Latias Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Arsenal burde delta i VM for overtidsscoring. Har vel vunnet tre kamper på overtid den siste måneden? Lenke til kommentar
Ctarli Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Dvs at di spiller til kampen blir avblåst, noe som tydeligvis ikke alle andre gjør... Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Arsenal burde delta i VM for overtidsscoring. Har vel vunnet tre kamper på overtid den siste måneden? Mener jeg leste at de på de siste 9 kampene har 10 mål de siste 10 minuttene, i alle fall. Drøyt. Men det er jo det som kjennetegner de gode laga, da. Dere er jo også kjent for å avgjøre slitekamepr på overtid. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Denne sesongen har vi vel bare avgjort mot City på overtid? Eller husker jeg feil? Men Arsenal fikk jo smake sin egen medisin forrige uke mot Birmingham, så det går vel opp i opp. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Nå skal Arild i ilden, så du får et kort svar. Wis: Joe Cole er ikke en fantastisk magiker og har egentlig aldri vært det. En svært ordinær spiller, som riktignok har hatt nese for mål, men noen verdensklasse spiller er han ikke. jeg har fulgt Joe siden han slo igjennom i West Ham og jeg ønsket også engelskmannen til United i sine yngre dager, men den tid er forbi. Aldrende, skadeutsatt og er generelt ikke en spiller etter mitt hjerte. Legg til vanvittige lønningskrav og du har en spiller vi skal være meget desperate for å handle inn. Hvem er din kilde i portugisisk fotball? Hørtes noe suspekt ut.. Har lest scout rapporter på Di Maria og har sett han i til sammen 4 kamper og derav gjort meg opp en vurdering av vedkommende. Mulig jeg har vært heldig med kampene dog. Vi får se han igen på Tordag... Som du skriver har han visse Nani tendenser, men ikke narr deg selv, han er allerede en bedre spiller og potensialet er større. Raskere, smidigere, effektive finter i fart, GOD venstreslegge, nokså målfarlig (kan fort vass i en større klubb) og slår herlige innlegg. Det eneste som mangler er fysikken, men nå er ikke akkurat Messi i Arnold-klassen han heller. Lavt tyngdepunkt er viktigere enn kg. Som kroppsbygger og tidligere benksliter i 3.div vet jeg litt om slikt Kuszczak er 28 og har bevist nada, dessverre. Foster er yngre (26) og er britisk. Fra neste sesong gjelder vel UEFA sin utlendingskvote og jeg ser ingen grunn til at en reservekeeper skal okkupere en plass når de to er like gode/dårlige. Kunne jeg valgt fritt her i verden skulle vi kvittet oss med begge og hentet inn en habil erstatter for Sar allerede Iisommer (Hugo Lloris feks) og heller kjørt inn Amos som tredjekeeper om han gjør jobben i Molde. Men, det er viktigere å prioritere i de offensive lagdelene først, spesielt ettersom Super-Sar har valgt å ta et år til. Berbatov kan vi beholde om han finner seg i å være tredjefiolin, noe han neppe gjør. United spiller best i en 4.4.2 formasjon og da ønsker jeg en mer målfarlig spiller med mer eksplosive ferdigheter. Syntes heller ikke relasjonene med Roo har utviklet seg til det bedre og etter å ha sett forskjellen på Rooney-Berbatov og Rooney-Tevez er jeg fast bestemt på at den hvite pele hadde vært tjent med en mer bevegelig spiss. Benzema er bade stort/sterk, ergo et oppspillspunkt, men flink til å finne bakrommet når det trengs. Jeg syntes Berba mangler killerinnstinkt og jeg er ufravikelig på at United trenger en mer klassisk matchvinnertype på topp. Jeg ønsker forsatt Nani bort, men Sir Alex har gitt han en langtidskontrakt og jeg retter meg etter det. På venstresiden må fjernes, om så med makt, men jeg har ikke noe i mot å sette han på høyrekanten i konkurranse med Val. Nani er den mest uforutsigbare spilleren vi har og med en bedre venstre ving, kan godt Nani og Val få bytte på å leke seg på høyresiden. Sålenge vi har én kant som presterer i verdensklassen med jevne mellomrom er jeg fornøyd. Ikke misforså mitt Nani hat, for jeg liker spilletypen og ingenting fryder meg mer enn å se portugiseren i form. Dessverre er det altfor sjeldent og hans laveste nivå