan google det, men da kommer det mye dritt opp også. Elsker at du heter Kjartan 1234 og nå har postet 1234 poster. Litt episk. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=dNEIN_6Lr70 Eventuelt denne hvis du fortsatt ikke er trøtt. ^^ Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 Om han vil bli trøtt er det vel bedre å sette på en random Liverpoolkamp? Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 5. april 2010 Rapporter Del Skrevet 5. april 2010 http://www.youtube.com/watch?v=8_DCM3kyW-k Herregud så mye fint Berbatov har gjort i United, er jo snop for fotballen det han gjør! Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Herregud så mye fint Berbatov har gjort i United, er jo snop for fotballen det han gjør! Så enig, så enig! Nå er kritikerne rundt meg begynt å stilne litt og. Mannen mister jo aldri ball heller. Digger Berba. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 barba er et klassespiller, det er bare holdningen hans folk ikke liker. Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Herregud så mye fint Berbatov har gjort i United, er jo snop for fotballen det han gjør! Så enig, så enig! Nå er kritikerne rundt meg begynt å stilne litt og. Mannen mister jo aldri ball heller. Digger Berba. Joda, ved mottak (høy ball) og press fra forsvarer bakfra. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Herregud så mye fint Berbatov har gjort i United, er jo snop for fotballen det han gjør! Så enig, så enig! Nå er kritikerne rundt meg begynt å stilne litt og. Mannen mister jo aldri ball heller. Digger Berba. fremdeles ikke verdt 30 mill....:s Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Herregud så mye fint Berbatov har gjort i United, er jo snop for fotballen det han gjør! Så enig, så enig! Nå er kritikerne rundt meg begynt å stilne litt og. Mannen mister jo aldri ball heller. Digger Berba. fremdeles ikke verdt 30 mill....:s det er sant. Han er ikke verdt den prisen, men han er veldig god. en rettferdig pris for Berba ville blitt rundt 15-20mill Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Kommer an på hvilket kjøp man sammenligner med. I forhold til Aquilani er han verdt hver krone. I forhold til Torres, tja.. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Rooney blir ikke klar til kampen Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Jeg tror han sitter på benken. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 6. april 2010 Rapporter Del Skrevet 6. april 2010 Rooney blir ikke klar til kampen Ingen vits i å gamble med en halvskadd Rooney. Husker VM i 06 med skrekk og gru. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå