Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf

Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem?

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem?

9405890[/snapback]

Tror lojaliteten han har vist til klubb og fans har mye av "skylda" i tillegg til målet i '99.

Lenke til kommentar
Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem?

9405890[/snapback]

Lojal mot klubben, ikke gjort så mye ut av seg selv, scoret mange mål, CL 99' osv. osv. I tillegg har han vært en slags "ambassadør" for supporterne, han var først ute å kritiserte Glazer osv.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem?

9405890[/snapback]

Lojal mot klubben, ikke gjort så mye ut av seg selv, scoret mange mål, CL 99' osv. osv. I tillegg har han vært en slags "ambassadør" for supporterne, han var først ute å kritiserte Glazer osv.

9405926[/snapback]

 

Ok. Har veldig sansen for ham selv egentlig.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Solskjær fortjener hyllesten helt klart. Fantastisk mann. Nå veit jeg ikke lenger hvem jeg har mest sansen for i United egentlig. :p

9405964[/snapback]

 

Liker Eagles jeg. Evra og egentlig.

 

Edit: Ganske ironisk at Keane synes spillere klager for mye på dommeren. Han er den verste på Old Trafford akkurat nå.

Endret av Slettet+9817234daf
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147
Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem?

9405890[/snapback]

 

Sjekk ut begrepet "lojalitet"!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem?

9405890[/snapback]

 

Sjekk ut begrepet "lojalitet"!

9406069[/snapback]

 

Hvorfor det?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...