Kjartan1234 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Leit tap, men ligaen er på ingen måte avgjort. De har ikke dommeren med seg i hver eneste kamp, og kommer nok til å avgi poeng igjen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Leit tap, men ligaen er på ingen måte avgjort. De har ikke dommeren med seg i hver eneste kamp, og kommer nok til å avgi poeng igjen. Da har du ikke sett mye Chelsea de siste sesongene. Folk sier at vi har flaks med selvmål, men det er en del av spillet. Men når man har flaks med dommeravgjørelser kamp inn og kamp ut, ja da begynner det å bli ille. Lenke til kommentar
Kjartan1234 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) ja, men still. Jeg tror fortsatt Chelsea avgir poeng. Endret 3. april 2010 av Kjartan1234 Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 De har vel Tottenham og Liverpool igjen, det er ikke ofte jeg holder med Pool i kamper, men den dagen skal jeg stå der og heie på Pool til de grader. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Avgir poeng gjør dem, men det kommer vi til å gjøre også tror jeg Lenke til kommentar
ThOms-N Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ARG.!! Satt seff og såg kampen med ein Chelseasupporter. Han satt i tillegg å snakka i tlf på 2-0 målet. Så sa han i telefonen: "Hah! No scora me igjen takka været ein blind linjedommer." Forbanna skitt. Men Macheda handsa jo ballen i mål og då. Lenke til kommentar
YNWA32 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ARG.!! Satt seff og såg kampen med ein Chelseasupporter. Han satt i tillegg å snakka i tlf på 2-0 målet. Så sa han i telefonen: "Hah! No scora me igjen takka været ein blind linjedommer." Forbanna skitt. Men Macheda handsa jo ballen i mål og då. Flott innlegg ThomasN. Fint at det går an å bryte med mønsteret. Bare fordi man holder med et lag trenger man ikke være blind mtp dommeravgjørelser. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, jeg tror ikke det er mange som påstår at Drogba ikke var i offside på det målet. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 ARG.!! Satt seff og såg kampen med ein Chelseasupporter. Han satt i tillegg å snakka i tlf på 2-0 målet. Så sa han i telefonen: "Hah! No scora me igjen takka været ein blind linjedommer." Forbanna skitt. Men Macheda handsa jo ballen i mål og då. Flott innlegg ThomasN. Fint at det går an å bryte med mønsteret. Bare fordi man holder med et lag trenger man ikke være blind mtp dommeravgjørelser. Om du skal være skinnhellig og moralens vokter på samme tid kan du gjøre det i din egen tråd. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Syns denne sangen passer fint etter i dag... Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Skulle svare YNWA men tråden var stengt, så jeg legger innlegget her i stedet. Tror ikke diskusjonen vår går inn under opprydningen? Hadde han hatt hånden rett ned så hadde ballen gått forbi = intet mål. Hvordan kan man da tillate målet? Det er ikke jeg som har laget reglene. Jeg kan jo nevne et eksempel jeg husker fra enten VM eller EM for en del år siden, husker ikke nøyaktig hendelsesforløp. Frankrike er i angrep, på et eller annet vis er keeperen ved 16-meteren, han er totalt utspilt men Frankrike har mistet ballen, forsvareren trenger bare å klarere men kliner ballen alt det han har rett i armen til en Trezeguet som er i ubalanse og har armen stikkende strakt ut fra kroppen. Ballen faller perfekt ned i beinene på Trezeguet som har fått tilbake balansen og putter ballen i det tomme målet. Dommeren godkjenner målet til enorme protester fra motstanderen (husker ikke hvem Frankrike spilte mot). Er ballen borti armen? Ja. Er det viljehands? Nei det er det ikke. Fordi han er i ubalanse er det en naturlig posisjon å ha armen i, han har heller ikke tid til å reagere, både fordi han er i ubalanse og fordi ballen kommer som ei kule. Alle medier jeg leser og hører sier at det var en hands som var meget diskutabel og de fleste konkluderte med at det burde vært avblåst for hands. Nå har det aldri vært et sjakktrekk å legge for mye vekt på det tabloidene skriver når det gjelder dømming i fotball. Hvis man ser på Carragher sin hands mot Benfica som var soleklar hands (ballen blir skutt i hånden fra 1,5m) kontra Macheda. Er en av de hands MÅ begge være det og motsatt. Jeg har ikke sett Carragher sin hands så jeg har ikke noe grunnlag til å si noe om den situasjonen. Men om ballen blir skutt i hånda hans og det blir dømt straffe kan det vel hende at Carragher har armen i en unaturlig posisjon? med "vi" mener du selvsagt de harbarka United fansen NightKeeper og deg selv? Selvfølgelig mener jeg klubben. Andre lag sine fans og bla Thomas i RedCafe mener at dommern var dårlig og det gikk begge veier. Er det ikke det jeg skriver da? Men det burde vel ikke være noen tvil om at det gikk mest ut over oss. I stedet for å få straffe og kanskje 1-1 får Chelsea et offsidemål og 2-0 på tampen av kampen (det rimte, hoho). Har lest innlegget ditt om den nye vinkelen. Om noen gidder å laste det opp så hadde det vært knall. Edit: Burnley ligger under 3-0 mot City etter sju minutt. Imponerende! Endret 3. april 2010 av Alt-Ctrl Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Er det feil på grafikken eller leder city 3-0? I såfall, hvem har gjort målene? Aha, det stemmer visst. 20 kasser på Tevez, en spiller jeg virkelig savner på lik linje med Ronaldo. Det er en ekstremt bitter pille å svelge, men fyren er 10x fotballspilleren Berbatov er. Kunne vært 4 og 5-0 Endret 3. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Alle de tre spissene(Tevez,ade og Craig) Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 Viera også ja, blir en morsom kveld for City dette. Nesten så jeg håper det blir tosifra på gøy. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Lol, ubrukelige Burnley. Bare synd vi møtte dem da de skulle spille sin første hjemmekamp i PL. Ga nok ekstra motivasjon. Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 men fyren er 10x fotballspilleren Berbatov er. Berbatov er en bedre spiller og et bedre menneske enn Tevez. Det passet uansett ikke med både Rooney og Tevez på banen samtidig, kallenavnet Sabotevez passer utmerket. Like a glove. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Jeg finner det hysterisk at vi faktisk tapte mot det samme laget, uansett om de har forfalt fryktelig siden den gang. Om det ikke kjøpes i større kvanta til sommeren er det noe i veien med klubben vår. Syntes vi har fått bevist gang på gang denne sesongen at det mangler kreative spillere fremover på banen. Endret 3. april 2010 av Game Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Ja, jeg tror ikke det er mange som påstår at Drogba ikke var i offside på det målet. Canal+ sleit lenge med det. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 . Om det ikke kjøpes i større kvanta til sommeren er det noe i veien med klubben vår. Syntes vi har fått bevist gang på gang denne sesongen at det mangler kreative spillere fremover på banen. Kan si det samme om Liverpool. Skremmende mange likhetstegn på ''våre'' to lag igrunn. Men nå er det pils. Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 men fyren er 10x fotballspilleren Berbatov er. Berbatov er en bedre spiller og et bedre menneske enn Tevez. Det passet uansett ikke med både Rooney og Tevez på banen samtidig, kallenavnet Sabotevez passer utmerket. Like a glove. Skrev du det samme etter alle de helt avgjørende og sene kassene han gjorde? Berbatov lager bare 3 og 4-0 type mål, men så og si aldri når vi trenger et i en jevn kamp. I dag feks. Jeg var også en Tevez hater og er det enda. Men jeg har vett nok til å innse, og baller nok til å innrømme, at jeg tok feil. Det er ikke lenge siden vi hadde Rooney (riktignok ikke så målfarlig dengang), Ronaldo og Tevez på topp. Du snakker om downhill med Berba som enslig spiss.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå