Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

I begynnelsen av serien likte jeg helt klart Sophia best, men Bethany er som en god vin. Hun blir bare bedre og bedre med årene. Fantastisk dame.

 

This.

 

For øvrig likte jeg aldri Rachel.

___________________________

 

Huntelaar sitt mål var drøyt, men drømmen er fortsatt Edin Dzeko eller Stefan Kießling.

Lenke til kommentar

Med City og Tottenhams terminliste var et uavgjortresultat i ettermiddag akkurat det legen bestilte. Liverpool på sin side har et overkommelig program og vil spise innpå til vi skriver månedsskifte. Tottenham har oss, Chelsea og Arsenal igjen. City har oss og Arsenal igjen bla. Om vi skal ha en sjans (og i det hele tatt fortjene..) til å vinne ligaen må vi slå Tottenham og City. På den måten hjelper vi Liverpool, som motvillig blir nødt til å returnere tjenesten den nest siste serierunden.

 

Kunne ikke blitt mer perfekt. Et tap mot Birmingham ville drept det som var igjen av håp, mens et uavgjort holdt dem avstand fra i 4'er teten.

Endret av Game
Lenke til kommentar

jeg vet egentlig ikke hva som er verst. City eller Liverpool i CL. Liverpool har hvertfall en historie som rettferdigjør at de bør være der, City? De er City. Så mye som jeg fråtser i elendigheten på merseyside om dagen så er det med en sterk bismak hvis City kommer seg til CL. Å se det stygge trynet til Tevez og Ade mens Cl-hymnen feier over COMS vil gjøre meg syk til beinet. Fy faen så lite jeg unner den klubben.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...