er intet mindre enn skrekkelig. Faktisk er det helt banalt dårlig. Hvor mye har du egentlig sett av Hazard foruten kampene mot Liverpool? Når det gjelder Kießling og Dzeko har jeg kastet vekk mine tanker om begge to. Sistnevnte lokker minst mtp prislapp. Barnetta er jeg heller ikke overbegeistret for... PS: Å kjøre fulle folk er det verste av det verste. Note to self, slutt å si ja! Endret 3. april 2010 av Game Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Aah, bittert. Men alltid artig med drøye oddskupponger Haha ja, sist gang en longshot gikk inn ble det vel 6.6k spenn, men det begynner å bli noen måneder siden. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Kom dere på vgtv folkens og støtt en ekte viking. Arild Hulk vs Yemou! Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Ben foster fylte faktisk 27 år i dag, "såppas" bør du vite Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Ben foster fylte faktisk 27 år i dag, "såppas" bør du vite I går faktisk, såpass bør du vite. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 haha, mostanderen trakk seg i tredje runde faktisk. Jævla pyse. Major let down, når jeg ventet på denne kampen siden 23 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Ben foster fylte faktisk 27 år i dag, "såppas" bør du vite I går faktisk, såpass bør du vite. Pff, jeg har ikke lagt meg enda, så det blir faktisk i dag i mine øyner Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Forøvrig fint at du byttet avatar Game, den avataren der med Di Maria bare irriterte meg av en eller annen grunn Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jeg skal bytte igjen, har du noen forslag? Prøver å finne en, men sliter fælt. Vurderte å ta mitt eget tryne (kroppen blir litt for gay ser jeg) men det blir for personlig og jeg ønsker forsatt å være anonym. Drømmen er Arnie, men jeg tør ikke i frykt for repliser av Hyrlen i morgen tidlig. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Jeg vil anbefale Cheryl Cole, Sophia Bush, eller Vidic Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Jeg vil anbefale Cheryl Cole, Sophia Bush, eller Vidic Ohyes. Stort pluss i boka mi der Raste. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Fun fact: Jeg måtte google Sophia Bush. Stort minus i noens bok!? Lenke til kommentar
Kriss^ Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Har du sett One Tree Hill før? Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 (endret) Min "kilde" er en tidligere klassekamerat som stort sett bare ser La Liga, Liga Sagres og fotball fra de varmere strøkene, men det jeg har sett av Di Maria er lovende, ja, men jeg vil ikke gå så langt som å kalle han en bedre spiller enn Nani enda. Nani herjet også i den portugisiske ligaen, men har slitt i Premier League. Di Maria spiller i et lag der han får mye plass, ligaens beste lag. Pablo Aimar er i form og trer herlige baller. Cardozo binder opp flere spillere og Saviola strekker forsvaret. Det er et lag der Ramires og Di Maria får mye plass. Jeg har troen på Di Maria, men han er ikke et 100 % kjøp. Når det gjelder hvor mye jeg har sett Hazard eller Gervinho så har jeg sett endel i år. Lille er det laget jeg har prøvd å få med meg mest av i år i Ligue 1 så jeg har sett sikkert opp i mot 11 - 12 kamper i Ligue 1 + litt EL. Jeg er skeptisk til Benzema etter å ha sett han i Real Madrid. Han har underprestert. Jeg vil ikke gå så langt som å si floppe, men han er ikke den spilleren jeg ønsker å se i klubben. Jeg synes han har en ekkel tendens til å trekke med seg ballen på kant til tider på en litt "Henry-esque" måte uten å lykkes noe særlig med det. EDIT: Bethany Joy Galeotti > Sophia Bush på alle måter. Endret 4. april 2010 av Wisbatov Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 "EDIT: Bethany Joy Galeotti > Sophia Bush på alle måter." Nei. Sophia Bush>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Bethany Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 4. april 2010 Rapporter Del Skrevet 4. april 2010 Du skuffer meg så sykt, Smågal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå