Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

2012 er en av de dårligste filmene jeg har sett på flere år, gud så fælt jeg kjedet meg i 2.30 time. Alt-CTRL, der tror jeg du går på et smell. Eneste som er positivt med den er effektene, ellers er filmen en klisje. :)

Jeg vurderer å avbestille den, har blitt alt for mye fra play i det siste. Er jo så billig :p

 

Har helga til å bestemme meg heldigvis.

Lenke til kommentar

Hehe, mulig du kan like den, men jeg syns det ble altfor det vanlige og det ble tilslutt en klisje. Hadde også kjøpsmani på Play/Amazon i fjor, helt til pappa plutselig merket at det var litt for mye det jeg bestilte for :p

 

Har du Millenium-serien på Blu-Ray da Alt-CTRL? Knallbra filmer som er verdt å se :)

Lenke til kommentar

Julaften er også helligdag, og de selger øl da. Så hvorfor ikke imorgen?

Blir for dumt hvis dem ikke selger.

dagen på påskeaften er som dagen på julaften ikke regnet som helligdag. Dermed vil det etter all logikk selges øl i morgen, men sannsynligvis med begrenset åpningstid.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

DanielZu: Det er ikke bare i barteland nach varer lengre enn til 9 om det er godt selskap. Jeg er ikke så ofte ute lengre, men har russlet hjem i 11tida bla.

 

Ølsalget stenger 16.00 ja.

 

Edit: Er klokka 02.24 eller 03.24?

Godt å høre Game, ble nesten litt redd der.

 

Klokken er 03.27.

Lenke til kommentar

Ok, folkens.

Film, advice anyone? Komedier foretrekkes. Orker ikke tunge filmer nå.

 

@ Points: Nach med mannfolk > Nach med kvinnfolk. Uansett hvor seminakne eller nakne de er. Når jeg kommer til den delen av kvelden så vil ikke blodet mitt ned til pikken uansett.

Endret av Chancelor
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...