Blax Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Få inn en Saha som vet hvor målet står.. Lenke til kommentar
archanios Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hører eg YNWA på old trafford? 9405773[/snapback] Evt You'll always walk alone el you'll never get a job? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem? Endret 1. september 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Frysninger på ryggen da Solskjær ble hyllet! Nå må vi score for svingende! Dette er kampen vi skal gjøre ære på arven til Sunny. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem? 9405890[/snapback] Tror lojaliteten han har vist til klubb og fans har mye av "skylda" i tillegg til målet i '99. Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem? 9405890[/snapback] Lojal mot klubben, ikke gjort så mye ut av seg selv, scoret mange mål, CL 99' osv. osv. I tillegg har han vært en slags "ambassadør" for supporterne, han var først ute å kritiserte Glazer osv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem? 9405890[/snapback] Lojal mot klubben, ikke gjort så mye ut av seg selv, scoret mange mål, CL 99' osv. osv. I tillegg har han vært en slags "ambassadør" for supporterne, han var først ute å kritiserte Glazer osv. 9405926[/snapback] Ok. Har veldig sansen for ham selv egentlig. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Solskjær fortjener hyllesten helt klart. Fantastisk mann. Nå veit jeg ikke lenger hvem jeg har mest sansen for i United egentlig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 (endret) Solskjær fortjener hyllesten helt klart. Fantastisk mann. Nå veit jeg ikke lenger hvem jeg har mest sansen for i United egentlig. 9405964[/snapback] Liker Eagles jeg. Evra og egentlig. Edit: Ganske ironisk at Keane synes spillere klager for mye på dommeren. Han er den verste på Old Trafford akkurat nå. Endret 1. september 2007 av Slettet+9817234daf Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Hahaha! Jeg har havnet i klasse med trådstarteren bare sånn til info Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147 Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem? 9405890[/snapback] Sjekk ut begrepet "lojalitet"! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Skjønner ikke hvorfor Solskjær blir hyllet så hemningsløst egentlig. Jeg føler det nesten kun er på grunn av målet i '99, men hva vet vel jeg. Dere har hatt så mange klassespillere, så er liksom han den største av dem? 9405890[/snapback] Sjekk ut begrepet "lojalitet"! 9406069[/snapback] Hvorfor det? Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Saaaha!! Utrolig deilig at han scorer i første kampen sin! Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Jada! .. For et comeback av Saha =D Lenke til kommentar
fakey Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Stakkars Tevez. Scorer ikke på 4 kamper, så kommer Saha inn som innbytter og scorer. Forøvrig er jeg fortsatt ikke fornøyd, vi skal slå dette laget mye enklere. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Alle som mener at united alltid får straffe på old trafford er herved motbevist. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Stakkars Tevez. Scorer ikke på 4 kamper, så kommer Saha inn som innbytter og scorer. Forøvrig er jeg fortsatt ikke fornøyd, vi skal slå dette laget mye enklere. 9406165[/snapback] At dommeren ikke så det er jo nesten en katastrofe. Soleklar straffe! Lenke til kommentar
Movieheart Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Deilig med seier i dag og Saha scoring i comebacket. Men jeg liker ikke helt at vi kun vinner med et mål hver gang. Blir alt for nervepirrende på slutten. Men men, 3 poeng er 3 poeng. Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Stakkars Tevez. Scorer ikke på 4 kamper, så kommer Saha inn som innbytter og scorer. Forøvrig er jeg fortsatt ikke fornøyd, vi skal slå dette laget mye enklere. 9406165[/snapback] Ja, men vi hadde grei kontroll på kampen. Kan ikke si jeg følte meg truet av Keane's mannskap i dag. Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 1. september 2007 Rapporter Del Skrevet 1. september 2007 Er jo det samme som mot City og Reading. Vi stanger og stanger, mot City kom det mål imot oss, idag slapp vi med skrekken. Ikke fornøyd med at vi scorer så få mål, men 3 poeng er bra til vi kommer tilbake i et ordentlig spor. Saha<3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå