banansplitt™ Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Anal Devastation 4 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Points, sett den før. Skal ta en titt på Zombieland, men keep them comming. Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Yes Man var grei. Fyllescenen tidlig i filmen fikk meg til å tenke på Points. Klokka er 03.38 nå, Game. Forumklokka går feil. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Det er meningen at du skal stille klokken selv på innstillinger eller noe, har ikke orket selv enda da. Hot rod. Tidenes komedie. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Forumklokka er aldri feil, stiller hele døgnet mitt etter den. Yes Man var en ok film, men ikke en film jeg ser om og om igjen. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Eneste jeg husker av Yes Man er at jeg våkna når den var ferdig. Tørr film. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Millenium serien er piss. Seriøst. Bøkene er elsk, men filmene er platte og kjedelige. Godt mulig jeg bare tar inntrykket ifra den siste filmen, ettersom det er lenge siden jeg så de forrige. 2012 er btw også piss. +1 Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. Du er jo oppe lenge før. Lenke til kommentar
Vamos Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Bedre det enn for sent. Varmer opp med litt FM. Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Til dere som babler om forumklokka: Gå inn på kontrollpanelet og lek litt med avhuking. Automatisk justering av sommertid funker ikke, så fjern haken der, da dukker det opp noe à la "er det sommertid?". Da skal det være fikset. Lenke til kommentar
Torstein Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Takker, Herr Brun. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Om noen fortsatt skulle være i tvil, så kan jeg bekrefte at det selges Øl i dag. Polet er dog stengt. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Øl selges til kl 16.00 Lenke til kommentar
Bruno Mars Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Øl er for pingler. Rusbrus FTW! Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Noen som har lyst til å hente meg for og så kjøre ned på butikken å handle øl? Jeg ser ut til å ha forsovet meg Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Ja, gjerne. United-spillerne har jo ikke dukket opp i dag, så har egentlig ingenting bedre å gjøre. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Har ei jente lugget deg i håret altså? Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Rapporter Del Skrevet 3. april 2010 Hva? Dere snur det i andre omgang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå