Smågal Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Trodde du hadde smak faktisk. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Burn. Galeotti er en ordentlig dame, selvsagt ikke Natalie Portman-klasse, men over Sophia Bush. Hales > B-Davis Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Måtte google Bethany også jeg. Og nei, hu er ikke så fin at det gjør noe. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 4. april 2010 Forfatter Del Skrevet 4. april 2010 Wis: Okey. Om det er noen trøst PSV, så visste jeg ikke hvem noen av de var jeg heller... Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hot or not: Sophia Bush: Bethany Joy Galeotti: Lett valg for meg. Sophia Bush. Endret 4. april 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Er du også en sånn en som velger et pent bilde av hun ene og et mindre pent av hun andre så hun første skal vinne? Lett nr 1 der i alle fall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Sophia Bush seff, selv om du kunne finne et bedre bilde av Bethany. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Ok, skal ta inn et bedre. Edit: done Endret 4. april 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Meh, alle OTH-jentene er digge, men jeg fikk avsmak av Sophia etter begynnelsen av s7, begynner dog å bedre seg. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Hører jeg riktig Wisbatov? Bethany foran Sophia? Der tok du kaka Wis Bethany er en ordinær OK dame som er brukbar, men ingen slår Cheryl Cole eller Sophia Bush. Cheryl og Bush ligger på delt førsteplass hos meg, greier ikke å bestemme meg for hvem som er best. Peyton er en som har ødelagt serien, for meg er det en stor gåte at dem ikke greide å finne noe bedre når dem startet One Tree Hill i 2003. Hun er også irriterende og har så rar latter at det er rart at TVen ikke muter av seg selv. Dog, så er det helt greit at hun forsvant i sesong 7. Endret 4. april 2010 av Raste Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Raste, om Wis syns det må han få lov til å mene det. Men jeg har ikke sett noe av OTH etter den sesongen med den crazy barnepiken.. Hvilken sesong er det? 5 eller 6? Wow, Raste.. der avslørte du tydligvis noe big haha Endret 4. april 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Selvfølgelig får han det, jeg sier bare at jeg ikke er enig i den saken. La jo ved smiley ved kaka, så er jo ikke noe vondt ment. Torstein, den gale barnepiken er med i sesong 5 og sesong 6. Sesong 6 kommer hun tilbake i noen episoder helt til Deb tar champagneflasken og knuser den i trynet på henne. En av de scenene jeg har ledd mest av faktisk. Helt epic hvordan hun fyker bakover Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Ja, er sesong 6 eg mener då Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Laget jeg vil se mot Munchen; VDS Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra Nani - Carrick - Fletcher - Park Berbatov - Macheda Benk; Kuz, O'Shea, Diuof, Obertan, Giggs, Scholes, Evans Edit; Oops... Endret 4. april 2010 av mx1000 Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Valencia skal bli helt utelatt fordi? Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 Glemte han egentlig, men syntes han har underprestert i det siste. Men en plass på benken fortjener han. Vil uansett ha Nani og Park fra start. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 I begynnelsen av serien likte jeg helt klart Sophia best, men Bethany er som en god vin. Hun blir bare bedre og bedre med årene. Fantastisk dame. Lenke til kommentar
Boll1 Skrevet 4. april 2010 Del Skrevet 4. april 2010 (endret) torres av etter 65 min??? hva tenker Rafael Benitez med? 1-1 Endret 4. april 2010 av Speedfrog Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå