Hansoen Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Skuffende dag, men det som gjør det så ille er at vi taper pga dommerfeil. Det går klart begge veier på feilene men etter min egen opptelling skal United ha 2 straffespark og et annulert mål. Chelsea skal ha 1 straffespark og 1 annulert scoring. Dette blir tilsammen 2-2(hvis man tenker at alle straffene går imål.) Dean er en drittdommer som aldri burde ha dømt denne kampen. Helt latterlig at han ble satt opp. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Om det ikke kjøpes i større kvanta til sommeren er det noe i veien med klubben vår. Syntes vi har fått bevist gang på gang denne sesongen at det mangler kreative spillere fremover på banen. Vi mangler en skikkelig spiss i tillegg til Rooney, Owen er ikke god nok og Berbatov er i mine øyne mer et bindeledd mellom angriper og midtbane. Litt som Cantona egentlig. Om Sar tar et år til så er det "bare" tre posisjoner vi må forsterke. En ekstra angriper, en som tåler å sitte på benken men samtidig er god nok når han får sjansen. Som kan forandre kampen når han kommer inn. En venstreving og kreativ midtbanespiller av kvalitet. Som helst går rett inn i første-elleveren. Dette blir nok litt mye, men i hvert fall en spiss og enten en ving eller en kreativ midtbanespiller. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Skrev du det samme etter alle de helt avgjørende og sene kassene han gjorde? Tevez viste ikke sitt sanne jeg før slutten av sesongen i fjor, så jeg skrev ikke spesielt mye "stygt" om han før det. Fansen elsket han og jeg var vel litt "redd" for å skille meg ut og si at han faktisk ikke er så jævla god som de skulle ha det til. Så nei, jeg skrev ikke noe slikt i fjor, og uansett hvor dårlig jeg synes han var, ble jeg selvfølgelig sinnssykt glad over de viktige målene. Berbatov lager bare 3 og 4-0 type mål, men så og si aldri når vi trenger et i en jevn kamp. I dag feks. Bla bla bla, han scorer ikke nok mål sier folk, og når han scorer er de ikke viktige nok. Du ser det jo totalt blind på antall mål og hvor viktige/uviktige de eventuelt er og ser ut til å gi totalt beng i alt annet han bidrar til. Hadde vært artig å visst hvor mange mål han egentlig har vært direkte involvert i ved enten assist, tredje sist eller fjerde sist. Med direkte involvert mener jeg mål der han har hatt en betydelig rolle, enten ved å spille fri Valencia slik at han kan slå inn til Rooney eller vinne en hodeduell på midtbanen, heade til Rooney som spiller ut til Nani og får den igjen forran mål. Dette er ting som ikke kommer opp på statistikk, og da er det jo ikke verdt en dritt ... Jeg var også en Tevez hater og er det enda. Men jeg har vett nok til å innse, og baller nok til å innrømme, at jeg tok feil. Jeg har selvfølgelig baller nok til å innrømme at jeg tar feil. Det gjør jeg ofte, tro det eller ei. Men jeg vet at Tevez ikke er så jævla god som folk flest skal ha han til å være, og hos oss var han rett og slett for dårlig den siste sesongen, på tross av noen viktige scoringer. Endret 3. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Hedde jeg hatt energi igjen etter denne begredelige dagen skulle jeg svart deg, men det har jeg ikke, så vi får plukke opp diskusjonen en annen dag. Lurer på hvor mange mål Vidic har vært involvert i, som 6 eller 7 sistemann på ballen.(spøk... ) Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Hedde jeg hatt energi igjen etter denne begredelige dagen skulle jeg svart deg, men det har jeg ikke, så vi får plukke opp diskusjonen en annen dag. Hehe, forståelig nok. Tross alt Lørdag Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Herregud. City med 6 mål på bortebane. Latterlig av Burnley Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Noen som har tall på når vi sist scorte på corner? Giggs og de resterende cornertakerne er elendige og kan ikke huske sist vi smalt til med et mål eller to på corner. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Noen som har tall på når vi sist scorte på corner? Giggs og de resterende cornertakerne er elendige og kan ikke huske sist vi smalt til med et mål eller to på corner. Scorte vel på corner mot Everton? Eller husker jeg feil? Er i hvert fall ikke voldsomt lenge siden, men vi har ikke spesielt mange cornermål denne sesongen. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Burnley er jo virkelig på tur. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Jeg hater å innrømme det, men Tevez har sprudlet og vært en enormt god fotballspiller denne sesongen. En fotballspiller som jeg aldri hadde helt sansen for, ja, han jobbet og ja han scorte viktige mål til tider, men jeg følte han var begrenset. Han scorte ikke nok og brukte for mange touch. Jeg hadde aldri noen tro på at mannen kunne nærme seg de fantastiske 30 i løpet av en sesong, men det er der han er på vei. Han har fått utfolde seg i City der han nå er den største stjernen, det er noe av det samme jeg mistenker at han ønsket i United. Det virket alltid som den lille argentineren ønsket å være midtpunktet i laget, og nå som han er midtpunktet gjør han det forbannet godt. Mancini har rett når han sier at Tevez fortjener Champions League, for en så god fotballspiller har ingenting å gjøre i et lag som ikke konkurrer på aller høyeste nivå. Klassespiller. Når det gjelder ren ballbehandling og artisteri er Berbatov milevis foran, men til gjengjeld er han en humørsyk spiller som ikke får ut potensialet sitt til det fulle. Jeg hadde glatt tatt fotballspilleren Tevez tilbake igjen, mennesket Tevez derimot har jeg lite sans for. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Innrømmer glatt at jeg ikke har sett for mye av han i City. Men det er vel rimelig utopi å tro at han hadde puttet like mange for oss (ikke at dere nødvendigvis tror det), for hos oss hadde han hatt en helt annen rolle i laget. Han taklet ikke å bli benket i noen kamper og da er det takk og farvel. Minner litt om Heinze egentlig, så fort man får konkurranse om plassen stikker man med halen mellom beina, feigt. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Wisbatov: Han hadde aldri fått være midtpunktet på United, han er ikke god nok til det. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Nei, selvsagt ikke, og det er derfor jeg ikke skriver det heller. Jeg skrev mange ganger når Tevez var i klubben at det virket som om det var den rollen han ønsket. Noen fotballspillere trenger å være midtpunktet for å prestere på sitt aller beste. Rooney har blomstret som midtpunkt og Tevez har blomstret som midtpunkt, men Tevez hadde aldri blitt den samme spilleren i United, det har jeg liten tro på. Det er dog beklagelig at vi kvittet oss med en mann som scoret viktige mål. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Tror Tevez kunne blitt den spilleren uten Rooney, men da hadde dere vært et svakere lag. Tevez er en god fotballspiller, i den formen han nå er i er han god nok for så godt som alle verdens fotballag. Men ikke som førstefiolin. Førstefiolin/superstjernerollen får han bare spille i en klubb som ikke er helt i toppsjiktet. Til det er han for begrenset. Tror jeg. Derfor tror jeg forsåvidt han passer veldig godt i man City. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Wisbatov: Tror du ikke Tevez hadde vært en suksess sammen med Rooney på topp? Endret 3. april 2010 av Torstein! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Wisbatov: Tror du ikke Tevez hadde vært en suksess sammen med Rooney på topp? Han var god den første sesongen, sist sesong derimot var han middelmådig/rævva. Hva er det som tilsier at han ville gjort det betydelig bedre denne sesongen? Han kostet vel over 400mill(?) og forventer også å spille fast, noe han selvfølgelig ikke hadde gjort hos oss. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Det er lett å være etterpåklok, jeg tror de sitter i Tottenham og tenker mye det samme. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 For øvrig har Tevez nå scoret flere ligamål for Man City enn han gjorde for dere. På 28 kamper kontra noenogseksti hos dere. Sier jo litt. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 For øvrig har Tevez nå scoret flere ligamål for Man City enn han gjorde for dere. På 28 kamper kontra noenogseksti hos dere. Sier jo litt. Hva da? At det var dumt av oss å ikke gi 400mill eller hva det nå ble for han samt nærmest love han fast plass? At han er blitt bedre? At han spiller i en rolle som passer han bedre enn noen av rollene han ville fått hos United? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 En av eller begge de to siste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå