Gå til innhold

Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bør egentlig legge meg nå om jeg skal ha muliugheten å høre klokka i morgen tidlig. Kampstart tidlig er digg. :yes:

 

Kampstart tidlig er døden. Ingen som liker å se fotball "grytidlig" på morningen.

Kanskje ikke fett for de som skal på pub å drikke seg dødsens, men jeg liker det. :p

 

Noen øl må til. Tidligkamp eller ei. Må roe nervene med noen kalde når det er toppkamp, så får man heller ta det langsomt utover.

Ditto.

 

Men nå er det en episode Band of Brothers (hehe), så er det senga. Lykke til i morgen. Måtte det beste laget vinne!

 

Neida. Bare tuller. Driter i om vi spiller bra eller ikke, så lenge vi vinner. Måtte dere tape så det synger etter! God natt.

Lenke til kommentar

Vekkerklokke er en fin ting Axel. Legg den et sted du må gå for å hente den, og sett på fem alarmen samtidig. Slik gjør jeg det når jeg må opp tidlig.

Haha. Skulle nesten tatt bilde av stedet jeg legger mobilen (vekkerklokka). Er nesten umulig å få tak i den selv når man ikke er søvnig. ALLIKEVEL våkner jeg hver jævela morgen (for sent) med mobilen i hånda og alarmen skrudd av og husker faen ikke at jeg har skrudd den av.

 

Fått kjøpt deg Stimulus-packen til MW2 forresten?

Sølte bort den gigantiske, feilaktige lønninga mi ila. 2 uker dessverre. Så har ikke råd. :(

Lenke til kommentar

Våkner aldri av en alarm. Det er faktisk jævla skummelt, lurer på hva jeg skal gjøre av meg den dagen jeg flytter ut.

Sjæl. Trenger fysisk vekking.

 

Mens vi er inne på OT; må bare fortelle no morsomt fra i går kveld som jeg ble fortalt jeg gjorde. Sitter å prater med en kjerring, en svær kar kommer bort litt yppende til bråk og spør om jeg prøver meg på dama hans hvorav jeg sier rett ut høyt "prøver meg på hun der? ikke faen, hun er jo grisestygg!".

 

Digger fylla-Points :D

Lenke til kommentar

Det som fikk meg til å gjøre det forige gang var fordi det var et par bergensere som ikke trodde jeg var halvt bergenser. Så av en eller annen grunn fant jeg ut at jeg skulle ta av meg klærne og vise fram partykjeppen for å bevise at jeg var halvt bergenser. Jeg vet ikke jeg, kler bergensere mye av seg eller har bergensere store køller? Who knows..

Lenke til kommentar

Spør her jeg siden det sikkert henger mange her. Polet opent i morgen? Mtp at det er påskeaften eller noe.

 

House er for øvrig veldig repeterende, og blir lite kjekt å følge med på etterhvert, FAKTISK. Men jeg har bare sett 2 sesonger.

 

e: og da fikk jeg ettopp svar på at polet er stengt i morgen.

Endret av Smågal
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2

Fy faen, kamp 13:45? Da sover jo jeg. Har helt fucka døgnrytme pga. tidenes lengste nach. La meg ikke før 9 om morran.

Nachslutt Klokken 9 er tidenses lengste? Småmorsomt.

Lenke til kommentar

Tipper at polet er stengt og at det ikke er alkosalg i butikken heller. Selges ikke alkohol før viktige dager, og påskeaften og 1.påskedag går vel under slike dager?

 

Bestilte forresten den boka Herr Brun fortalte om tidligere. Sammen med Band of Brothers boka, Star Trek 11 og 2012 på blu ray. Og en god del annet snacks jeg har bestilt fra tidligere. Can't wait :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...