Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tror ikke det er det nei, er ikke sikker, men ville forberedt meg på at det ikke er ølsalg. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Tidenes lengste utenfor barte- og rar dialekt-land. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 2012 er en av de dårligste filmene jeg har sett på flere år, gud så fælt jeg kjedet meg i 2.30 time. Alt-CTRL, der tror jeg du går på et smell. Eneste som er positivt med den er effektene, ellers er filmen en klisje. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Det håper jeg virkelig ikke stemmer. 9 er jo ingenting. Ciderfylla? Endret 3. april 2010 av Slettet-D7I5Gr2 Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg var sikker på at det var ølsalg imorgen. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Det selges øl i morgen. Til kl 4 tror jeg. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Faen, bare til 4? Kampen er jo såvidt ferdig da jo! Lenke til kommentar
Alt-Ctrl Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 2012 er en av de dårligste filmene jeg har sett på flere år, gud så fælt jeg kjedet meg i 2.30 time. Alt-CTRL, der tror jeg du går på et smell. Eneste som er positivt med den er effektene, ellers er filmen en klisje. Jeg vurderer å avbestille den, har blitt alt for mye fra play i det siste. Er jo så billig Har helga til å bestemme meg heldigvis. Lenke til kommentar
Raste Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Hehe, mulig du kan like den, men jeg syns det ble altfor det vanlige og det ble tilslutt en klisje. Hadde også kjøpsmani på Play/Amazon i fjor, helt til pappa plutselig merket at det var litt for mye det jeg bestilte for Har du Millenium-serien på Blu-Ray da Alt-CTRL? Knallbra filmer som er verdt å se Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Millenium serien er piss. Seriøst. Bøkene er elsk, men filmene er platte og kjedelige. Godt mulig jeg bare tar inntrykket ifra den siste filmen, ettersom det er lenge siden jeg så de forrige. 2012 er btw også piss. Lenke til kommentar
NightKeeper Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Faen, bare til 4? Kampen er jo såvidt ferdig da jo! Jeg er ikke sikker selv, men de må da selge øl i morgen. Klar over at det er en helligdag, men uansett. Butikkene har hatt stengt i to dager nå, så hørte at de skulle ha de oppe i morgen, og det kan jo stemme det. Lenke til kommentar
Smågal Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Er ganske mange jeg har prata med nå som sier det selges øl i morgen ja, men til 4 er det neppe. Tror mer på 1 tiden eller noe rundt der. I hvertfall det som ryktes her i gården da. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Julaften er også helligdag, og de selger øl da. Så hvorfor ikke imorgen? Blir for dumt hvis dem ikke selger. Lenke til kommentar
Ol'H Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Julaften er også helligdag, og de selger øl da. Så hvorfor ikke imorgen? Blir for dumt hvis dem ikke selger. dagen på påskeaften er som dagen på julaften ikke regnet som helligdag. Dermed vil det etter all logikk selges øl i morgen, men sannsynligvis med begrenset åpningstid. Endret 3. april 2010 av Hyrlen Lenke til kommentar
Old Game Skrevet 3. april 2010 Forfatter Del Skrevet 3. april 2010 (endret) DanielZu: Det er ikke bare i barteland nach varer lengre enn til 9 om det er godt selskap. Jeg er ikke så ofte ute lengre, men har russlet hjem i 11tida bla. Ølsalget stenger 16.00 ja. Edit: Er klokka 02.24 eller 03.24? Endret 3. april 2010 av Game Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Kom til Kvinesdal, her drikker folk døgnet rundt 16:00. Faen, da må alarmen til ja.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 DanielZu: Det er ikke bare i barteland nach varer lengre enn til 9 om det er godt selskap. Jeg er ikke så ofte ute lengre, men har russlet hjem i 11tida bla. Ølsalget stenger 16.00 ja. Edit: Er klokka 02.24 eller 03.24? Godt å høre Game, ble nesten litt redd der. Klokken er 03.27. Lenke til kommentar
banansplitt™ Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 Samme om nachene varer til 2, 9 eller 11. Du får ikke fetere nach enn hos oss. Vi snakker jenter i boblebad med hvitt undertøy. Hvitt undertøy + vann = Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 3. april 2010 Del Skrevet 3. april 2010 (endret) Ok, folkens. Film, advice anyone? Komedier foretrekkes. Orker ikke tunge filmer nå. @ Points: Nach med mannfolk > Nach med kvinnfolk. Uansett hvor seminakne eller nakne de er. Når jeg kommer til den delen av kvelden så vil ikke blodet mitt ned til pikken uansett. Endret 3. april 2010 av Chancelor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå