Gå til innhold

Manchester United

Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De kan jo ta en Ronaldo :)

Jeg vil mye heller ha Liverpool i CL enn City

Samme her. Tror konsekvensene blir større av at City eventuelt havner der. Liverpool har mer enn nok med å holde seg rundt topp 4 med den stallen og de midlene de har. Hvis City får CL-plass derimot har de fra før av mer enn nok cash og kan handle litt mer kresne toppspillere.

Lenke til kommentar

City blir sterk uansett neste år, og de er langt fra avhengig av penger fra CL for å hevde seg. Liverpool tror jeg derimot vil falle fra dersom de ikke får 4. plassen. Jeg tror vi mistet tittelen og Liverpool 4. plassen i påsken. Håper jeg tar feil angående tittelen.

Lenke til kommentar

Kjente jeg forholdt meg helt rolig da jeg leste om Rooney som kan komme tilbake allerede mot Bayern. Regner med det er en bløff for å gi oss supportere troen på at det er mulig. Ferguson var vel rimelig klar på at Rooney var klar mot Bolton også.

Lenke til kommentar

City blir sterk uansett neste år, og de er langt fra avhengig av penger fra CL for å hevde seg.

De er ikke avhengige av penger fra CL, men de er avhengige av CL hvis de i det hele tatt skal hente noen av de aller største navnene.

Lenke til kommentar

Spar han heller til eventuelt Blackburn når han er litt mer restituert. Greier vi oss ikke uten Rooney i noen få kamper denne sesongen fortjener vi ikke å vinne noe.

Det virker som om mange av dere er opptatt av "fortjener" :)

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...